Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 138 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Na een korte onderbreking i.v.m. het opstellen van een cursus, ben ik er vandaag toch maar weer eens in geslaagd een aflevering aan de collectie toe te voegen. Het betreft Mother's Day. Tevens heb ik uit How Hermes Requisitioned His Groove Back wat taalfouten uitgehaald. Als er nog iemand foutjes moest zien, laat het me weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #102

    Standaard

    Hallo, doen jullie nog mee, collega's? Ik heb net The 30 % Iron Chef toegevoegd. Enjoy!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #103

    Standaard

    Sorry, ik doe nog wel mee, maar ben net begonnen met mijn stage, dus het ondertitelen gaat nu tussendoor.
    Bovendien is er wat last-minute review-werk tussen gekomen dat echt effe af moet.

  4. #104

    Standaard

    Geen probleem, neem je tijd Nathan!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #105

    Standaard

    Ik heb een klein probleempje met de speler van DVD Subber. Blijkbaar blokkeert de disc op een welbepaalde plaats, namelijk bij het begin van het 3e chapter van de aflevering "Put Your Head On My Shoulder". Eerst krijg ik pixelization, dan bevriest het beeld gewoon. Kan iemand eens nakijken of je hetelfde probleem hebt?
    Ik heb de disc ook op mijn gewone DVD-speler afgespeeld (Sony DAV-S 300) en gewoon via Power-DVD, en daar was telkens niks mis mee. Vreemd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #106

    Standaard

    DVD Subber doet het nog steeds helemaal niet bij mij, dus ik kan je helaas niet helpen...

  7. #107

    Standaard

    Heb het intussen zelf gevonden, het ligt aan de codec. Die van Cyberlink (PowerDVD) is blijkbaar niet zo geschikt voor DVD Subber, die van Interactive (WinDVD) wel. Misschien is dat ook ineens een oplossing voor jouw probleem, Nathan: als je het programma opstart, druk eens op Alt-C om de configuraties na te kijken. Onder de hoofding "Filters selection" moet je de goede codec kiezen. Als er geen of verkeerde codecs staan, werkt het spel natuurlijk niet.

    Een bereidwillige collega hier op mijn werk had het probleem op een paar minuten geïdentificeerd, maar ja, hij is dan ook ingenieur en ervaren in dat soort zaken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #108

    Standaard

    Selectie afleveringen uitgebreid met A Bicyclops Built For Two.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Heb het intussen zelf gevonden, het ligt aan de codec. Die van Cyberlink (PowerDVD) is blijkbaar niet zo geschikt voor DVD Subber, die van Interactive (WinDVD) wel. Misschien is dat ook ineens een oplossing voor jouw probleem, Nathan: als je het programma opstart, druk eens op Alt-C om de configuraties na te kijken. Onder de hoofding "Filters selection" moet je de goede codec kiezen. Als er geen of verkeerde codecs staan, werkt het spel natuurlijk niet.
    Ik ga het nog wel even proberen, maar ik heb allebei de codecs volgens mij al uitgeprobeerd en dat maakte geen verschil bij mij.

  10. #110
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Vraag voor de Futurama en The Simpsons kenner.

    Onlangs zag ik in een Simpsons aflevering dat Bart 'his mind lost' ...
    Verschillende figuren stoken hem dan in de lucht, waaronder Bender nog iets nog iets Rodriguez.
    Ik vraag me af of toen Bender ontstaan is of dat Futurama al liep?

  11. #111

    Standaard

    Toen Bender Bending Rodriguez in Simpsons verscheen liep Futurama al. Op de DVDs van Futurama is te zien dat sinds de eerste schetsen Benders uiterlijk nogal is veranderd. Er is dus wel wat tijd overheen gegaan voor de Bender die wij kennen ontworpen was.
    Ik zag hem trouwens ook nog een andere keer in The Simpsons, op de achtergrond als een telefonist bij zo'n TV programma waar ze geld vragen voor een goed doel.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  12. #112

    Standaard

    * Fry verscheen in de couch gag van HOMR
    * Uter draagt een FUTURAMA shirt in Mayored to the Mob (dit was voor de 1e Futurama uitgezonden was)
    * Naam bij THOH IX credits: David 'Watch Futurama' Cohen (simpsons schrijver die uitvoerende producent en developer van Futurama werd, ook dit was voor de 1e Futurama uitgezonden was)

  13. #113

    Standaard

    Even deze oude thread opdiepen. Nu het vierde seizoen van Futurama uit is, ga ik me nog eens aan het werk zetten om de Futurama subtitle base te updaten. Ik heb hier al een achttal Nederlandse ondertitelingen liggen van afleveringen van het vierde seizoen, en ben de Engelse ondertitelingen aan het extraheren, zodat we voor de rest van de Nederlandse ondertiteling toch al de tijdscode kunnen kopiëren. De afleveringen die ik al heb zijn: Kif Gets Knocked Up A Notch, Less Than Hero, A Taste of Freedom, Jurassic Bark, Crimes Of The Hot, The Farnsworth Parabox en The Devil's Hands Are Idle Playthings. Op de rest is het nog even wachten, maar ik maak zo snel mogelijk updates...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #114

    Standaard

    Update gedaan: er staan al enkele afleveringen van seizoen 4 beschikbaar op mijn pagina. Wie zich nog geroepen voelt om te helpen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Update gedaan: er staan al enkele afleveringen van seizoen 4 beschikbaar op mijn pagina. Wie zich nog geroepen voelt om te helpen...
    Ik ga deze week even kijken of ik tijd heb om weer een vertaling te maken. Ik heb het iets minder druk de komende tijd, dus dat zou moeten lukken.

  16. #116

    Standaard

    Effe schoppen, want er zijn weer een paar afleveringen bijgekomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #117

    Standaard

    Hoe kan het nu dan dat op www.dvdcrave.com bij seizoen 1 t/m 3 staat dat er dutch subs op zitten? Zou het een fout zijn of?

  18. #118

    Standaard

    Ik denk dat het fout is, want ik heb alle 4 de seizoenen, en alleen bij 1 zitten NL subs.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #119

    Standaard

    Ze nemen waarschijnlijk klakkeloos de specs van S1 over, denkende dat S2 t/m S4 daar niet mee gaan verschillen. Maar we werken langzaamaan aan een oplossing...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #120

    Standaard

    War Is The H-Word toegevoegd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #121

    Standaard

    Anthology Of Interest 2 en Roswell That Ends Well toegevoegd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #122

    Standaard

    Future Stock toegevoegd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #123

    Standaard

    Where No Fan Has Gone Before en The Sting toegevoegd, waarmee van alle discs afleveringen klaar zijn. Ik ben ook begonnen met de reeds gedane afleveringen na te kijken op fouten. Alle hulp is welkom, wie iets op te merken heeft, melde het!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #124

    Standaard

    Volgens mij werkt de link naar de subs niet meer.

    wel zonde want die zijn echt nergens anders te verkrijgen... is dat niet mogelijk om die eens te reuploade?

  25. #125

    Standaard

    is idd jammer, ook jammer dat ik dit topic nu pas zie. Ik kan vrij goed engels, maar er zijn altijd een paar dingen die ik niet begrijp. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik de helft mis.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •