Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 387 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Wat ik vroeger toen ik klein was ook altijd keek was Inspector Gadget.
    Vond het prachtig als er een paraplu uit zijn hoed kwam.

    Vroeger keek ikzelf wel het meest naar M.A.S.K en Cops.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
    Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.
    De grote verdelers zouden een dvd'tje ter beschikking moeten hebben. En anders moet je eens contact opnemen met comic-speciaalzaken.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  3. #53

    Standaard

    Nog even met de vrienden over gehad. In dit landje werden we overspoeld met anime's en live-action series die we vanuit Frankrijk te zien kregen maar die misschien ook bij jullie een belletje doen rinkelen.
    "Goldorak" - origineel "Mazinger Z"
    "Le Capitaine Flam" - Captain Future
    "Albator" - Captain Harlock
    "Cobra" - Space Adventure Cobra
    "Remi" - origineel "Doe eens een pre-tiener janken"
    "Bioman, Liveman, X-Or, Giraya" - Voor degenen die dachten dat Power Rangers een origineel concept was.
    "Ken, Le Survivant" - origineel "Fist of the North Star , H o k u t o No Ken Shiro".
    "Candy, Candy" - "Doe eens een pre-tiener janken deel 2"
    "Sailor Moon" - Ouder dan je zou denken.
    "Les Chevaliers Du Zodiaque" - Saint Seiya
    "Lamu" - Lum, Urusei Yatsura
    "Juliette, Je t'aime" - Maison Ikkoku
    "Captain Tsubasa" - Voetbal op zijn Japans met schoten aan 300 km/u.
    "Mysterious Cities of Gold"

    En voor de "ouderen" (sorry )onder ons wou ik nog vragen : kan iemand zich de serie "Annemarie" herinneren die werd uitgezonden tijdens de Avro Kinderbios op woensdagnamiddag ? De serie, een anime in "Candy"-stijl ging over een meisje dat mysteries oplostte.

    Van iets later maar heel leuk : "De avonturen van Nils Holgersson".... reist op een gans naar de zon. enz...

    En Transformers mag dan wel een heel grote impact gehad hebben, ze kregen toch zware concurrentie van de Varitechs uit het sublieme "Robotech".
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Van iets later maar heel leuk : "De avonturen van Nils Holgersson".... reist op een gans naar de zon. enz...
    Herinner ik me nog wel die twee ietwat zielige creaturen (een vos en een beer ?) die altijd achter ze aan zaten. "Kommer en kwel kruisen ons pad" was een kreet die ze vaak lieten horen. Dat staat me nog bij

    En een tekenfilm gebaseerd op Jules Verne's "Reis naar het midden van de aarde", maar dat is ergens in de jaren 70 vertoond volgens mij.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
    Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.
    Zie deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15367

  6. #56

    Standaard

    En schandalig dat ik eerder deze drie over het het hoofd zag :
    Pole Position - Knight Rider met 2 pratende wagens
    Dragon Ball - zonder Z
    Dragon Ball Z - met Z

    Pole Position
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
    Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.
    Zie deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15367

    dat is de next gen transformers he.....de originele kan je bestellen bij www.play.com of bij www.rodirect.nl bij de laatste kan je eventueel ook met acceptgiro betalen en ze handelen in zowel regio 1 als 2
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #58

    Standaard

    dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
    Ik heb in het begin Dragon Ball Z wel gekeken op Cartoon Network, maar als ze een hele aflevering de tijd nemen om na te denken en te beslissen dat die tegenstander toch wel heeeel erg sterk is en dat de kans om te winnen eigenlijk onmogelijk is, maar dat dat wel moet, want de aarde vergaat anders en dat kan natuurlijk niet, maar oh wat een kracht, daar kan ik nooit tegenop etc. etc. etc.

    En dat was weer 20 minuten van m'n leven, dan kijk ik nog liever naar Tom & Jerry. Al is dat niet echt eerlijk, want bijna niets kan daaraan tippen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
    Ik heb in het begin Dragon Ball Z wel gekeken op Cartoon Network, maar als ze een hele aflevering de tijd nemen om na te denken en te beslissen dat die tegenstander toch wel heeeel erg sterk is en dat de kans om te winnen eigenlijk onmogelijk is, maar dat dat wel moet, want de aarde vergaat anders en dat kan natuurlijk niet, maar oh wat een kracht, daar kan ik nooit tegenop etc. etc. etc.

    En dat was weer 20 minuten van m'n leven, dan kijk ik nog liever naar Tom & Jerry. Al is dat niet echt eerlijk, want bijna niets kan daaraan tippen.

    bij dat eerste gedeelte sluit ik me volledig aan......duurt allemaal zolang voordat ze wat doen of beslissen.....lijk gtst of the bold and the beautiful wel of een andere gare soap

    wat ik de beste oude cartoon vond weet ik nog steeds niet........alle looney toons zijn wel cool natuurlijk maar het gaat denk ik tussen he-man, transformers en M.A.S.K.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut
    Na even goed gegraven te hebben in mijn geheugen :wink: kwam ik op de volgende series:

    Ulysses 31
    [/img]
    Als de Franse taal geen belemmering is: die is er hoor!

    Kijk maar eens hier!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
    Ik heb in het begin Dragon Ball Z wel gekeken op Cartoon Network, maar als ze een hele aflevering de tijd nemen om na te denken en te beslissen dat die tegenstander toch wel heeeel erg sterk is en dat de kans om te winnen eigenlijk onmogelijk is, maar dat dat wel moet, want de aarde vergaat anders en dat kan natuurlijk niet, maar oh wat een kracht, daar kan ik nooit tegenop etc. etc. etc.

    En dat was weer 20 minuten van m'n leven, dan kijk ik nog liever naar Tom & Jerry. Al is dat niet echt eerlijk, want bijna niets kan daaraan tippen.
    Meteen ook de redenen waarom de serie de naam Drag On Ball Z en DB Zzzz meekreeg. Maar het blijft ondanks al die jaren nog steeds een enorme impact hebben.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  13. #63

    Standaard

    ik zat zojuist even lekker te googelen en ik kwam op een engels cartoon forum......het schijnt dat Rhino (de makers van de transformer en G.I.joe dvd's) nog voor het einde van het jaar een soort gelijke season box van Dungeons & dragons uit willen brengen. dus van de tekenfilm van de jaren 80 van die kids die in een achtbaan gaan en dan in de wereld van dungeons and dragons terecht komen met dungeon master en Uni (het kleine eenhoorntje) en alle andere figuren.

    als dit waar zou zijn dan zou het echt wel stoer zijn....want heb op een franse site al een boxdet van de oude He-man gezien die ook waarschijnlijk nog voor het eind van het jaar uit zal komen...........ineens 2 van mijn lievelingsseries erbij!!!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #64

    Standaard

    hierboven zei ik dat de box aan het eind van het jaar uitkomt......maar voor de mensen die echt niet kunnen wachten komt er 22 september in Engeland He-man vol.1 uit met daarop 6 episodes (155 mins) voor 11.99 pond



    http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000081370 om hem te bestellen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
    Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.
    Zie deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15367

    dat is de next gen transformers he.....de originele kan je bestellen bij www.play.com of bij www.rodirect.nl bij de laatste kan je eventueel ook met acceptgiro betalen en ze handelen in zowel regio 1 als 2
    Ik bedoel die ene serie met de Autobots. Niet die serie met de dieren..Beast Wars dacht ik.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik bedoel die ene serie met de Autobots. Niet die serie met de dieren..Beast Wars dacht ik.
    beat wars? ik heb gewoon de season 1 box en season 2 part 2....dat is met de autobots en de decepticons oftewel de klassieke series hoor
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #67

    Standaard

    Mijn favo's zijn toch zeker:

    He-Man
    She-Ra
    Bionic Six
    C.O.P.S.
    Jem & the hollograms
    G.I. Joe
    X-Men
    Spiderman & his Amazing Friends (met Ice-Man en Firestar)
    Spiderwoman
    Thundercats
    Captain Planet
    Gummybears
    de Wuzzles
    Carebears
    Ducktales
    Captain N
    Dungeons and Dragons
    Ghostbusters (niet de "Real" maar die andere)
    Sportbilly

  18. #68

    Standaard

    Alle originele avonturen met de originele stemmen van.............

    De smurfen!!

    Die mogen ze van mij wel op DVD zetten


    en, maar daar weet ik helemaal niet veel meer van...wel is me bij gebleven een serie met een jongentje die dmv spuitbussen kon opstijgen cq vliegen....
    [b} Wie weet hoe deze serie heet????[/b]

  19. #69

    Standaard

    Voor mij al het bovenstaande met misschien paar uitzonderingen, ik keek echt ongeveer elke tekenfilm die op tv was toen ik klein was.
    Tekenfilms voor kinderen tegenwoordig zijn echt niks vergeleken met 10 jaar terug, al die pokemon en yu gi yo (o.i.d) zooi tegenwoordig, om nog maar niet over nickelodeon te beginnen.
    Een paar Favorieten:

    Marvel tekenfilms
    Tom en Jerry (en soortgelijken zoals Daffy Duck e.d.)
    Samurai Pizza Cats
    Ducktales
    Thundercats
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  20. #70

    Standaard

    Topcat ! 8)


    Dat was ook 1 van mijn helden vroegah
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #71

    Standaard

    er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit


    't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?


    Dit heette The N Team ...... geloof ik ook met zo'n tomaat toch

    En COPS die wil ik duidelijk ook

  22. #72

    Standaard Re: oude cartoons op dvd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    Jayce and the wheeled warriors
    Helaas alleen in het frans:


    JAYCE AND THE WHEELED WARRIORS VOL. 1



    JAYCE AND THE WHEELED WARRIORS VOL. 2
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
    Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
    Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
    Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.
    Ja! Ben wel benieuwd of die serie ooit uit zal komen. Al was 't maar om uit te vinden of 't uiteindelijk gelukt is om de Beast Planet te verslaan.

    Weet iemand hoe deze serie heet?
    shadow raiders:
    http://www.groberunfug.de/unfug/unfu...owraiders.html

    op regio 1 en 4 op dvd!


    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/220759
    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...1&title=108171

    Let op: Regio 1: 4 episodes per disc (dvd 6: 5), Regio 4 3 episodes.
    Let op 2: Regio 1 6 dvd's, Regio 4 4 dvd's



    gevonden op www.dvdpricecheck.co.uk keyword: Shadow raiders
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Nog een serie die hier niet echt onder valt, maar wel bij Telekids hoorde: Re-Boot! De eerste en enige serie waar ik 't einde van heb gezien. Die musical! Prachtig!
    Er zijn 4 dvd's verkrijgbaar op regio 1. Helaas beginnen die bij seizoen 3:



    gevonden op www.dvdpricecheck.co.uk keyword: reboot
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #75

    Standaard

    Deze heb ik:



    De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

    Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •