Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 299 van 299 worden weergegeven.

Discussie: Disney Classics

  1. #276

    Standaard

    De speeltijd, en dus de film zelf, van Peter en Heksen is zoals de eerdere uitgaven. SE staat voor de nieuwe extra's...............

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    De speeltijd, en dus de film zelf, van Peter en Heksen is zoals de eerdere uitgaven. SE staat voor de nieuwe extra's...............
    Dat is zeer spijtig en zeer slordig van Disney. In het persbericht en op de cover van Pete's Dragon staat 124 minuten, maar dat moet dus 101 minuten zijn. En bij Bedknobs and Broomsticks staat 77 minuten, maar dat moet 112 minuten zijn. In het buitenland is er al jaren van Pete's Dragon een 124 minuten durende versie verkrijgbaar op dvd en van Bedknobs and Broomsticks een 134 minuten durende versie. Ik had gehoopt dat Disney deze versies eindelijk ook in Nederland zou uitbrengen, maar dat doen ze dus niet. Importeren dan maar.

  3. #278

    Standaard

    toen ik de dvd's kreeg als recensie exemplaar heb ik Disney nog gemaild waarom wij de verkorte versies van deze films steeds krijgen. de reactie was dat alleen die versie voor ons door Amerika beschikbaar wordt gesteld... de tijdsduur zullen ze bij volgende uitgaven nu wel gaan aanpassen. was niet opgevallen nog...

  4. #279

    Standaard

    Dat Disney de covers zal aanpassen zie ik niet gebeuren. Beide films zijn al een paar keer uitgebracht op dvd en steeds staan er fouten op en beloven ze het aan te passen.

  5. #280

    Standaard

    http://www.dvd-home.nl/review/disney/oliverSE.htm

    Bijna alle oude extra´s zijn over genomen, maar dan deze keer wel met een Engelse audio en Nederlandse ondertiteling optie. Naast de promotionele trailers van bv Sneeuwwitje is alleen de video trailer niet overgenomen, wat wel een beetje jammer is, want die had onder de nieuwe sectie Publiciteitsmateriaal gekund. Daarnaast is de stereo track nu in geruild voor een DD 5.1. Ook nieuw is de slipcover. Speelduur op de cover had 71 minuten zijn, de film heeft een speelduur van 70.37.

  6. #281

    Standaard

    Naast de promotionele trailers van bv Sneeuwwitje is alleen de video trailer niet overgenomen, wat wel een beetje jammer is, want die had onder de nieuwe sectie Publiciteitsmateriaal gekund.
    Inderdaad, ik keek ook al raar op toen ik Pinocchio zag verschijnen!

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is zeer spijtig en zeer slordig van Disney. In het persbericht en op de cover van Pete's Dragon staat 124 minuten, maar dat moet dus 101 minuten zijn. En bij Bedknobs and Broomsticks staat 77 minuten, maar dat moet 112 minuten zijn. In het buitenland is er al jaren van Pete's Dragon een 124 minuten durende versie verkrijgbaar op dvd en van Bedknobs and Broomsticks een 134 minuten durende versie. Ik had gehoopt dat Disney deze versies eindelijk ook in Nederland zou uitbrengen, maar dat doen ze dus niet. Importeren dan maar.
    Dat doen ze niet omdat Pete's Dragon niet in die versie in nagesynchroniseerd. Met andere woorden: als ze de complete versie zouden uitgeven zouden in de Nederlands gesproken versie Engels gesproken stukken zitten. Waarom dat bij Bedknobs niet is gedaan snap ik ook niet. Die is toch niet Nederlands nagesynchroniseerd? Overigens is de Amerikaanse dvdversie van die film 139 minuten lang. Nog langer dus.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 30-08-2009 om 17:48

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Dat doen ze niet omdat Pete's Dragon niet in die versie in nagesynchroniseerd. Met andere woorden: als ze de complete versie zouden uitgeven zouden in de Nederlands gesproken versie Engels gesproken stukken zitten.
    Bedankt voor je reactie, ik was er inmiddels achter dat dit de reden is waarom de langere versie ontbreekt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Overigens is de Amerikaanse dvdversie van die film 139 minuten lang. Nog langer dus.
    De Amerikaanse versie van Bedkobs and Broomsticks is inderdaad 139 minuten lang, maar aangezien er bij Europese DVD's 4% PAL-speedup wordt toegepast maakt dat de speelduur voor Europa 134 minuten.

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie, ik was er inmiddels achter dat dit de reden is waarom de langere versie ontbreekt.


    De Amerikaanse versie van Bedkobs and Broomsticks is inderdaad 139 minuten lang, maar aangezien er bij Europese DVD's 4% PAL-speedup wordt toegepast maakt dat de speelduur voor Europa 134 minuten.
    Ik heb zelf de Australische versie van Bedknobs and Broomsticks. Dit is dezelfde versie als die van de USA. Er zitten twee extra liedjes in en tal van scènes zijn uitgebreider (zoals de scène in Portobello Road), maar ook het karakter van de dominee heeft een veel uitgebreidere rol gekregen. Verder is de romance van Egelantine en Browne wat uitgediept.
    Gek is wel dat in de uitgebreidere stukken waar Browne in voorkomt (en de mevrouw die in het begin de kinderen opvangt) de stem is ingesproken door een andere acteur. Mogelijk omdat de geluidsband niet meer te vinden was, en de uitgebreidere scènes pas werden toegevoegd na de dood van de acteur (David Tomlinson). Best raar, want je hoort overduidelijk dat het niet de originele stem is, maar desondanks top dat ze zulke scènes toch geplaatst hebben.
    Alleen bagger dat de 'normale' versie hier weer uitkomt. :x
    Activity suggests a life filled with purpose

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harm A. Bekijk bericht
    Is er iemand die de nieuwe uitgave van Mary Poppins gezien heeft? Ik ben deze nog nergens tegengekomen.
    Ik heb deze al gezien in Blokker, Fnac Antwerpern, Saturn Antwerpen, Media Markt Antwerpen en FRS

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is zeer spijtig en zeer slordig van Disney. In het persbericht en op de cover van Pete's Dragon staat 124 minuten, maar dat moet dus 101 minuten zijn. En bij Bedknobs and Broomsticks staat 77 minuten, maar dat moet 112 minuten zijn. In het buitenland is er al jaren van Pete's Dragon een 124 minuten durende versie verkrijgbaar op dvd en van Bedknobs and Broomsticks een 134 minuten durende versie. Ik had gehoopt dat Disney deze versies eindelijk ook in Nederland zou uitbrengen, maar dat doen ze dus niet. Importeren dan maar.
    Weet iemand of de correcte versies ergens R2 zijn uitgebracht?

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Weet iemand of de correcte versies ergens R2 zijn uitgebracht?
    In Engeland, maar Pete's Dragon is daar niet meer verkrijgbaar. De SE's zijn nog niet uit in Engeland en het is onbekend wanneer deze verschijnen.

    EDIT: Beide zijn nog verkrijgbaar in Australië. Dat is normaal gesproken regio 4, maar beide uitgaves zijn ook regio 2 gecodeerd. Beide titels zijn momenteel out of stock, maar kunnen nog wel besteld worden.

    In Engeland en Australië zijn van beide films de SE's nog niet uitgebracht en het is niet bekend wanneer ze worden uitgebracht.

  13. #288

    Standaard

    We hebben er 7 jaar op moeten wachten (en diegenen die niet konden wachten hebben zich voor dik € 70 - 80 in de luren laten leggen door woekeraars) maar Beauty & The Beast oftewel Belle en het Beest, de naar mijn mening mooiste Disney classic ooit, staat klaar om opnieuw gereleased te worden. Een 'officiële' trailer verscheen reeds enkele maanden terug op Youtube, maar er blijkt nogal wat verwarring te bestaan over de releasedatum.

    http://www.youtube.com/watch?v=BJ9c8vyHi3g

    Deze user heeft het over 9 maart. Andere bronnen spreken dan weer over Oktober! Iemand die er meer over weet?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    We hebben er 7 jaar op moeten wachten (en diegenen die niet konden wachten hebben zich voor dik € 70 - 80 in de luren laten leggen door woekeraars) maar Beauty & The Beast oftewel Belle en het Beest, de naar mijn mening mooiste Disney classic ooit, staat klaar om opnieuw gereleased te worden. Een 'officiële' trailer verscheen reeds enkele maanden terug op Youtube, maar er blijkt nogal wat verwarring te bestaan over de releasedatum.

    http://www.youtube.com/watch?v=BJ9c8vyHi3g

    Deze user heeft het over 9 maart. Andere bronnen spreken dan weer over Oktober! Iemand die er meer over weet?
    Beauty & The Beast wordt in oktober dit jaar opnieuw uitgebracht in de Diamond Serie (Blu-Ray en DVD).

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Dat doen ze niet omdat Pete's Dragon niet in die versie in nagesynchroniseerd. Met andere woorden: als ze de complete versie zouden uitgeven zouden in de Nederlands gesproken versie Engels gesproken stukken zitten. Waarom dat bij Bedknobs niet is gedaan snap ik ook niet. Die is toch niet Nederlands nagesynchroniseerd? Overigens is de Amerikaanse dvdversie van die film 139 minuten lang. Nog langer dus.

    Bedoel je geknipt stukje film weg doen alleen europa???

  16. #291

    Standaard

    Klopt het dat bambi nergens meer te krijgen is. Die kleine van me heeft hem gekrast en nu kan ze haar favoriete filmpje niet meer bekijken. Kan hem alleen nergens meer vinden...

  17. #292

    Standaard

    Bambi is in ieder geval out of print, maar zoals wel vaker heb je bij Blokker wel eens kans dat ze 'm nog hebben.

  18. #293

    Standaard

    Bij Blokker kwam ik hem laatst nog tegen, daar kan je het proberen, en heel misschien ook nog bij de v&d!

  19. #294

  20. #295

    Standaard

    Eindelijk Saludos Amigos is te koop hier. Nu nog Make Mine Music. Weet iemand of hij ooit nog uitgebracht wordt?

  21. #296

    Standaard

    Saludos Amigos vandaag ook maar meteen gehaald. Van de 52 Classics moet er nog 5... helaas is geen van de 5 thans te koop in de winkel.

  22. #297

    Standaard

    Ik heb gelezen dat de nieuwe uitgaven van "De Speurneuzen" en "Taran en de Toverketel" er ook zitten aan te komen. Iemand die dit kan bevestigen?

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat de nieuwe uitgaven van "De Speurneuzen" en "Taran en de Toverketel" er ook zitten aan te komen. Iemand die dit kan bevestigen?
    De Speurneuzen (The Great Mouse Detective) krijgt een nieuwe release in april en Taran en de Toverketel (The Black Cauldron) heeft een nog onbevestigde release komende zomer. Dit zijn vooralsnog alleen Amerikaanse uitgaves. Of en wanneer die in Nederland uitkomen, heb ik nog nergens kunnen ontdekken.
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

  24. #299

    Standaard

    Goed, dan leven we toch al op hoop. Twee titels die ik maar al te graag in huis zou halen. (samen met beide 'Reddertjes'-films, terzijde)

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •