Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.

Discussie: Lethal Weapon 5

  1. #26

    Standaard

    Neeeeee! Niet een deel 5!

    Ik ben absoluut fan van de Lethap Weapon films, kan er steeds weer naar kijken en van genieten (alle 4 op DVD) maar ik denk dat deel 4 echt een waardige afsluiter was voor de de trilogie.

    Het is al gezegd maar ik denk ook dat ze geen film meer kunnen maken die datzelfde spektakel niveau haalt. Het zijn tenslotte 80's films (de eerste 2) en deel 4 kwam eigenlijk een beetje (te) laat. Bovendien laat deel 4 toch duidelijk een Riggs zien in een oudere en verantwoordelijkere rol en is de vaart er een beetje uit (vergeleken met de eerdere films). Hij blijft Riggs hoor maar is niet meer het 'lethal weapon' dat hij was. Het was gewoon een happy ending.

    Allemaal IMHO natuurlijk.
    There are 10 kinds of people. Those who understand binary and those who don't.

  2. #27

    Standaard

    Lethal Weapon 5 mag er voor mij zeker komen. Met hopelijk een grote rol voor de altijd schitterende Joe Pesci. Gewoonweg heerlijk om zien!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Hallo zeg, zo'n preview kan je voor elke film bijna wel geven die 1 of meer sequels heeft gekregen. Niet echt info gebaseerd op feitelijkheden of zelfs maar geruchten...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Hallo zeg, zo'n preview kan je voor elke film bijna wel geven die 1 of meer sequels heeft gekregen. Niet echt info gebaseerd op feitelijkheden of zelfs maar geruchten...
    je hoeft het niet te lezen, maar als je interesant vind kan je het lezen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Hallo zeg, zo'n preview kan je voor elke film bijna wel geven die 1 of meer sequels heeft gekregen. Niet echt info gebaseerd op feitelijkheden of zelfs maar geruchten...
    je hoeft het niet te lezen, maar als je interesant vind kan je het lezen.
    Beetje bull vind je niet? Alles wat erin staat is al bekend en dat weet je zeker als je de serie kent.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Je bedoeld Chris Rock neem ik aan? Chris Tucker heeft (godzijdank) nooit meegespeeld in een Lethal Weapon film
    Ik twijfelde al zo toen ik 't typte, maar heb er niet aan gedacht om ff op imdb te kijken. Heb 't ondertussen al aangepast.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  7. #32

    Standaard

    Even een stokoude thread omhoog halen:

    Gibson and Glover Up for Lethal Weapon 5?

    Hollywood tracking board TrackingB.com reports that Shane Black, who wrote the first Lethal Weapon movie, has written a spec script for Lethal Weapon 5 without telling anyone. The site adds that he contacted franchise producer Joel Silver and said that he wanted to continue the story.

    This time, homicidal Riggs (Mel Gibson) is about to retire, but pulls Murtaugh (Danny Glover) out of retirement to solve one final case, before they both officially head off into the sunset.

    TrackingB.com says that Gibson and Glover are down to return, but no deals have been signed.

    The first film was released in 1987, the second in 1989, the third in 1992 and the fourth in 1998.
    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  8. #33

    Standaard

    Ik neem dit nieuws met een flinke korrel zout maar ik moet zeggen....

    ...als blijkt dat Shane Black inderdaad verantwoordelijk is voor het script ben ik er op openingsdag. Kiss Kiss Bang Bang is alweer veel te lang geleden.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  9. #34

    Standaard

    Geweldige films, maar deel 4 leek mij toch echt een mooie afsluiter. Bovendien is Glover zowat gekluisterd aan een rollator (hij is toch echt wel 60+ volgens mij?) en Gibson zit in de regisseursstoel tegenwoordig...
    Van mij hoeft het allemaal niet meer zo
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #35

    Standaard

    Echt volledig overbodig, maar dat vond ik van deel 3 en 4 ook al.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Geweldige films, maar deel 4 leek mij toch echt een mooie afsluiter. Bovendien is Glover zowat gekluisterd aan een rollator (hij is toch echt wel 60+ volgens mij?) en Gibson zit in de regisseursstoel tegenwoordig...
    Van mij hoeft het allemaal niet meer zo
    Ook heeft glover een nieuw gebitje waardoor hij vrijwel onverstaanbaar is geworden! Shooter, anyone?! Dit is meerdere mensen in de film shooter ook al opgevallen.

  12. #37

    Standaard

    Nu je het zegt idd... hij was nogal aan het slissen als ik het me goed herinner. Nu is dat geen reden om hem filmrollen te ontzeggen natuurlijk.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #38

    Standaard

    Nu ik er over nadenk, denk niet dat deze film er ooit komt... In ieder geval niet met Richard Donner in de regisseurstoel want die heeft een tijd geleden geloof ik ruzie gekregen met Joel Silver en wil niet meer met hem samenwerken.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  14. #39

    Standaard

    Blijkbaar komt deze overbodige sequel er dan toch, volgens het nieuwsbericht op onderstaande link zou men al begonnen zijn met casten en wil Warner Bros de film zo snel mogelijk in productie hebben.

    http://movies.ign.com/articles/916/9...0&RSSid=916725

    Dat krijg je dus met schrijversstakingen: nog meer overbodige sequels omdat de studio's geen originele projecten in voorraad hebben om mee aan de slag te gaan.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Nu je het zegt idd... hij was nogal aan het slissen als ik het me goed herinner. Nu is dat geen reden om hem filmrollen te ontzeggen natuurlijk.
    Ach, ik kon hem nog wel verstaan, maar je moet wel goed opletten wat hij zegt!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Blijkbaar komt deze overbodige sequel er dan toch, volgens het nieuwsbericht op onderstaande link zou men al begonnen zijn met casten en wil Warner Bros de film zo snel mogelijk in productie hebben.

    http://movies.ign.com/articles/916/9...0&RSSid=916725

    Dat krijg je dus met schrijversstakingen: nog meer overbodige sequels omdat de studio's geen originele projecten in voorraad hebben om mee aan de slag te gaan.
    Ik vond het met deel 4 goed afgesloten, moeten ze weer verder....!

  17. #42

    Standaard

    Nou, blijkbaar dan toch niet:

    Gibson Rules Out Lethal Weapon 5

    14 October 2008 5:10 AM, PDT
    Mel Gibson has turned down the chance to star in another Lethal Weapon movie - destroying hopes for a fifth film in the franchise.
    Bosses at movie giant Warners Bros were confident of convincing Gibson and co-star Danny Glover to reprise their roles in the popular action series, ten years after the last Lethal Weapon movie.
    But Richard Donner, who directed the first four films in the franchise, insists the Braveheart actor snubbed the offer to reprise his role as unhinged cop Martin Riggs.
    He says, "Mel turned it down. I would like to think that Mel turned it down because I wasn't involved. Knowing Mel, I would like to think that. Would that be the kind of thing he does? It sure would be.
    "It's too bad, actually, because Channing Gibson, who wrote the fourth one, and Mike Riva, a designer on three of them, had an incredibly strong story for the fifth movie. But we weren't given the opportunity and I think maybe I could have convinced Mel to do it. But Warners chose to go with (producer) Joel Silver... the project is pretty much dead in the water unless someone had the sense to come to me."



    bron: IMDB News / WENN

    Toch nog iemand die zijn verstand gebruikt? Want hij zal hier ongetwijfeld wel een mooi salaris aan zich voorbij laten gaan.

  18. #43

    Standaard

    Wist wel dat de combo Donner/Silver geen optie meer was na hun onenigheid....

    Het was voor de studio dus de keuze tussen Donner/Channing en Silver/Black, beide niet echt ideale keuzes want Donner en Black waren voor mij sowieso een must voor de afsluiting.

    Maar goed dus dat Gibson nee heeft gezegd wat mij betreft.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  19. #44

    Standaard

    Wat ik begrepen heb , is dat Mel gewigerd heeft omdat hij niet gevraagd is om te produceren (Icon Pictures) maar Silver....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Wist wel dat de combo Donner/Silver geen optie meer was na hun onenigheid....
    Ik vroeg me eigenlijk wel af waarom donner ineens zoooo negatief over Silver is, want ze hebben heel wat films samen gemaakt.. ben dus niet op de hoogte wat er is voorgevallen tussen die 2...

    Maarja, wat mij betreft als het weer het niveau van 4 zou zijn dan hoeft het van mij niet.. op zich was 4 een leuke actiefilm, maar als een LW was het meer een hoop losse scenes aan elkaar geplakt, waarbij duidelijk was dat er veel geimproviseerd was op het gebied van dialoog (zeker gesprek op het strand tussen Gibson en Russo was zoo slecht en duidelijk niet gescript)..

    maargoed weer een LW met Gibson en Glover zou toch wel leuk zijn in de toch al weinig goeie films van de afgelopen jaren..

  21. #46

    Standaard

    Geen Donner = geen LW 5 voor mij. Ben blij dat Mel Gibson dan ook afziet van het aanbod.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht

    maargoed weer een LW met Gibson en Glover zou toch wel leuk zijn in de toch al weinig goeie films van de afgelopen jaren..
    Naast het feit dat het onzin is dat er de afgelopen jaren weinig goede films zouden uitkomen, hoe zou een compleet overbodig vervolg op een buddy-cop reeks die eigenlijk alleen in de eerste 2 delen echt goed was daar iets aan kunnen veranderen? Men wou deze film zo snel mogelijk in productie omdat het aanbod voor volgend jaar maar beperkt is door de schrijversstaking. Met zo'n ingesteldheid kan je toch geen goede film afleveren? Was jij trouwens niet de persoon die totaal niet te spreken was over Indiana Jones 4? Da's volgens mij namelijk nog een film die erg middelmatig is uitgevallen gewoonweg omdat het een haastklus was, en ik ben dan ook blij dat in het geval van Lethal Weapon 5 het project niet lijkt door te gaan nu Gibson niet mee wil doen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Naast het feit dat het onzin is dat er de afgelopen jaren weinig goede films zouden uitkomen, hoe zou een compleet overbodig vervolg op een buddy-cop reeks die eigenlijk alleen in de eerste 2 delen echt goed was daar iets aan kunnen veranderen? Men wou deze film zo snel mogelijk in productie omdat het aanbod voor volgend jaar maar beperkt is door de schrijversstaking. Met zo'n ingesteldheid kan je toch geen goede film afleveren? Was jij trouwens niet de persoon die totaal niet te spreken was over Indiana Jones 4? Da's volgens mij namelijk nog een film die erg middelmatig is uitgevallen gewoonweg omdat het een haastklus was, en ik ben dan ook blij dat in het geval van Lethal Weapon 5 het project niet lijkt door te gaan nu Gibson niet mee wil doen.
    Dat jij het onzin vindt dat er de afgelopen jaren weinig goeie films zijn uitgekomen wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden.. en ja naast mij waren er nog duizenden anderen (inclusief de gasten van Southpark) die indy 4 werkelijk verschrikkelijk vonden ja, zowel technisch gezien als het verhaal, en ik vond deel 3 al de minste van de eerste 3 films, maar daarbij vergeleken is indy4 nog erger dan wat de meeste van een Uwe Boll film vinden.. Zeker met mensen die beweerde dat ze jaren aan het script gewerkt hebben, is het duidelijk geen haastklus geweest... en waarom zou je trouwens met die instelling niet een goeie film kunnen afleveren? Bij indy 4 is dus wel duidelijk dat jaren aan een script werken het geen goed heeft gedaan.. en verder hoeft de (pre/post)productie van een LW film helemaal niet zo lang te duren zodra je een beetje fatsoenlijk script hebt, en blijkbaar waren er 2 redelijk goeie scripts en ging het hier weer fout omdat sommige mensen nu niet met elkaar meer kunnen werken...
    maar hee ieder zo zijn mening/smaak....

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Dat jij het onzin vindt dat er de afgelopen jaren weinig goeie films zijn uitgekomen wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden.. en ja naast mij waren er nog duizenden anderen (inclusief de gasten van Southpark) die indy 4 werkelijk verschrikkelijk vonden ja, zowel technisch gezien als het verhaal, en ik vond deel 3 al de minste van de eerste 3 films, maar daarbij vergeleken is indy4 nog erger dan wat de meeste van een Uwe Boll film vinden.. Zeker met mensen die beweerde dat ze jaren aan het script gewerkt hebben, is het duidelijk geen haastklus geweest... en waarom zou je trouwens met die instelling niet een goeie film kunnen afleveren? Bij indy 4 is dus wel duidelijk dat jaren aan een script werken het geen goed heeft gedaan.. en verder hoeft de (pre/post)productie van een LW film helemaal niet zo lang te duren zodra je een beetje fatsoenlijk script hebt, en blijkbaar waren er 2 redelijk goeie scripts en ging het hier weer fout omdat sommige mensen nu niet met elkaar meer kunnen werken...
    maar hee ieder zo zijn mening/smaak....
    Dat er jaren aan een script gewerkt wordt heeft natuurlijk niet veel te betekenen als je op het laatste moment toch nog een ander script gaat gebruiken. Ik snap dan ook niet goed waarom je Indy 4 nu eigenlijk verdedigt op dat vlak. Een nieuwe LW film zou inderdaad minder post-productie vergen maar dat maakt het script des te belangrijker. No way dat ze 2 scripts hebben klaarliggen die perfect in orde zijn en gewacht zouden hebben op een schrijversstaking en gebrek aan nieuwe releases om een gegarandeerd box office succes uit te brengen. Het lijkt me ook helemaal niet eenvoudig om een goed script te schrijven voor maar liefst een 5e deel in een eenvoudige buddy-cop reeks en na een ronduit slecht 4e deel en een ook maar zo-zo 3e deel.

    En dan blijf ik dus zitten met de vraag waarom je denkt dat LW5 een goede film zou zijn, zeker als je dan vind dat er de afgelopen jaren niet veel goeds uit is gekomen en al slechte ervaringen hebt met late sequels op oudere bekende filmreeksen. Maar dat is dan inderdaad misschien maar louter een persoonlijke mening of smaak. Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat je dan wellicht heel wat moois van de afgelopen jaren nog niet gezien hebt, al is dat misschien een ongegronde veronderstelling. Maar ik ben nogal gevoelig voor die uitspraak dat er tegenwoordig niet veel goeds meer uitkomt want dat vind ik zo'n ongelooflijke dooddoener die volgens mij helemaal niet klopt.

  25. #50

    Standaard

    Richard Donner en Mel Gibson over Lethal Weapon 5



    In de aankomende editie van Empire zijn Mel Gibson, Danny Glover en regisseur Richard Donner samengebracht vanwege de 25e verjaardag van hun film Lethal Weapon. Tijdens het gesprek hebben Donner en Gibson het over Lethal Weapon 5, als deze er ooit zou zijn gekomen. Het gesprek ging als volgt:

    Donner: There was a fifth one that I would have loved to have made. Shane Black wrote another treatment, which I never saw...

    Gibson: I saw it. I saw everything.

    Donner: Oh. But we had a totally different story. The two crazies decide to cool their lives, but it's impossible for them to stay out of situations. It starts with Riggs and Murtaugh out in the country in a motorhome. They're on a trip and they stop to get gas, but Roger forgets to put the brake on. So the motorhome rolls through a village, annihilating everything, and they get in serious trouble. It had a lot of heart, a lot of family. Rene (Russo, who played Lorna Cole), Darlene (Love, who played Trish Murtaugh), they would all have come back.

    Wat vinden jullie? Is het goed dat ze zijn gestopt na Lethal Weapon 4 (1998)? Of zouden jullie die vijfde ook wel willen zien?

    Bron : Filmtotaal.nl

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •