Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 387 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard oude cartoons op dvd

    ik weet niet of er al een onderwerp ergens is wat hier aandacht aan schenkt voor zover ik gezocht heb niet en anders mijn excuses.....

    ik zou graag hier allerlei ideen of toekomstige dvd releases zijn het lijkt me leuk daarover te discuseren

    hierbij denk ik aan: Transformers de oude generatie (ik ben in het bezit van seizoen 1 en 2) G.I. Joe (heb de limited edition box)
    maar dus ook alle tekenfilms van onze jeugd of ervoor die je graag op dvd zou willen zien zoals:

    He-man (komt geloof ik eind van het jaar??? )
    Ghostbusters (zowel The REAL als die met die aap )
    captain N
    dungeons and dragons
    M.A.S.K.
    Thundercats
    Teenage mutant hero turtles
    Marshall bravestar
    Jayce and the monsterminds (of was het and the wheeled warriors)
    the mario bros
    zelda
    gummy bears
    en noem maar op!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    ik zou graag Ducktales willen hebben, in mijn ogen nog steeds de beste nasynchronisatie ooit


  3. #3

    Standaard

    de ducktales waren inderdaad een van mijn favo tekenfilms vroeger
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #4

    Standaard

    wat ik trouwens ook een hele goede tekenfilm serie vond en die me net te binnen schiet was: Dinoriders
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #5

    Standaard

    Ik heb recent de eerste dubbel-dvd uit de "Battle of the Planets"-tekenfilmreeks aangekocht.
    Het nadeel aan het releasen van deze series is dat de magie verloren gaat.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ik heb recent de eerste dubbel-dvd uit de "Battle of the Planets"-tekenfilmreeks aangekocht.
    Het nadeel aan het releasen van deze series is dat de magie verloren gaat.
    hoe bedoel je? als ik mijn transformers kijk dan doe ik dat misschien wel met nog hetzelfde plezier als dat ik dat vroeger deed.

    maar ik begrijp wel beetje wat je bedoelt....als je de tekenfilms lange tijd niet hebt gezien denk je telkens alws je op tv naar een tekenfilm kijkt....vroeger waren die tekenfilms veel leuker zoals die ik en jij opnoemde en als je ze dan kijkt blijken ze minder geweldig dan dat ze in je geheugen zijn.....of bedoel je dat niet?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #7
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Re: oude cartoons op dvd

    Ik denk dat je wel gelijk hebt, als je jonger bent neemt je fantasie nog wel s de vrije loop Maarre leuke thread... ik w8 ook al heel lang op de oude originele series van o.a.

    Teenage mutant hero turtles (persoonlijk favorietje!)
    Spiderman / Spiderman and friends
    He-man
    The Real Ghostbusters
    Transformers
    G.I.Joe
    Captain N/Zelda/mega man
    M.A.S.K. (T-Bob!)
    Thundercats
    Marshall Bravestar (met thirty-thirty het pratende mechanische paard )

    maar ik wil ze dan wel op regio 2 NL ondertiteld



    ach ja.. telekids/zondagochtend tijd van vroeger... nu heb je alleen nog maar dat gare nickelodeon met die klotetekenfilms

  8. #8

    Standaard

    Van mij hoeft die He-Man, Transformers bullshit niet.

    Geef mij maar een Tom & Jerry box + alle Tex Avery klassiekers!
    Ook alles van Bugs en Daffy moet maar eens op dvd komen.

    Yeah

  9. #9

    Standaard Re: oude cartoons op dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    ach ja.. telekids/zondagochtend tijd van vroeger... nu heb je alleen nog maar dat gare nickelodeon met die klotetekenfilms
    Maar laatst zag ik toch even wel Ren & Stimpy laat in de avond langskomen op Nickelodeon. Da's wel weer leuk!

  10. #10

    Standaard Re: oude cartoons op dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Ik denk dat je wel gelijk hebt, als je jonger bent neemt je fantasie nog wel s de vrije loop Maarre leuke thread... ik w8 ook al heel lang op de oude originele series van o.a.

    Teenage mutant hero turtles (persoonlijk favorietje!)
    Spiderman / Spiderman and friends
    He-man
    The Real Ghostbusters
    Transformers
    G.I.Joe
    Captain N/Zelda/mega man
    M.A.S.K. (T-Bob!)
    Thundercats
    Marshall Bravestar (met thirty-thirty het pratende mechanische paard )

    maar ik wil ze dan wel op regio 2 NL ondertiteld



    ach ja.. telekids/zondagochtend tijd van vroeger... nu heb je alleen nog maar dat gare nickelodeon met die klotetekenfilms

    allereerst thnx voor ut compliment

    denk dat wij beetje dezelfde smaak qua tekenfilms hebben maar denk ook dat we beetje dezelfde leeftijd hebben of niet?

    ook ik heb genoten van figuren als thirty-thirty en t-bob......marshall bravestar keek ik altijd op TCC (The Children's Channel......daar keek ik overigens ook altijd naar captain N, he-man, dinoriders...etc...........

    wat transformers betreft die is wel regio 2 te verkrijgen maar ik heb de uk versie zonder subs van seizoen 1....seizoen 2 heb ik overigens regio 1.........maar het makt me niet uit welke regio ze zijn als ze maar engels gesproken zijn en ik mijn favo tekenfilms maar op dvd bij elkaar gesprokkeld krijg
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #11

    Standaard

    weet iemand trouwens iets over een van de genoemde tekenfilms BEHALVE transformers en G.I. JOE wanneer die verschijnen?regio 1 of 2 maakt niet uit
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #12

    Standaard

    DuckTales was inderdaad altijd leuk... En niet te vergeten Mario en Zelda (geweldig ).

    Die zou ik wel graag op DVD willen zien.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  13. #13

    Standaard

    er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #14
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit
    't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?

  15. #15

    Standaard

    nee dit was zeker weten geen captain N.........ik geloof met iets van Team in de naam ofzo....

    krijg ineens ingeving.....was The Powerteam!!! af en toe heb ik wel helder moment
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  16. #16

    Standaard

    wow....je kan wel zien dat de Telekids generatie actief is op het forum 8)

    lijkt me erg leuk om al die tekenfilms weer eens te zien...maar of ik ze allemaal zal kopen misschien een paar


  17. #17

    Standaard

    ja telekids keek ik ook wel vroeger maar deze cartoons keek ik vooral op The Children's Channel en op The fun factory.....Sky Channel was dat uit me hoofd?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  18. #18
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Kent iemand nog The Bionical Six?? En je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette.. De telekids generatie begint wel een btje een geheugen van een zeef te krijgen


  19. #19
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ow ja nog eentje: Galaxy Rangers geloof ik... je had er speelgoed van (driehoekige spacevliegtuigjes en mannetjes met magneetjes onder hun voeten!)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    ja telekids keek ik ook wel vroeger maar deze cartoons keek ik vooral op The Children's Channel en op The fun factory.....Sky Channel was dat uit me hoofd?
    Hehe dat was altijd cool op zaterdag en zondagochtend kijken naar The Fun Factory, inderdaad op Sky Channel met die krokodil en zeehond die het presenteerde.
    Transformers, Jason and the Wheeled Warriors, MASK, Bravestar die kwamen daar allemaal voorbij.

  21. #21

    Standaard

    MASK was ook zo meesterlijk
    vooral die theme


  22. #22

    Standaard Re: oude cartoons op dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    He-man
    Teenage mutant hero turtles
    the mario bros
    zelda
    en noem maar op!
    die ja


  23. #23

    Standaard

    Xmen
    Spiderman (niet die hele ouwe)
    Eek the Cat (& the Thunderlizzards)
    Reboot (alle 4 seizoenen)
    Pinky and the Brain
    Samurai Pizza Cats

  24. #24
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    edit

  25. #25

    Standaard

    Oja en Earth Worm Jim (was vroeger op The Children's Channel)

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •