Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: The Matrix Reloaded in oktober op DVD

    Warner: The Matrix Reloaded in oktober op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze titel gaat zeker in mijn collectie komen. Ik vond het persoonlijk een ontzettend toffe film.

  3. #3
    atomicb
    Guest

    Standaard

    Geen DTS? Of moeten we daarvoor nog eens 3 maanden op wachten? Of de Ultimate Collectors Edition DTS Box kopen?

    Verder wordt het een top DVD 8)

  4. #4

    Standaard

    Titels van Warner hebben (vrijwel) nooit DTS, dus ook deze DVD niet.
    Eric van Ballegoie

  5. #5

    Standaard

    Komt ook in mijn collectie. Goede film
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    In Amerika wordt zowel een widescreen als een 4:3 DVD uitgebracht


    Wie wil er nu The Matrix en zijn sequels op Full Frame zien???
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  7. #7

    Standaard

    Ik vond de film niet echt geweldig en dan brengen ze 'm ook nog in standaard DD 5.1 uit. Denk niet dat deze in m'n collectie gaat komen.

  8. #8

    Standaard

    Ik hoop op een 2 disc editie netzo als onze Amerikaanse vrienden. Gister las ik ergens op het forum dat de datum is veranderd in 22 oktober 2003.
    We zullen het in Oktober wel zien, goed nieuws in ieder geval .

  9. #9
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pablo
    Ik vond de film niet echt geweldig en dan brengen ze 'm ook nog in standaard DD 5.1 uit. Denk niet dat deze in m'n collectie gaat komen.
    Standaard 5.1 ? Er zijn genoeg sterke 5.1-tracks waarop een DTS-track weinig tot niets zou toevoegen. DTS is altijd wel leuk, maar hoeft niet altijd. En over de film zelf: Reloaded kicks ass

  10. #10

    Standaard

    Coole film en een mooie hoes. Lijkt me goed nieuws voor de anti snapper figuren, ziet er niet echt snapperig uit.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb ook nog nooit een 2DVD in een snapper gezien. Waarschijnlijk hetzelfde als de nieuwe Color Purple release, maar ik heb deze nog niet bekenen. Maar ik verwacht zo'n uitvoering.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb ook nog nooit een 2DVD in een snapper gezien.
    Die bestaan wel hoor: Any Given Sunday is een 2DVD die in een snapper zit. Dat het plaatje een keep case laat zien wil niet veel zeggen: Dit is vrijwel zeker een met de computer gemaakte afbeelding en geen foto van een echt product.
    Eric van Ballegoie

  13. #13

    Standaard

    Iedereen staart zich weer eens blind op DTS zie ik. Kom op mensen, zo belangrijk is DTS nu ook weer niet.
    Ik vind beeldkwaliteit vele malen belangrijker dan het ontbreken van een DTS track, maar daar hoor je bijna nooit iemand over zeiken. Gelukkig zit dat bij Warner meestal wel snor.

  14. #14
    SmashingSteve
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedereen staart zich weer eens blind op DTS zie ik. Kom op mensen, zo belangrijk is DTS nu ook weer niet.
    Ik vind beeldkwaliteit vele malen belangrijker dan het ontbreken van een DTS track, maar daar hoor je bijna nooit iemand over zeiken. Gelukkig zit dat bij Warner meestal wel snor.
    Helemaal juist!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedereen staart zich weer eens blind op DTS zie ik. Kom op mensen, zo belangrijk is DTS nu ook weer niet.
    Ik vind beeldkwaliteit vele malen belangrijker dan het ontbreken van een DTS track, maar daar hoor je bijna nooit iemand over zeiken. Gelukkig zit dat bij Warner meestal wel snor.
    Mij hoor je ook niet klagen. De DD mixen van Warner zijn van een hele goeie kwaliteit en lekker aggresief.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedereen staart zich weer eens blind op DTS zie ik. Kom op mensen, zo belangrijk is DTS nu ook weer niet.
    Ik vind beeldkwaliteit vele malen belangrijker dan het ontbreken van een DTS track, maar daar hoor je bijna nooit iemand over zeiken. Gelukkig zit dat bij Warner meestal wel snor.
    Jouw tekst kan ik dus echt niet begrijpen gewoon. Een DTS track is wel belangrijk, maar hoeft niet beter te klinken dan een Dolby Digital 5.1 track. Ik zou best een DTS track willen hebben op die Matrix DVD's, is het alleen maar om te kijken of dat beter klinkt dan de 5.1 track.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb ook nog nooit een 2DVD in een snapper gezien. Waarschijnlijk hetzelfde als de nieuwe Color Purple release, maar ik heb deze nog niet bekenen. Maar ik verwacht zo'n uitvoering.
    De Color Purple zit gewoon in een digipack, maar of ze Reloaded ook zo zullen uitbrengen...?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Ik zou best een DTS track willen hebben op die Matrix DVD's, is het alleen maar om te kijken of dat beter klinkt dan de 5.1 track.
    Ik ook wel op zich, maar het kan zijn dat de beeldkwaliteit daardoor in gevaar komt, vooral bij een actiefilm als The Matrix Reloaded.

    Dit heeft te maken met de totale bandbreedte van een DVD, die beperkt is. Maar aangezien die discussie hier teveel off-topic is, heb ik even een nieuwe discussie hierover gestart.

    Lees hier verder...

  19. #19

    Standaard

    Kan niet wachten op deze DVD, helemaal TOP!

    Dat er geen DTS track op zit maakt me echt helemaal niks uit, de films van Warner staan altijd met goeie beeld en geluidskwaliteit op de schijf, kijk maar naar The Matrix!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  20. #20

    Standaard

    Ik wacht wel tot dat ze alle drie in één box te krijgen zijn.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  21. #21

    Standaard

    Een must-have, schitterende film.

  22. #22

    Standaard

    En ook dit is weer een verplichte aanschaf voor mij

  23. #23

    Standaard

    Deze moet ik hebbuuhh
    "Rog, grab the cat!" - Martin Riggs

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Ik wacht wel tot dat ze alle drie in één box te krijgen zijn.
    Ik ook.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb ook nog nooit een 2DVD in een snapper gezien. Waarschijnlijk hetzelfde als de nieuwe Color Purple release, maar ik heb deze nog niet bekenen. Maar ik verwacht zo'n uitvoering.
    De Color Purple zit gewoon in een digipack, maar of ze Reloaded ook zo zullen uitbrengen...?
    Vast wel. Volgens mij zaten bij Warner alleen vroeger de 2 discs in snappers. De laatste paar jaar zijn 't digipacks, toch?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •