De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bløf - Tussen Nacht en Morgen [DVD]

    Bløf - Tussen Nacht en Morgen [DVD]

    Hoe klinkt de combinatie van Bløf en het Metropole Orkest? De DVD geeft antwoord.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit is inderdaad een hele mooi DVD (als je de muziek van Blof kan waarderen, tenminste). Ik weet niet hoe lang het optreden 'in het echt' heeft geduurd, maar ik vind de speelduur van de DVD nogal kort. Overigens heeft Blof een nieuwe SACD CD uit. In de digipack uitgave zit als extra een DVD met een heel mooi optreden uit Paradiso (met zeer speciale gasten) en een hele gave DTS 5.1 mix van de nieuwe CD. Een absolute aanrader !
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  3. #3

    Standaard

    Deze dvd zit al een hele tijd in mijn collectie en verdient wat mij betreft absoluut het predikaat topper.

    De reden waarom de duur van het concert en de extras wat karig is heeft te maken met de oorsprong van het optreden. Ieder jaar organiseer Radio 2 De Week van het Nederlandse Lied. Tijdens deze week is een aantal maal een optreden van het Metropole Orkest met een Nederlandse artiest te beluisteren. Onder andere Acda en de Munnik en Frank Boeijen gingen Blof al voor. Het optreden moet dan ook in een uur passen.

    Overigens zit er ook een interessante Easter Egg op deze dvd. Je kunt nl ook een opname van Mooie Dag zien live opgenomen tijdens een van de Ahoy' concerten.

    Mede gelet op het feit dat deze dvd (inclusief cd!) in de meeste gevallen voor minder dan €17,- te krijgen is, is dit een absolute aanrader.

    Overigens ben ik het ook met mijn voorganger eens, de nieuwe cd is absoluut het aanschaffen waard. Voor de prijs van 1 cd krijg je een SACD/ CD en DVD met 5.1 en DTS mix alsmede een registratie van ene bijzonder optreden voor de NPS in Paradiso (ook 5.1/ DTS).

    Sorry voor al deze loftuitingen, maar ja, ik ben een fan!

  4. #4

    Standaard

    Geweldige dvd van een geweldige band. Absoluut het mooiste en appartste stemgeluid van Nederland. Ook een topkwaliteit dvd. Voor de liefhebber een Must......... :P
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  5. #5

    Standaard

    De DVD van Blof is heel mooi, geweldig geluid en beeld. Alleen is het mij niet gelukt de verrassing te vinden. Wie helpt mij ?

    De nieuwe cd van BLOF heeft een extra cd met opnames van Paradiso Live. Ik ben zelf bij d eopnames geweest en nu heb ik deze opname op dvd echt geweldig BLOF ga zo door !!!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb deze DVD zelf ook al een tijdje in mijn collectie. Concert is goed alleen het geluid op de bijgeleverde CD komt bij mij nogal dof over. Ik heb de CD aan iemand laten horen met een beter gehoor en die bevestigde mijn constatering. Hebben meer mensen hier last van?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dommelke
    De DVD van Blof is heel mooi, geweldig geluid en beeld. Alleen is het mij niet gelukt de verrassing te vinden. Wie helpt mij ?
    Kijk op onze easter egg pagina.

  8. #8

    Standaard

    Kan zijn dat ik een afwijkende mening heb, maar ik vond de live-CD met het Zeeuws orkest toendertijd echt beter. Ik heb dit nog eens thuis teruggeluisterd.
    Ik vind dit concert erg statisch en het Metropole-orkest is overdadig aanwezig. Op de CD is dit afgeknepen, waarschijnlijk vanwege het bombastische orkest, en dus klinkt de CD "dof".
    Gelukkig hebben ze met "Omarm" laten zien dat ze het heel goed kunnen. Een goeie CD, prima klinkende SACD-multichannel, goeie Audio-DVD en leuk DVD-concert in Paradiso. Kortom alles in 1 (CD-SACD-AUDIODVD-DVD).
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #9

    Standaard

    Prachtige DVD van de beste Nederlandstalige band van de afgelopen jaren!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Prachtige DVD van de beste Nederlandstalige band van de afgelopen jaren!
    De band heeft samen met het Zeeuws orkest in 1998 het Vlissingse Straatfestival geopend.
    De beste band van nederland van de afgelopen jaren komt uit mijn stad. Als je een heel klein beetje oplet kom je ze gewoon in de super tegen, en kun je gewoon praatje met ze maken.
    Zijn altijd echt Vlissinger geweest. Zo zie je maar: een relatief kleine stad kan toch heel grote artiesten opleveren .
    De gemiddelde Vlissinger is ook trots dat ze bij ons vandaan komen
    Mvg,

    Christiaan

  11. #11

    Standaard

    redelijke DVD. als je een echte blof-fan bent is hij echt geweldig. ik ben er zelf iets minder over te spreken. er zit weinig beweging in, en ik mis het grote publiek. Verder is het wel heel bijzonder met zon orkest erbij.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugosmuling
    redelijke DVD. als je een echte blof-fan bent is hij echt geweldig. ik ben er zelf iets minder over te spreken. er zit weinig beweging in, en ik mis het grote publiek. Verder is het wel heel bijzonder met zon orkest erbij.
    Da's nie zo biezonder, heeft Blöf al vaker gedaan.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Prachtige DVD van de beste Nederlandstalige band van de afgelopen jaren!
    De band heeft samen met het Zeeuws orkest in 1998 het Vlissingse Straatfestival geopend.
    De beste band van nederland van de afgelopen jaren komt uit mijn stad. Als je een heel klein beetje oplet kom je ze gewoon in de super tegen, en kun je gewoon praatje met ze maken.
    Zijn altijd echt Vlissinger geweest. Zo zie je maar: een relatief kleine stad kan toch heel grote artiesten opleveren .
    De gemiddelde Vlissinger is ook trots dat ze bij ons vandaan komen
    Mvg,

    Christiaan
    Ja het is een eigentijdse, serieuze, volwassen band, absoluut de top van Nederland. Op z'n zachts gezegd: verantwoord Nederlands materiaal. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #14

    Standaard

    Zeker erg goed...ik kom oorsponkelijk ook uit Zeeland en heb regelmatig in Vlissingen met de jongens aan de bar gezeten...was altijd erg gezellig...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •