Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 387 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    M.A.S.K....Ja dat weet ik nog wel, prachtig vond ik dat. Heb zelfs nog een paar poppetjes en die ene zwarte auto die kon vliegen. Moet ze weer eens opzoeken.

    Maar vooral alle tekenfilms met Spider-Man en The X-Men vond ik mooi. Daar zat tenminste een echt verhaal achter. Zelfde geldt voor Dinoriders, ik weet nog steeds niet hoe het nou afliep. Gek werd je van al die herhalingen, maar nooit eens de ontknoping.

    Nog een serie die hier niet echt onder valt, maar wel bij Telekids hoorde: Re-Boot! De eerste en enige serie waar ik 't einde van heb gezien. Die musical! Prachtig!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette..
    Heette deze niet C.O.P.S. met bezerko, nightshade, mainframe, bullseye, bulletproof etc.??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    He-man (komt geloof ik eind van het jaar??? )
    Is dit de oude serie of de nieuwe in 't nederlands nagesynchroniseerde versie die nu op fox of nickelodeon te zien is??
    Want in die oude heb ik wel interesse, goh wat ik nog aan he-man speelgoed thuis heb staan
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette..
    Heette deze niet C.O.P.S. met bezerko, nightshade, mainframe, bullseye, bulletproof etc.??
    die was echt super! 8)

    het komt allemaal weer terug


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    M.A.S.K....Ja dat weet ik nog wel, prachtig vond ik dat. Heb zelfs nog een paar poppetjes en die ene zwarte auto die kon vliegen. Moet ze weer eens opzoeken.

    Maar vooral alle tekenfilms met Spider-Man en The X-Men vond ik mooi. Daar zat tenminste een echt verhaal achter. Zelfde geldt voor Dinoriders, ik weet nog steeds niet hoe het nou afliep. Gek werd je van al die herhalingen, maar nooit eens de ontknoping.

    Nog een serie die hier niet echt onder valt, maar wel bij Telekids hoorde: Re-Boot! De eerste en enige serie waar ik 't einde van heb gezien. Die musical! Prachtig!
    Euhm. Daarna gaat het gewoon verder in season 4. Met Deamon (Internet virus) en terug keer van Megabyte. (Eps zijn makkelijk te vinden met Imesh)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Ik heb recent de eerste dubbel-dvd uit de "Battle of the Planets"-tekenfilmreeks aangekocht.
    Het nadeel aan het releasen van deze series is dat de magie verloren gaat.
    hoe bedoel je? als ik mijn transformers kijk dan doe ik dat misschien wel met nog hetzelfde plezier als dat ik dat vroeger deed.

    maar ik begrijp wel beetje wat je bedoelt....als je de tekenfilms lange tijd niet hebt gezien denk je telkens alws je op tv naar een tekenfilm kijkt....vroeger waren die tekenfilms veel leuker zoals die ik en jij opnoemde en als je ze dan kijkt blijken ze minder geweldig dan dat ze in je geheugen zijn.....of bedoel je dat niet?
    Die laatste zin is het inderdaad. De BOTP-serie blijkt door de ogen van een volwassene van verschrikkelijk slechte kwaliteit te zijn, zowel grafisch als qua verhaal.

    Het leuke aan een hoop van die oude series is dan wel weer dat (zeker voor BOTP en Transformers) de designs nog steeds tot de absolute top behoren.

    En even on/off-topic : ik heb me dit weekend toch maar even snel een Decepticon Logo-poster aangekocht.... Design, nietwaar ?
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  6. #31
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Wat dachten jullie hier van ? .... dat zijn pas klassiekers





    Releasedatum voor Regio 1 is 28-10-2003 ....

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Euhm. Daarna gaat het gewoon verder in season 4. Met Deamon (Internet virus) en terug keer van Megabyte. (Eps zijn makkelijk te vinden met Imesh)
    Waaaaah! Nou voor mij was season 3 gewoon 't einde van Re-Boot!...Lekker puh! (Ik word weer helemaal volwassen )
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat dachten jullie hier van ? .... dat zijn pas klassiekers *knip*
    Zeker weten! De beste keus is de bovenste, want dat is de grootste collectie toch? In alle andere edities vind je hetzelfde materiaal terug.
    Als 't goed is is al vastgesteld dat er niet zo'n tinbox van komt. Vind ik ook niet echt mooi eerlijk gezegd. Ipv dat ze nou de bovenste digipacks in de tinbox doen...
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  9. #34
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Wat dachten jullie hier van ? .... dat zijn pas klassiekers *knip*
    Zeker weten! De beste keus is de bovenste, want dat is de grootste collectie toch? In alle andere edities vind je hetzelfde materiaal terug.
    Als 't goed is is al vastgesteld dat er niet zo'n tinbox van komt. Vind ik ook niet echt mooi eerlijk gezegd. Ipv dat ze nou de bovenste digipacks in de tinbox doen...
    Yep de bovenste is de beste ... alhoewel dat dan nog maar een kleine greep is uit alle Looney Tunes (zo om en bij de 1000 in the totaal) ...
    De 2e editie zou zelfs simpelweg gewoon disc 3 & 4 zijn van de "Golden Collection" ...

  10. #35

    Standaard

    Road Runner rules. Daar zou ik zo 20 uur van achter elkaar kunnen kijken... meep meep!

  11. #36

    Standaard

    Na even goed gegraven te hebben in mijn geheugen :wink: kwam ik op de volgende series:

    Transformers
    Battle of the Planets
    Jayce & The Wheeled Warriors
    Thundercats
    Captain N: The Game Master
    Bravestarr
    M.A.S.K.
    Teenage Mutant Ninja Turtles
    Dungeons & Dragons
    Star Com
    Macron One
    Ulysses 31
    Johnny Quest
    Galtar and the Golden Lance

    Pirates of Dark Water: maar volgens mij werd deze serie meer begin jaren 90 uitgezonden…hetzelfde geldt denk ik voor The Biker Mice from Mars.

    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  12. #37
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ja! Star com die bedoelde ik... leuk speelgoed .. heb nog spijt dat ik het meeste heb verkocht

    http://www.80sarchives.com/ <<< het bekijken waard, oud speelgoed

  13. #38

    Standaard

    ik heb mijn oude he-man figuren, M.A.S.K. en G.I. Joe figuren nog allemaal in de kelder in dozen liggen weet niet of ik die ooit weg wil doen...ik kijk er wel nooit meer naar om maar de gedachte dat ik ze heb is genoeg voor mij

    maar C.O.P.S. was inderdaad ook een hele goed serie, biker mice from mars is iets nieuwere maar wel coole tekenfilmserie
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #39

    Standaard

    ik zag trouwens laatst een nieuwe versie van he-man op foxkids ookal zijn al die oude figuren te herkennen wel min of meer vind ik die serie niet zo veel aan denk ik...het mist de magie van de oude serie.....de stemmen......de oude tekeningen......gewoon de hele sfeer......

    ik moet trouwens bij dungeons and dragons bekennen dat ik vroeger elke keer maar weer hoopte dat ze het naar huis haalde maar dat is er nooit van gekomen.....ik las laatst dat ze in het 2e of 3e seizoen de producktie stop gezet hebben hij was gecancelled en er is dus nooit een "final episode" van gemaakt jammer genoeg.......of mischien is dat wel de magie van die serie......
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #40

    Standaard

    Reboot is eg wel kicke

    En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
    Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
    Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
    Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.

    En jason and the wheel warriors ook super heeft tie zijn vader nou gevonden ??
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Reboot is eg wel kicke

    En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
    Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
    Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
    Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.

    En jason and the wheel warriors ook super heeft tie zijn vader nou gevonden ??
    ik dacht van wel dat hij op een gegeven moment die monsters met zijn vader bestreed, maar kan ook in de war zijn omdat hij ook vaak zogenaamd zijn vader vond wat dan eigenlijk een bedrieger of een monster ofzo was
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #42
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Nog 2 oudjes:

    Captain Planet
    Spiderwoman

  18. #43

    Standaard

    ook weer 2 waar ik alijd naar keek........weet iemand trouwens welke oude tekenfilms er op dvd te verkrijgen zijn behalve transformers en He-man en ook graag waar
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #44

    Standaard

    C.o.p.s. was echt helemaal gewledig!!
    was hem ff vergeten


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
    Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
    Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
    Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.
    Ja! Ben wel benieuwd of die serie ooit uit zal komen. Al was 't maar om uit te vinden of 't uiteindelijk gelukt is om de Beast Planet te verslaan.

    Weet iemand hoe deze serie heet?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  21. #46

    Standaard

    Als televisiekind van de jaren... euh... lang geleden, herinner ik me ook nog de grafisch indrukwekkende tekenfilmsreeks Visionaries : Knights of the Magical Light
    alsook de poging om het succes van Thundercats voort te zetten met Silverhawks en Tigersharks
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  22. #47

    Standaard

    the raccoons vond ik erg leuk. met cyril snauw en die drie biggetjes
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  23. #48

    Standaard

    Oh en deze: Alvin and the Chipmunks!
    Die keek ik eigenlijk alleen maar voor de hoge stemmetjes, maar was best leuk eigenlijk.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  24. #49

    Standaard

    Ghostbusters
    dungeons and dragons
    M.A.S.K.
    cops
    racoon
    transformers en gi joe
    waren absoluut de besten

    en damn kwamen die tijden maar weer.

  25. #50

    Standaard

    Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
    Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •