Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.

Discussie: Lethal Weapon 5

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Richard Donner en Mel Gibson over Lethal Weapon 5



    In de aankomende editie van Empire zijn Mel Gibson, Danny Glover en regisseur Richard Donner samengebracht vanwege de 25e verjaardag van hun film Lethal Weapon. Tijdens het gesprek hebben Donner en Gibson het over Lethal Weapon 5, als deze er ooit zou zijn gekomen. Het gesprek ging als volgt:

    Donner: There was a fifth one that I would have loved to have made. Shane Black wrote another treatment, which I never saw...

    Gibson: I saw it. I saw everything.

    Donner: Oh. But we had a totally different story. The two crazies decide to cool their lives, but it's impossible for them to stay out of situations. It starts with Riggs and Murtaugh out in the country in a motorhome. They're on a trip and they stop to get gas, but Roger forgets to put the brake on. So the motorhome rolls through a village, annihilating everything, and they get in serious trouble. It had a lot of heart, a lot of family. Rene (Russo, who played Lorna Cole), Darlene (Love, who played Trish Murtaugh), they would all have come back.

    Wat vinden jullie? Is het goed dat ze zijn gestopt na Lethal Weapon 4 (1998)? Of zouden jullie die vijfde ook wel willen zien?

    Bron : Filmtotaal.nl
    Zekers zou ik een 5e LW zien met hun beide, alleen het script zoals hierboven aangegeven klinkt meer als de Danny glover/joe pesci film gone fishin' en niet meer als een LW..

  2. #52

    Standaard

    Dan moeten ze toch wel opschieten, want anders is SGT Murtaugh echt ''Too Old for this shit'' :


    Pic : 25 Januari 2012

    Aan de andere kant Weet ik niet of het wel een goed idee zal zijn nu nog een 5e film maken.

    Dat hadden ze wat korter na deel 4 in 1998 moeten doen.

    Vind ze beetje te oud zijn voor een 5e deel mijn inziens :


  3. #53

    Standaard

    Laat maar zitten, deel 1-4 is genoeg. Anders is Lethal Wheelchair miss ene betere benaming...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan moeten ze toch wel opschieten, want anders is SGT Murtaugh echt ''Too Old for this shit'' :


    Pic : 25 Januari 2012

    Aan de andere kant Weet ik niet of het wel een goed idee zal zijn nu nog een 5e film maken.

    Dat hadden ze wat korter na deel 4 in 1998 moeten doen.

    Vind ze beetje te oud zijn voor een 5e deel mijn inziens :

    Ik weet niet of je recente films hebt gezien met SGT Murtaugh, hij lispelt nogal de laaste tijd, slecht te verstaan, dat was bij shooter ook al zo.


    Ik vind 1 t/m 4 voldoende. Het is mooi afgesloten zo.

    Ik krijg zo wel de indruk dat Hollywood weinig originele ideeën meer heeft.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik weet niet of je recente films hebt gezien met SGT Murtaugh, hij lispelt nogal de laaste tijd, slecht te verstaan, dat was bij shooter ook al zo.


    Ik vind 1 t/m 4 voldoende. Het is mooi afgesloten zo.

    Ik krijg zo wel de indruk dat Hollywood weinig originele ideeën meer heeft.
    Laatste film waar ik heem in tegen ben gekomen was 2012.

  6. #56

    Standaard

    Als ik het zo lees lijkt me dat verhaal dat Donner voor ogen had niet echt een goed idee.

    Ik zou graag willen weten wat Shane Black precies van plan was geweest, aangezien Gibson dus claimt dat te weten.... maar Black zit in het Joel Silver-kamp terwijl Gibson volgens mij trouw zal blijven aan Donner die niets meer met Silver te maken wil hebben.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  7. #57

    Standaard

    Stukje interview met Mel Gibson over Lethal Weapon 5:

    Mel Gibson is promoting his direct-to-DVD action film, Get the Gringo, and did a very good interview with ComingSoon where he discussed a bunch of things including the possibility of Lethal Weapon 5 and any involvement with the fourth Mad Max, Mad Max: Fury Road. On the topic of Lethal Weapon 5, Gibson said he wouldn’t be enticed to do it but wouldn’t be surprised if it was remade:

    I think the way things are going with “Total Recall,” they’ll just remake those somehow. Though it’s really tough to replace Danny. He was so amazing in those things. It was a good gig for us. It worked. But we knew it would.
    Bron

    Deel 5 lijkt me dus niet waarschijnlijk maar ik hoop niet dat Mel mensen op het idee heeft gebracht om deze reeks te rebooten...ik krijg er nu al de rillingen van....

  8. #58

    Standaard

    Overigens een "grappige" persiflage voor deel 5:

    http://youtu.be/wjhV1DavSRM

  9. #59

    Standaard

    Nee, een reboot moet ik ook niet aan denken, maar een 5e alleen indien ze dit keer wel eerst orde op zaken hebben, want deeltje 4 is niets meer dan een zwik actie scenes aan elkaar met een flutscript (in vergelijking met de 1ste 3), niet datie niet vermakend was ofzo..

    Maar ondertussen begint Mel toch wel te oud te worden om nog een Lethal Weapon te doen, hoe leuk ik het ook zou vinden, of dus zoals gezegd, als ze met een geniaal script op de proppen kunnen komen..

  10. #60

    Standaard

    Een lethal weapon zonder mel is geen lethal weapon

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Stukje interview met Mel Gibson over Lethal Weapon 5:



    Bron

    Deel 5 lijkt me dus niet waarschijnlijk maar ik hoop niet dat Mel mensen op het idee heeft gebracht om deze reeks te rebooten...ik krijg er nu al de rillingen van....
    Ik zit de films momenteel te herbekijken en ik denk dat de aantrekkingskracht van de films wel heel erg hangt op de interactie tussen Glover en Gibson. Als je dat wegdenkt dan blijft er van de gemiddelde Lethal Weapon-film niet veel over. Daarom denk ik dat een LW-reboot niet zo aantrekkelijk is: je moet het echt treffen met je hoofdrolspelers en ik zie niet direct een duo dat LW zo kan doen als Glover en Gibson. De kans op een reboot lijkt me dus klein.

  12. #62

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •