De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar Philex Thor scartkabel te koop in NL?

    Ik heb me al een ongeluk lopen zoeken op internet, en hier in de buurt bij de winkels kunnen ze me ook niet verder helpen Wie o Wie weet een plek waar ik er een kan bestellen en thuis kan laten bezorgen?

    Muchos gracias alvast

  2. #2

    Standaard

    Niemand die het weet?

  3. #3

    Standaard

    www.stassen.nl wellicht ff bellen
    Sanyo z1 | Onkyo 804e | Samsung 50" plasma | SVS pb12nsd | Toshiba HD-XE1

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Naar mijn weten zijn er wel een paar (2) op dit forum die die scart bezitten maar zal echt niet meer weten wie dat waren en dus waar ie gekocht is

  5. #5

    Standaard

    Je zou eens kunnen bellen met Snijders in Rotterdam. Volgens hun site verkopen ze geen Philex, maar als je ze belt kunnen die vast leveren en anders je een soort gelijke adviseren.

    Succes!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Naar mijn weten zijn er wel een paar (2) op dit forum die die scart bezitten maar zal echt niet meer weten wie dat waren en dus waar ie gekocht is
    Volgens mij had 1 van die 2 hem van een kennis ofzo uit engeland?
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten
    Niemand die het weet?
    Waarom ga je niet voor een QED scart??
    Zijn zo,n beetje de beste op de markt

  8. #8

    Standaard

    Omdat die Philex Thor ergens als beste getest werd, en ik een nieuwe goede scart wil hebben voor een beetje goede prijs en de Philex daar aan voldoet

  9. #9

    Standaard

    De genoemde QED schijnt anders ook zeer zeker geen slechte kabel te zijn hoor, die komt ook vaak heel goed uit tests volgens mij. Daar zul je je geen buil aan vallen voor mijn gevoel.
    Succes met zoeken.
    Mvg,

    Christiaan

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    . Daar zul je je geen buil aan vallen voor mijn gevoel.
    Dat weet ik wel zeker dat je je aan die QED geen buil valt
    Nogmaals, hij behoord tot de beste scarts :wink:

  11. #11

    Standaard

    Ik heb nu de QED AV21 van 1 meter besteld op goed geluk en vertrouwen, dus....

    Hopenlijk is het wat

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten
    Ik heb nu de QED AV21 van 1 meter besteld op goed geluk en vertrouwen, dus....

    Hopenlijk is het wat
    Die heb ik ook (dan die van 1,5 mrt)
    Ben er zeer tevreden over :wink:

  13. #13

    Standaard

    Net terug van vakantie, kabel geleverd, ik ben weer blij

    MINDER blij ben ik met het feit dat m'n regio 1 dvd's nu alleen maar zwart wit worden doorgegeven (ik heb een erg oude tv) terwijl dat met m'n uberstandaard bijgeleverde scartkabel van een geeltje of zo wel gewoon in kleur werd doorgegeven... valt me wel een beetje tegen van zo'n dure kabel

  14. #14

    Standaard

    Tja goede scart hoort icm een goede tv. Hetzelfde geldt voor bijv. een Rotel versterker icm speakersetje van €200. Dat is zonde. Heb je iedergeval voor wat om voor te sparen :P . Zulke kabels zijn gewoon veel nauwkeuriger en gevoeliger.

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten
    Net terug van vakantie, kabel geleverd, ik ben weer blij

    MINDER blij ben ik met het feit dat m'n regio 1 dvd's nu alleen maar zwart wit worden doorgegeven (ik heb een erg oude tv) terwijl dat met m'n uberstandaard bijgeleverde scartkabel van een geeltje of zo wel gewoon in kleur werd doorgegeven... valt me wel een beetje tegen van zo'n dure kabel
    Heb je dat dan alleen met de R1 dvd,s??
    Vreemd verschijnsel want de kabel geeft alleen het signaal maar door wat ie aangeleverd krijgt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •