Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.

Discussie: box the godfather

  1. #51

    Standaard

    Ieder zijn smaak, en ik heb hem ook nog steeds niet gezien.
    Zal hem ooit wel eens bekijken als ik zin heb.
    Once upon a time in America ook niet mijn soort film ook gezien maar die ga ik wel ruilen gewoon bagger.
    gr Gert[/quote]

    Inderdaad....ieder z'n smaak .....maar bagger?
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Once upon a time in America ook niet mijn soort film ook gezien maar die ga ik wel ruilen gewoon bagger.
    gr Gert
    Inderdaad....ieder z'n smaak .....maar bagger?[/quote]

    Sorry, ja is ook geen bagger maar veel te lang dradig en niet mijn smaak
    dat is een beter woord.
    gr Gert
    groet Gert

  3. #53

    Standaard

    Ik snap niks van deze overbodige thread. Waarom kijkt skank niet gewoon die dvd's ? Is het nou zo moeilijk om een dvd in je dvd-speler te doen en hem te gaan kijken ? In de tijd dat je al die posts hier hebt geplaatst had je ook de dvd's kunnen kijken

    Enne....in tegenstelling tot een eerdere post hier vind ik niks mis met je collectie hoor :wink:

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Bakker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap

    zal hem binnenkort opnieuw bekijken
    Ik biedt je twintig euro voor de box.
    you must be kidding, voor een nieuwe box zeker

    hij kost 60 euro !

    grapjas
    je vind het nix dus...?
    Als je ziet wat voor dvd's hij in z'n profiler heeft staan is dat ook niet zo vreemd.

    ik vind ook dat de discussies hier wel beetje uit de hand lopen maar wat bob zegt vind ik ook wel beetje raar.....ik bedoel als iemand the godfather niet goed vind dan is dat zijn goed recht dan hoef je nog niet zijn collectie af te gaan kraken......waar trouwens veel goede (top)films tussen staan maar dat terzijde. nogmaals dit is niet bedoeld als ruziemaken maar vond het gewoon beetje vaag
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #55

    Standaard

    Skank heb je de film nu al eens bekeken?

  6. #56

    Standaard

    Heb de hele discussie met een beetje pijn aan mijn hart/ogen gelezen...Ieder toch zijn eigen ding, of niet dan!? Iedereen die naar DVD.nl surft, doet dat toch maar om 1 ding; FILMS ! Beetje kinderachtig om een discussie dan op deze manier te voeren...Zeker gezien het onderwerp; THE GODFATHER !?
    Of je deze box nou wèl òf niét oké vind, het blijft filmklassieker no.1...
    Gewoon kijken en lekker een eigen conclusie trekken. Daarna vrolijk naar DVD.nl surfen, deze conclusie in één of andere thread 'droppen' en iedereen is happy omdat er weer nieuw 'praatmateriaal' is.....

    by the way; Ik vind deze box méér dan SUPER

    greetzzzz

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart
    Heb de hele discussie met een beetje pijn aan mijn hart/ogen gelezen...Ieder toch zijn eigen ding, of niet dan!? Iedereen die naar DVD.nl surft, doet dat toch maar om 1 ding; FILMS ! Beetje kinderachtig om een discussie dan op deze manier te voeren...Zeker gezien het onderwerp; THE GODFATHER !?
    Of je deze box nou wèl òf niét oké vind, het blijft filmklassieker no.1...
    Gewoon kijken en lekker een eigen conclusie trekken. Daarna vrolijk naar DVD.nl surfen, deze conclusie in één of andere thread 'droppen' en iedereen is happy omdat er weer nieuw 'praatmateriaal' is.....

    by the way; Ik vind deze box méér dan SUPER

    greetzzzz

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Skank heb je de film nu al eens bekeken?

    binnenkort eerst band of brothers en two towers
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #59

    Standaard

    De 3 April komt deze uit:
    The Godfather Collection (new version)

    Zou rond de €25 gaan kosten.

    Wat zou het verschil zijn met de vorige?

  10. #60

    Standaard

    Het zal wel een re-issue zijn.

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    Wat zou het verschil zijn met de vorige?
    4 disc ipv 5?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    According to Home Media Retailing, The Godfather DVD Collection is being rereleased on March 21st, 2006 the same day as the Electronic Arts video game of the movie hits shelves.

    The big difference with the new Godfather DVD Collection, which is the same collection that was previously released back in 2001, is that there will be an extra disc to bring up people’s awareness about the new video game in which players can virtually join the Corleone family. Actors such as Robert Duvall and James Caan have voiced their characters in the game.

    People who buy the game can get $10 off (using a mail-in rebate) The Godfather DVD Collection.

    The extra disc that comes with the DVD collection “will feature 12-minute extended gameplay trailers that take a look at the opening of the game and describe the core features” as well as featurettes about how the game was made.
    bron
    Het lijkt mij eerder dat het een 5-disc blijft (filmpje op bestaande Bonus toevoegen en laat de kassa maar weer rinkelen...). Of ze hebben met de kwaliteit van deel 2 lopen rommelen zodat die nu op 1 schijfje past

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Komt ie nou ook in NL uit??
    Moeilijk te zeggen. Hij staat in ieder geval nog niet op de lijst van DVD Home.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rubbert
    Komt ie nou ook in NL uit??
    Moeilijk te zeggen. Hij staat in ieder geval nog niet op de lijst van DVD Home.
    heb `m wel vorige week in de Media Markt in Duitsland zien liggen. Mooie (relief) box, kostte idd rond de € 25,-
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #67

    Standaard

    Ik heb een maand terug de zwarte versie gekocht. Had de films nog nooit gezien, maar heb er van genoten. Wat een prachtige trilogie!

    Het is geen film die je 'even lekker' voor de eerste keer gaat kijken. Je moet tijdens de eerste run je aandacht er goed bijhouden, anders mis je bepaalde plotwendingen.

    Ik vind de zwarte versie overigens mooier dan de rode.
    Klik hier voor de Nederlandstalige Seinfeld Fansite!

  18. #68

    Standaard

    Heeft iemand al wat meer informatie over de nieuwe box gevonden??

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •