Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Scary movie 3 , word het eindelijk wat?

    ik ben dus totaal niet gecharmeerd van deel 1 en 2 en nu komt deel 3 er dus aan. schijnt dat ze het helemaal omgegooit hebben. Ik kan dit alleen maar toejuichen aangezien ik wel van de naked guns hou maar totaal niet van de scary movies ( en dat komt door de wayan brothers, irritante lui)
    Zo is regisseur Keenen Ivory Wayans, die de eerste twee films regisseerde, vervangen door David Zucker (BASEketball) en is de rest van de Wayans familie, die zich onder andere met het script bezig hielden en een rol hadden in de film, gedumpt. Aan het script heeft niemand minder dan Kevin Smith gewerkt en naast Anna Faris, die weer terugkeert als Cindy Campbell, is er een complete nieuwe cast aangetrokken voor dit derde deel. Deze cast bestaat nu o.a. uit Charlie Sheen, Eddie Griffin, Jeremy Piven, Denise Richards, Queen Latifah, Leslie Nielsen, Pamela Anderson en Jenny McCarthy, niet bepaald een kleine cast
    David Zucker, en een normale cast! oftewel een goeie film? ik hoop het


  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De eerste film was niet slecht, maar de tweede was beneden elke maat!

    Ik moet wel kwijt dat de derde film, nu ik weet dat er een totaal andere cast aan gaat meewerken, me helemaal niets zegt.

    Raar maar waar.

  3. #3

    Standaard

    Eerste deel ging inderdaad nog wel.
    Tweede deel was te kort (is misschien ook zo slecht nog niet ) en een beetje flauw.
    Deel drie wordt niet veel zonder de Wayans broertjes. Shorty en Ray horen gewoon in Scary Movie thuis. Slechte zaak...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Ik vond het allebei waardelose films. Ik denk ook niet dat er nou zo heel veel gaat veranderen bij het derde deel. I betwijfel of ik deze film uberhaupt een keer ga huren als ie uit is.

  5. #5

    Standaard

    En Leslie Nielsen? Jakkes, als ik alleen de naam al lees moet ik braken.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  6. #6

    Standaard

    Deel 1 vond ik waardeloos
    Deel 2 vond ik ook waardeloos maar iets minder dan deel 1
    Dus ik ben bang dat ik deel 3 ook waardeloos ga vinden en idd vooral als Leslie Nielsen er ook nog in gaat acteren (ach wat je acteren noemt)

  7. #7

    Standaard

    Deel 1 vond ik redelijk lollig, deel 2 kon ik heel af en toe ook nog wel mee lachen, maar nu ik zie wat ze met deel 3 van plan zijn ... brrrr ... Charlie Sheen (als geestelijke) ... oh boy ... Leslie Nielsen (als president) ... arrgggh ... tis dat er Denise Richards, Pamela Anderson en Jenny McCarthy in zitten, zodat er nog iets leuks te zien is, maar verder vrees ik een debacle a la Repossessed ...

  8. #8

    Standaard

    Ik vond deel 1 echt wel grappig deel 2 was minder maar toch nog wel leuk genoeg om aan te schaffen op dvd. deel 3 kijk ik wel beetje naar uit nu ik lees van die nieuwe cast. alleen jammer dat "shorty" er dus niet meer in voor zou komen want ik vond hem juist wel grappig. zijn broer zal ik in ieder geval niet echt missen met zijn zogenaamd lollig en doen alsof hij homo is en toch weer niet enz.....vaag
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  9. #9

    Standaard

    dat de wayans broetjes eruit zijn is echt minder

    is net zo iets als dumb&dumberer zonder jim carrey
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    dat de wayans broetjes eruit zijn is echt minder

    is net zo iets als dumb&dumberer zonder jim carrey
    ja dat snap ik ook nog steeds niet, het idee achter een deel 2 van dumb and dumber is goed maar het waren juist die 2 acteurs die de film leuk maakten hij zal nu misschien wel leuk zijn maar Jim Carrey geeft net dat beetje extra aan dat soort films
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #11

    Standaard

    Zucker valt mee... maar daar eindigt het ook.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  12. #12

    Standaard

    de poster vind ik eigenlijk wel erg melig...
    ik vond deel 2 eigenlijk veel leuker dan deel 1, maar dat kan ook door m'n stemming komen die avond. je moet wel in een bepaalde bui zijn als je ze bekijkt.

  13. #13

    Standaard

    denk niet dat deze film iets voor mij wordt......deel 1 en 2 konden mij dan ook geen moment boeien. Maar hij zal vast en zeker wel gedraaid worden bij ons thuis...hoop bier erbij


  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vond deel 1 en 2 schitterend, maar ik denk dat deze ontzettend zal gaan tegenvallen, ik heb helemaal niets met de zogenaamde humor van Kevin Smith....

    Zucker heb ik nog nooit van gehoord (check net IMDB waar ik de 2 eerste Naked Guns zie staan wat bij mij geen groot respect oproept) , en bij de rest van de cast heb ik eerder het idee dat ze een paar grote namen (en grote borsten) wilden maar geen acteurs konden betalen....

    Lijkt me gaan floppen dit.

  15. #15

    Standaard

    Deel 1: waardeloos.....
    Deel 2: nog waardelozer.....
    Deel 3: waardeloost (voorspelling)

  16. #16

    Standaard

    't enigste waar ik benieuwd naar ben is de inbreng van Kevin Smith, ik schrok namelijk erg toen ik destijds hoorde dat hij aan de film mee ging werken, maar kzal 'm waarschijnlijk wel 'n keer in de sneak zien ofzo.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  17. #17
    skin
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt?
    't enigste waar ik benieuwd naar ben is de inbreng van Kevin Smith, ik schrok namelijk erg toen ik destijds hoorde dat hij aan de film mee ging werken,
    verbijsterend dat hij gaat meewerken

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt?
    't enigste waar ik benieuwd naar ben is de inbreng van Kevin Smith, ik schrok namelijk erg toen ik destijds hoorde dat hij aan de film mee ging werken,
    verbijsterend dat hij gaat meewerken
    zeker geld nodig....

    Deel 2 was zo slecht dat ik deel 3 sowieso niet meer hoef te zien...

    R

  19. #19

    Standaard

    tja meningen verschillen he, ik vond het wel geinige films om te zien, dus deel 3 zal ik ook wel kijken :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20

    Standaard

    Scary Movie rules en om nu een compleet andere cast en crew neer te zetten zie ik géén brood in. Mijn voorspelling is dan ook dat het een flop gaat worden en zelfs het niveau van Shriek niet gaat halen of juist en daar ben ik nog banger voor, het een regelrechte kopie gaat worden van Scream waar er een uitgedacht verhaal aanwezig is met een hoop komische momenten.

    Maar het kan ook een superfilm worden dat een geweldige blockbuster gaat worden, maar ik verwacht het niet...

  21. #21

    Standaard

    Deel 1: echt lachen
    Deel 2: ietsjes minder lachen
    Deel 3: ???

    Ik vind dit soort films dan ook altijd wel leuk, net als Another Teen movie
    40 days, 40 nights American Pie 1/2 ed [/b]

  22. #22

    Standaard

    Volgens mij wordt deel 3 een stuk beter dan 1 en 2, om de trailer heb ik in ieder geval wel moeten lachen,
    check zelf maar eens:
    http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=540280

  23. #23

    Standaard

    Nee, dit wordt niets... Erg flauw allemaal...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok
    Volgens mij wordt deel 3 een stuk beter dan 1 en 2, om de trailer heb ik in ieder geval wel moeten lachen,
    check zelf maar eens:
    http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=540280
    Dit vind ik pas echt Scary! (ook op bovenstaande site)


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok
    Volgens mij wordt deel 3 een stuk beter dan 1 en 2, om de trailer heb ik in ieder geval wel moeten lachen,
    check zelf maar eens:
    http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=540280
    jaaaaaa
    alleen trailers zijn meestal een stuk leuker dan de film zelf
    maar leslie nielsen doet mee!!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •