De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Johnny Got His Gun

  1. #1

    Standaard Johnny Got His Gun

    Toevallig moest ik zojuist aan deze film denken, omdat ik 't nummer "One" van metallica op had staan. Ik heb de film zelf nooit gezien, maar hij lijkt mij zeer interessant.
    Zijn er mensen hier op 't forum die deze film toevallig wel hebben gezien, en weet je dan ook hoe ik daar aan kan komen?

    PS. voor de mensen die 't niet weten "Johnny Got His Gun" is de film waar Metallica stukjes van in hun videoclip "One" hebben zitten, en waar 't nummer waarschijnlijk ook op gebaseerd is.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  2. #2
    skin
    Guest

    Standaard

    lang geleden op tv gezien, een claustrofobisch deprimerende film, niet slecht, maar als je 'm gaat zien: eerst slaappillen, scheermesjes en lynchkoord weggooien voor alle zekerheid.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skin
    lang geleden op tv gezien, een claustrofobisch deprimerende film, niet slecht, maar als je 'm gaat zien: eerst slaappillen, scheermesjes en lynchkoord weggooien voor alle zekerheid.
    haha , bedankt voor de waarschuwing, ik zal 't met m'n psychiater overleggen, of deze film wel geschikt is voor me :P.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  4. #4
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skin
    lang geleden op tv gezien, een claustrofobisch deprimerende film, niet slecht, maar als je 'm gaat zien: eerst slaappillen, scheermesjes en lynchkoord weggooien voor alle zekerheid.
    Nu heb ik ook interesse ... is er een deftige release van?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skin
    lang geleden op tv gezien, een claustrofobisch deprimerende film, niet slecht, maar als je 'm gaat zien: eerst slaappillen, scheermesjes en lynchkoord weggooien voor alle zekerheid.
    Nu heb ik ook interesse ... is er een deftige release van?
    Heb ooit gezocht of er 'n dvd versie van deze film was, deze was er destijds niet, alleen 'n VHS-versie , te bestellen in de VS.
    Wordt denk ik voor mij dan wachten tot ie ooit misschien weer 's op tv komt.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  6. #6

    Standaard

    Deze film bij Boudisque gekocht, import regio 2 zonder subs.
    Beeld ziet er goed uit.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Deze film bij Boudisque gekocht, import regio 2 zonder subs.
    Beeld ziet er goed uit.
    *schop*

    Ik ook via Boudisque. Zonder subs is in het begin moeilijk maar op een gegeven moment merk je dat je het verhaal veel intenser beleeft, omdat je beter moet luisteren. Goede,waanzinnige deprimerende film.

    "Father, what IS democracy?!?"

    ps.

    Dit zou overigens een mooie titel zijn voor in de criterion collection. [/i]

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaikelV
    Dit zou overigens een mooie titel zijn voor in de criterion collection. [/i]
    Helemaal mee eens zou er niet in misstaan. Ook echt een film die je niet zomaar meer vergeet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •