Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 70 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner krijgt Keep Cases??

    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes

  2. #2

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Misschien was het een dummy?

  3. #3

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Misschien was het een dummy?
    nee, er stonden er een hoop met een orgineel geprint hoesje.

  4. #4

    Standaard

    In het laatste V&D blaadje zag ik ook al bij een dvd writer een matrixdvd met keepcase staan. Dacht een foutje zeker, maar zeker niet dan?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Zou het een rental versie kunnen zijn? Warner stopt veel rental DVD's wél in keepcases. Waarom ze dat bij verkoop DVD's dan niet doen is mij nog steeds een raadsel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Het zou verd@mme ook eens tijd worden ook!!!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #7

    Standaard

    Waarom is iedereen toch altijd zo negatief over snappers, ik vind het wel een unieke verpakkingsmethode en het staat prima op de plank. Je moet er niet mee gaan voetballen, maar dat doe je met keepcases toch ook niet?
    Ik hoor gek genoeg nooit iemand zeiken over digipacks en de beschadigingsbestendigheid daarvan laat vaak meer te wensen over dan bij een snapper. Food for thought?

  8. #8

    Standaard

    Ik krijg op m'n werk (Van Leest) vaker de vraag of ik geen nader hoesje heb voor zo'n film en ik hoor vaak van mensen dat ze die kartonnen hoesjes maar lelijk vinden. Ik heb er nog nooit iemand positief over gehoord. Het is natuurlijk leuk dat Warner zich probeert te onderscheiden van anderen door een unieke verpakking, maar volgens mij kunnen ze beter (net als Disney) een speciale Warer kleur Amaray hoes erom doen, dan deze kartonnen gevallen, daar is niemand echt blij mee. In samenwerking met Amaray kunnen ze toch zeker kwalitatief hoogstaande hoezen maken, die zich ook van de anderen onderscheiden!

  9. #9

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper
    Da,s helemaal vaag lijk me zo
    Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Waarom is iedereen toch altijd zo negatief over snappers, ik vind het wel een unieke verpakkingsmethode en het staat prima op de plank. Je moet er niet mee gaan voetballen, maar dat doe je met keepcases toch ook niet?
    Ach man schei toch uit! :wink: Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #12

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper
    Da,s helemaal vaag lijk me zo
    Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn
    Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. . Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  13. #13
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper
    Da,s helemaal vaag lijk me zo
    Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn
    Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. . Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.
    Dat is opzich al wel een voordeel natuurlijk 8)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen.
    Natuurlijk mag je je eigen mening erop nahouden, maar probeer dan ook te begrijpen dat anderen deze verpakkingen niet zo´n probleem vinden.

    Trouwens, ik zou het op prijs stellen als je een wat minder brutale toon zou aanslaan. Je hoeft hier niet te gaan "U"-en, maar enige vorm van respect voor elkaar is wel op zijn plaats lijkt me en ik ben er dus niet van gediend dat iemand zo tegen me praat.

  15. #15

    Standaard

    Ik ben ook zeker geen fan van snappers en van mij mogen ze zo vervangen worden. Ten eerste vind ik het gewoon niet mooi staan als je een rij keepcase's op een plankje heb staan en daar tussen dan een snapper die uitsteekt.

    Ook gaat een kartonnentje wat makkelijker stuk dan een keepcase, en het voordeel is dat je een keepcase zo kan vervangen, ff een lege kopen, hoesje en DVD'tje verhuizen en klaar. Als je een snapper heb beschadigd heb je pech
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  16. #16

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper
    Da,s helemaal vaag lijk me zo
    Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn
    Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. . Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.
    Dat is opzich al wel een voordeel natuurlijk 8)
    Dan heb je in ieder geval een onbeschadigde DVD en niet eentjw waar elke kleuter met z'n vette vingers aan heeft gezeten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher

    Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee!
    Je bent een held

    Er staan weet ik het hoeveel fantastische films op Warner- dvd, en jij koopt ze niet omdat de verpakking je niet aanstaat...
    Ik begrijp dat er mensen zijn die niet gecharmeerd zijn van de snapper, maar om dan een film te laten liggen die je wel graag wilt hebben, dat gaat er bij mij echt niet in.

    Voor de goede orde , ik ben een grote fan van de Snapper, allereerst vind ik ze gewoon mooi, ten tweede vind ik ze gewoon mooi.
    Een fraaie onderscheidende verpakking van een maatschappij die haar dvd's met een constante goede kwaliteit op de markt brengt.

    Hulde aan de snapper.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher

    Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee!
    Je bent een held

    Er staan weet ik het hoeveel fantastische films op Warner- dvd, en jij koopt ze niet omdat de verpakking je niet aanstaat...
    Ik begrijp dat er mensen zijn die niet gecharmeerd zijn van de snapper, maar om dan een film te laten liggen die je wel graag wilt hebben, dat gaat er bij mij echt niet in.

    Voor de goede orde , ik ben een grote fan van de Snapper, allereerst vind ik ze gewoon mooi, ten tweede vind ik ze gewoon mooi.
    Een fraaie onderscheidende verpakking van een maatschappij die haar dvd's met een constante goede kwaliteit op de markt brengt.

    Hulde aan de snapper.
    Niets aan toe te voegen! Snapper is voor mij ook absoluut geen probleem. Om die reden een prachtige film laten liggen? Zooooooooooooot!

  19. #19

    Standaard

    En als je die snapper dan niks vindt: download gewoon de cover van de dvdhoes, print die uit en doe hem in een normale hoes. Dat doe ik ook en als je een beetje goed kan printen (dan ook op fotopapier) dan zie je het ook niet en heb je, net als ik, de warnerdvd's in keepcase.

  20. #20

    Standaard

    Ik kan me ook niet voorstellen dat je een goede film laat liggen omdat je de verpakking niet mooi of niet "prettig" vindt.
    Ik ben ook geen voorstander van de snapper maar als het niet anders is, jammer dan!
    Het gaat mij uiteindelijk om wat er op die disc staat, niet wat er omheen zit.

    Feit is natuurlijk wel dat als je ze op de plank hebt staan, ze uitsteken t.o.v. de keepcases
    "Wise man say; forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza."

  21. #21

    Standaard

    Ik vind de hoesjes er op zich niet zo slecht uitzien. De kwaliteit vind ik erg. Ik heb al eens gehad dat een hoesje is gevallen, en toen was het klemmetje aan de binnenkant kapot. En ook als ze er prijsstickertjes, of zo'n Best-Buy-sticker opplakken, en je haalt die dan eraf, dan neemt die sticker soms een deel van de kaft mee, dat is ook minder . Maar wat ik nog het alleregste hoesje vind, dat is dat van de Back to the future triliogie. Het ziet er misschien mooi uit, maar de klemmetjes werken bij mij voor geen meter, bijna elke keer vallen die dvd's eruit en dat is er niet bepaald goed voor. Maar wat ik echt het lelijkste hoesje vind, dat zijn die Jewel-cases. Die vind ik echt ontzettend lelijk.
    Nee geef mij dan maar die keep-cases, das beter voor de kwaliteit en ziet er mooier uit.

  22. #22

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Warner heeft deze DVD in 2 edities uitgebracht. 1x in snapcase met 1 DVD en 1x in keepcase met als extra een CD.

    Een tijdje geleden ben ik bezig geweest om te kijken of het mogelijk is om vervangende hoesjes te krijgen voor de snapcases. Zoals jullie wellicht weten kan je ze makkelijk scheiden in plastic en karton. Vaak is het plastic in de winkel reeds beschadigd (sluiting werkt niet goed of het midden is niet compleet meer). Tot en met Warner BeNeLux ben ik gekomen zonder antwoord. Ik moest maar een brief schrijven naar Amerika. Ook de diverse winkeliers konden mij niet verder helpen.

    Voor een winkelier is dat extra vervelend, omdat dit beleid (geen spare-parts) diefstal van goede hoesjes in de hand werkt.

    Henk Kruse

  23. #23

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Warner heeft deze DVD in 2 edities uitgebracht. 1x in snapcase met 1 DVD en 1x in keepcase met als extra een CD.
    Bedoel jij nu niet The Animatrix?
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  24. #24

    Standaard Re: Warner krijgt Keep Cases??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes
    Warner heeft deze DVD in 2 edities uitgebracht. 1x in snapcase met 1 DVD en 1x in keepcase met als extra een CD.
    Bedoel jij nu niet The Animatrix?
    Ach fl#$, natuurlijk.. Mijn hersenen zijn zeker ook met vakantie. Rest van antwoord blijft wel van toepassing

  25. #25

    Standaard

    En als je de snapper niets vindt, dan kan je altijd nog in Australie shoppen. Dacht dat ze dat daar niet hebben. Vaak (niet altijd) ook regio 2 gecodeerd en NL-subs. Qua prijs vaak nog goedkoper ook.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •