De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Allo 'Allo!, The Best Of [DVD]

    'Allo 'Allo!, The Best Of [DVD]

    Ohhh... my dicky ticker! Read very carefully, I shall write this only once!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Begint wel vervelend te worden die boxen met compilaties enzow. maak gewoon netjes boxen met een heel seizoen dat is veel beter, ook voor de fans denk ik =)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    Begint wel vervelend te worden die boxen met compilaties enzow. maak gewoon netjes boxen met een heel seizoen dat is veel beter, ook voor de fans denk ik =)
    Inderdaad.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Jammer genoeg geen seizoensboxen zoals in Engeland, maar 'Allo 'Allo blijft natuurlijk niet te versmaden.

  5. #5

    Standaard

    al zullen er zeker mensen zijn die de typisch Britse (flauwe) humor niet kunnen waarderen.
    Inderdaad, de crew kan mijn gedachten lezen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    fantastiche serie! Mits je de typische "flauwe" britse humor wel leuk vindt!

    helaas weer een blooper van jewelste om hier in Nederland geen seizoenenbox uit te geven.

    heb hier op het forum al veel gelezen dat er veel mensen, net zoals ik, naar de Engelse versie hebben gegrepen om de doodeenvoudige reden dat die wel 2 complete seizoenen bevat!

    Ik kan beamen dat er zo nu en dan verschillen zijn in de kwaliteit van de
    discs. de eerste disc met de oudste delen is helaas wat minder van kwaliteit dan de andere 2 discs. nietemin is de kwaliteit meer dan voldoende.
    De studio-opnamen zijn scherp, de buitenopnames zijn iets minder van kwaliteit.

    Voor iedere allo allo fan een aanrader!(de engelse versie dan ).

  7. #7

    Standaard

    Goeie serie, maar om hem nou op dvd te willen hebben? Nee, dank je.

  8. #8

    Standaard

    Ook ik wacht liever tot de volledige serie in chronologische volgorde uitgebracht wordt.

    Dat ze er dan maar een mooie box van maken met minsten 1 disc die boordevol zit met extra's!
    Ik zou het geweldig vinden als ze alle (nog levende) acteurs dan interviewen zodat ik kan zien hoe ze er nu uit zien, hoe het hen is vergaan, en wat ze zich nog allemaal voor grappige verhalen, situaties en anekdotes weten te herinneren.

    Ik hoop dat wij zo'n box nog ooit kunnen verwachten!
    Dit soort zoethoudertjes ga ik in geen geval kopen.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  9. #9

    Standaard

    Altijd met heel veel plezier naar Allo Allo gekeken en is een fantastische serie.... Ik zal hem alleen niet op dvd aanschaffen. Nu het zo in-compleet is zeker niet... Wie weet... Misschien........ :wink:
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  10. #10

    Standaard

    Gelukkig lees ik hier tussen de reacties dat in Engeland wel de hele serie 1 en 2 is uitgebracht, dan zal ik daar dus voor gaan,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  11. #11

    Standaard

    Ik had twee vraagjes over deze DVD:

    - In de bespreking staat het volgende:
    Foto gallerij (3:46 minuten)
    Hier kun je een filmpje bekijken dat gevuld is met foto’s van de acteurs uit ’Allo ’Allo!. De begeleidende muziek is de herkenbare openingsmuziek die aan elke aflevering voorafgaat.
    Is dat enkel de openingsmuziek, of is dit inclusief de aftitelingsmuziek op het einde van elke aflevering? Staat de muziek er 'proper' op, of zijn er nog andere geluidseffecten bij?
    Ik ben immers op zoek naar een opname van de originele muziek zónder applaus (op het einde van elke aflevering is er immers een hoop applaus te horen).

    - Staat deze extra (met die muziek) ook op de Complete Series box uit de UK?
    Had ergens gelezen dat daar totaal géén extra's op stonden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •