Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.

Discussie: Lethal Weapon 5

  1. #1

    Standaard Lethal Weapon 5

    Een aantal maanden geleden heb ik ergens gehoord dat er een deel 5 van de Lethal Weapon serie aan zit te komen. Klopt dit?

    Ik kan er verder nergens iets over vinden.

  2. #2

    Standaard

    www.google.nl ----> tik in "Lethal Weapon 5" en je krijgt aardig wat hits, de eerste is alleen niet echt veel, da's een of andere site over een gamerssekte of zo...

  3. #3

    Standaard

    Op zich wel leuk maar moet wel een goed verhaal hebben denk ik om niet weer te veel in de herhaling te laten vallen, niet weer heel de film lang: "I am getting to old for this shit".
    Ben benieuwd.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    alle lethal weapon films vind ik leuk, vooral de combinatie Gibson/Glover is perfect!


  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    alle lethal weapon films vind ik leuk, vooral de combinatie Gibson/Glover is perfect!
    Vind ze inderdaad ook wel leuk maar niet om meerdere keren te bekijken

  7. #7

    Standaard

    ikzelf heb de lethal weapon box en ik kijk ze wel meerdere keren, vooral deel 2 is zo schitterend! Dat einde als Gibson helemaal doordraait is zo geniaal!!
    En joe pesci is in deel 2 optimaal


  8. #8

  9. #9

    Standaard

    ik moet bekennen dat ik alleen deel 4 ooit heb gezien een keer.......weet niet waarom ik de rest nooit gezien heb maar ik heb nooit zin om ze te kopen want weet niet of ze me bevallen...al denk ik van wel
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    ik moet bekennen dat ik alleen deel 4 ooit heb gezien een keer.......weet niet waarom ik de rest nooit gezien heb maar ik heb nooit zin om ze te kopen want weet niet of ze me bevallen...al denk ik van wel
    ik vind alle LW films geweldig en ik hoop dat er een LW 5 komt

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE deel 4 getuigde al van vermoeidheid.

    Laat ze stoppen als ze nog leuk zijn aub
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #12

    Standaard

    Kom maar op met die deel 5! Ik heb ze alle vier op DVD en kan ze meerdere malen bekijken. Heerlijke films. Ik vind deel 4 overigens(in tegenstelling tot de meeste op dit forum) op deel 2 na de beste.

  13. #13

    Standaard

    deel 4 is ook geweldig, met de prachtige toevoeging van jet li als baddy! nog steeds hollywoods beste jet li film


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE deel 4 getuigde al van vermoeidheid.

    Laat ze stoppen als ze nog leuk zijn aub
    Hoe kom je daarbij??? Deel 4 was geweldig en bewees dat de formule nog krachtig genoeg was om zeker nog een deel V te maken en van vermoeidheid was juist helemaal geen sprake, integendeel zelfs. Nee van mij mogen ze best nog een deel V maken mits hij natuurlijk van hetzelfde niveau is als z`n voorgangers.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE deel 4 getuigde al van vermoeidheid.

    Laat ze stoppen als ze nog leuk zijn aub
    ieder zijn mening maar ik vond LW 4 minstens net zo goed als de andere LW's

  16. #16

    Standaard

    deel 1 tm 4 waren vermakelijke films maar ik denk dat die krasse knar Gibson inmiddels een beetje te oud wordt voor dit soort films
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE deel 4 getuigde al van vermoeidheid.

    Laat ze stoppen als ze nog leuk zijn aub
    Mijn mening ook.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    deel 1 tm 4 waren vermakelijke films maar ik denk dat die krasse knar Gibson inmiddels een beetje te oud wordt voor dit soort films
    Dat niet alleen, we hebben het hier wel over de typische 'actie' films uit die periode.
    Ik denk dat men simpelweg niet meer in staat is om zo'n film neer te zetten.
    Ik bedoel het niet negatief ofzo hoor, maar de heerlijke good old action movies van toen , zijn er nu niet meer (IMHO).
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    *knip* Ik bedoel het niet negatief ofzo hoor, maar de heerlijke good old action movies van toen , zijn er nu niet meer (IMHO).
    Dan wordt het juist tijd dat er weer een nieuwe gemaakt wordt. Ik zou erg graag een 5e deel zien, mits hij van hetzelfde niveau is. Ik vond Chris Rock ook zo goed, vooral dat stukje over die mobiele telefoons. Kon niet ophouden met lachen.

    Slecht eigenlijk dat ik de films nog steeds niet op dvd heb aangeschaft. Ergens zit ik te wachten tot ik ooit een box tegenkom, maar ja, zodra deel 5 er echt is zal er wel weer een nieuwe box uitkomen. Beetje hetzelfde fenomeen als met de zogenaamde Oliver Stone Collection.

    (EDIT: 00:06) Ik zie net dat er een Lethal Weapon Legacy aan zit te komen in Australië, met van alle 4 de films de DC:
    Wat er op DVD Crave te vinden is:

    Wat er op Ezy te vinden is:

    Volgens Ezy komt 'ie op 6 augustus uit, maar volgens DVD Orchard is 'ie al op voorraad, en is de zwarte cover de nieuwe verpakking. Erg duidelijk allemaal.

    Maar oké, dat was erg veel off-topic geleuter, zal er nu mee ophouden.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #20

    Standaard

    De DC versies zijn er al in NL hoor
    iig die van 1,2 en 3 , want die staan bij mij thuis :P
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Ik vond Chris Tucker ook zo goed, vooral dat stukje over die mobiele telefoons. Kon niet ophouden met lachen.
    Je bedoeld Chris Rock neem ik aan? Chris Tucker heeft (godzijdank) nooit meegespeeld in een Lethal Weapon film
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    <knip>
    vooral dat stukje over die mobiele telefoons. Kon niet ophouden met lachen.
    <knip>
    Same here....de beste scene uit die hele film, hilarisch
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    (EDIT: 00:06) Ik zie net dat er een Lethal Weapon Legacy aan zit te komen in Australië, met van alle 4 de films de DC:
    Wat er op DVD Crave te vinden is:

    Wat er op Ezy te vinden is:

    Volgens Ezy komt 'ie op 6 augustus uit, maar volgens DVD Orchard is 'ie al op voorraad, en is de zwarte cover de nieuwe verpakking. Erg duidelijk allemaal.

    Maar oké, dat was erg veel off-topic geleuter, zal er nu mee ophouden.
    Ook ff off-topic: In Aussieland zijn dit natuurlijk gewoon keepcase verpakkingen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    De DC versies zijn er al in NL hoor
    iig die van 1,2 en 3 , want die staan bij mij thuis :P
    Alleen van deel 4 nog niet, ook in Engeland bij Play nog niet. Dus die zal waarschijnlijk nog niet uit zijn.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    De DC versies zijn er al in NL hoor
    iig die van 1,2 en 3 , want die staan bij mij thuis :P
    Alleen van deel 4 nog niet, ook in Engeland bij Play nog niet. Dus die zal waarschijnlijk nog niet uit zijn.
    Die komt er geloof ik ook niet, zo als ie in de bios was zo bedoelde de regisseur het ook (gelezen ergens)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •