Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 90 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Daredevil (SE) [DVD]

    Daredevil (SE) [DVD]

    De anti-held Daredevil maakt een geslaagde sprong naar het witte doek.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit ziet er uit als weer een prachtige release. Mooi beeld, geweldig geluid in allerlei formaten en voor de liefhebbers is het aantal extra's erg interessant. Fox heeft hier weer goed werk geleverd. De DVD staat dan nu ook op m'n verlanglijstje! Hier kunnen andere maatschappijen nog een puntje aan zuigen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Dit is een vlotte recensie... Neen Nathan ik wil niet weer gaan beginnen over de titels die je behandeld... Hoe zat het ook alweer, je kreeg ze van de filmleverancier

    Hoe dan ook... Daredevil is niet mijn genre, maar gelukkig voor de mensen die zich wel met pulp vermaken dat het een fatsoenlijke release is.

  4. #4

    Standaard

    Heb zelf de aussie versie, die helemaal gelijk is aan de Nederlandse.
    Ik heb nog niet alles bekeken, maar de film wel, en daar is zeker niets mis mee. Lekker verstand op nul en gaan! De extra's heb ik nog niet bekeken, maar dat ga ik zeker nog doen. Staan een paar erg leuke dingen tussen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #5

    Standaard

    Toffe film, en inderdaad het geluid is zeer goed.
    Heb er dan ook van genoten.

    Grtz.Henny :wink:
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Deze wil ik zeker hebben maar wacht wel wat langer voordat ik hem koop.
    Jammer dat ik meschien weer een puntje er af moet halen voor de Trivia Track.
    (Kan ik niet goed afspelen op mijn Philips dvdspeler zie de Thread Mi6 Datastreem (Die Another Day) doet het niet.)
    Alleen lees ik wel dat je bij deze de Enhanced Viewing Mode en het Tekstcommentaar apart kan bekijken of samen.
    Bij die van Dad was alles in een en kon het niet apart.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Alleen lees ik wel dat je bij deze de Enhanced Viewing Mode en het Tekstcommentaar apart kan bekijken of samen.
    Klopt, als je eerst het Tekscommentaar aanzet, dan teruggaat naar het menu en de Enhanced Viewing Mode selecteert, dan krijg je beide features. Andersom werkte het helaas niet, dan kreeg ik enkel het Tekstcommentaar.
    De Trivia track (het tekstcommentaar) is hier trouwens een gewone standaard subtitle-stream, dus ik verwacht geen grote problemen op jouw speler wat dat betreft.

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad mooi beeld en geluid, maar naast de 3 minuten Jennifer Garner
    is deze film echt superslecht!

    De comic wordt belachelijk gemaakt door de donkere Kingpin.
    Het eindgevecht is belachelijk. Het duurt 1 minuut!
    CGI zijn lelijk.
    Etc., etc.


    godofgamblers

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Inderdaad mooi beeld en geluid, maar naast de 3 minuten Jennifer Garner
    is deze film echt superslecht!

    De comic wordt belachelijk gemaakt door de donkere Kingpin.
    Het eindgevecht is belachelijk. Het duurt 1 minuut!
    CGI zijn lelijk.
    Etc., etc.
    Ben ik toch niet met je eens. De donkere Kingpin zat mij eerst ook niet lekker, maar wie wil je dan casten voor deze rol? Dan heb ik liever dat het een goede acteur is als Duncan.
    Het eindgevecht duurde wel wat langer dan 1 minuut en ik vind het juist een zeer gedenkwaardig gevecht, [spoiler:760ce4b11a]vanaf het moment dat Daredevil het glas in de wanden breekt en de waterdruppels in de rondte vliegen zat ik aan de buis gekluisterd.[/spoiler:760ce4b11a]

    Verder... lelijke CGI?!? Enkele shots waarin Daredevil rondspringt van gebouw tot gebouw hadden zeker beter gekund, maar de meeste effecten zijn erg goed uitgevoerd. En bovendien hebben we het hier wel over een comicbook verfilming, ik zeur dan ook niet zoveel over niet-natuurkundig correcte bewegingen.
    Soms heb je trouwens niet eens door dat het een effect is, zoals bijvoorbeeld [spoiler:760ce4b11a]het ratje in het begin, bepaalde stukken van de kerk, het kantoorgebouw van Wilson Fisk/The Kingpin, de blindenstok van Matt in de scène waar Joe Pantoliano achter zijn identiteit komt, etc...[/spoiler:760ce4b11a] Beetje nuance is dus wel op zijn plaats lijkt me.

    Aan de andere kant, ieder zijn mening...

  10. #10

    Standaard

    Ik ben ervan overtuigd dat op de afwerking van deze DVD niks aan te merken is. De film vond ik echter heel flauw (Ben Affleck als superheld stond me al niet aan voor ik de film ging zien) en ik ben het wat de inhoud betreft dan ook totaal niet eens met de recensie (sorry, Nathan ). X-Men en Spiderman vond ik wel heel goed.
    Deze review komt al heel wat dichter bij mijn mening in de buurt : http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1019.

  11. #11

    Standaard

    Helemaal eens met Nathan en ik vond t een prachtfilm

  12. #12

    Standaard

    Daredevil is niet slecht maar ik had er toch iets meer van verwacht. Wel een mooie dvd-release.

  13. #13

    Standaard

    Spiderman vondt ik master, deze lijkt me ook cool.

    Ik wil absoluut het geluid horen van deze film met me master DTS Set en nieuwe TV (92cm)

    Dus 6 Augustus maar ff kopen

  14. #14

    Standaard

    Ik vond juist Bullseye héééééééél irritant in de film. Als ik gekke bekken wil zien, dan kijk ik wel naar Jim Carrey. Ze proberen de film donker te maken, maar door deze vertolking zit je dus toch weer naar een "kinderfilm" te kijken.

    Verder:
    Kingpin, gemengde gevoelens. Als ik de kleur even buiten beschouwing laat, is hij eigenlijk de perfecte Kingpin. Stoorde me dus niet zo heel erg (mede omdat Daredevil nooit mijn fav. comic is geweest misschien).

    Elektra, leuk, maar niets speciaals. (en ja, inderdaad een mooie vrouw, maar dat is voor mij geen reden voor een goede rol). Lijkt minder op Elektra dan Duncan op Kingpin, en daar is alles mee gezegd denk ik.

    Daredevil, ja, eigenlijk heeft Affleck me wel verrast. Er waren legio betere acteurs voor die rol te vinden, maar hij weet er toch nog iets van te maken.

    Geen goede film, wel een vermakelijke. Zodra hij de 12 eurootjes-grens bereikt, schaf ik hem wel aan, denk ik.


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Deze review komt al heel wat dichter bij mijn mening in de buurt : http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1019.
    Bedankt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Wanner komt ie in Nederland uit ?

    Rene

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Inderdaad mooi beeld en geluid, maar naast de 3 minuten Jennifer Garner
    is deze film echt superslecht!

    De comic wordt belachelijk gemaakt door de donkere Kingpin.
    Het eindgevecht is belachelijk. Het duurt 1 minuut!
    CGI zijn lelijk.
    Etc., etc.
    Ben ik toch niet met je eens. De donkere Kingpin zat mij eerst ook niet lekker, maar wie wil je dan casten voor deze rol? Dan heb ik liever dat het een goede acteur is als Duncan.
    Het eindgevecht duurde wel wat langer dan 1 minuut en ik vind het juist een zeer gedenkwaardig gevecht, [spoiler:7305df34bf]vanaf het moment dat Daredevil het glas in de wanden breekt en de waterdruppels in de rondte vliegen zat ik aan de buis gekluisterd.[/spoiler:7305df34bf]

    Verder... lelijke CGI?!? Enkele shots waarin Daredevil rondspringt van gebouw tot gebouw hadden zeker beter gekund, maar de meeste effecten zijn erg goed uitgevoerd. En bovendien hebben we het hier wel over een comicbook verfilming, ik zeur dan ook niet zoveel over niet-natuurkundig correcte bewegingen.
    Soms heb je trouwens niet eens door dat het een effect is, zoals bijvoorbeeld [spoiler:7305df34bf]het ratje in het begin, bepaalde stukken van de kerk, het kantoorgebouw van Wilson Fisk/The Kingpin, de blindenstok van Matt in de scène waar Joe Pantoliano achter zijn identiteit komt, etc...[/spoiler:7305df34bf] Beetje nuance is dus wel op zijn plaats lijkt me.

    Aan de andere kant, ieder zijn mening...
    Ik ben het helemaal met je eens Nathan. Ik had in het begin ook mijn bedenkingen over een tegen de muren opklimmende Ben Aflik, die meer leek op een slechte Gollem dan op een superheld, maar je moet gewoon die knop in je kop omdraaien en kijken alsof je naar een bewegende comic kijkt. Dan is het best een vermakelijke film.
    3d

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalon
    Wanner komt ie in Nederland uit ?
    5 augustus
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Een van de betere comic films. Een aanrader voor de liefhebbers van het genre.
    Laat de rest maar zeggen

    En laat ik het bijna vergeten, een zeer mooie DVD release !

  20. #20

    Standaard

    Ga ik zker aanschaffen. Mooie uitgave. En een goed recensie Nathan
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    Deze film kon mij totaal niet boeien...
    Ik heb er ff doorheen zitten zappen,
    maar kon em na 10 min niet verder kijken...

    Die sonar effecten vond ik wel leuk gedaan.
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  22. #22

    Standaard

    Ja ik vond het ook een slechte film. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen.
    Leuk om 1 keer te zien, maar dan ook nooit meer

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamps
    Ja ik vond het ook een slechte film. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen.
    Leuk om 1 keer te zien, maar dan ook nooit meer
    Idd. Voor het verhaal moet je niet kijken natuurlijk, maar eerder voor de actie. Jammer dat die zo verknipt was dat er maar weinig van te maken viel. En er wordt ook nogal een potje overgeacteerd zeg. 5/10
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamps
    Ja ik vond het ook een slechte film. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen.
    Leuk om 1 keer te zien, maar dan ook nooit meer
    Idd. Voor het verhaal moet je niet kijken natuurlijk, maar eerder voor de actie. Jammer dat die zo verknipt was dat er maar weinig van te maken viel. En er wordt ook nogal een potje overgeacteerd zeg. 5/10
    Ja, ik vond het verhaal EN de actie zwaar tegenvallen.

  25. #25

    Standaard Daredevil

    Daredevil....shit...moet ik nog zien eigenlijk..dus eerst ff huren en dan...misschien kopen. Maar ik vermoed wel dat ie niet het niveau zal halen van X-men of Spiderman.

    Maar let op jongens, want volgens mij wordt de slechtste superheld verfilming van het jaar:"de Hulk". Ik heb de trailer gezien en ik vind de groene monster zo nep als wat (duidelijk CGI). En dat valt volgens mij van Daredevil niet te zeggen. Hoewel...wat zei ik ook alweer?..oh ja...shit, ik heb 'em nog niet gezien....
    All you need is...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •