Bekijk uitslag poll: Heeft A-team the Movie kans van slagen?

Stemmers
204. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja!

    86 42,16%
  • Nee!

    118 57,84%
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 154 worden weergegeven.

Discussie: A-team The Movie!

  1. #1

    Standaard A-team The Movie!

    A-team, the movie?
    Er gaan in Hollywood sterke geruchten dat er wel eens een film van 'The A-Team' gemaakt zou kunnen worden

    --------------------------------------------------------------------------------
    Waren er eerst al films naar aanleiding van tv-series zoals 'Charlie's Angels' en 'The Hulk', nu lijkt er dan toch echt een 'A-Team'-film aan te komen. In een interview met X-FM radio in Groot Brittanië verklaarde Dirk Benedict dat hij niet precies wist in hoeverre de plannen voor de film gevorderd waren, maar dat ze er wel zeker zijn. Benedict speelde Face in de originele serie uit de jaren '80.

    Wat vinden jullie? Heeft dit kans van slagen? Ik denk zelf eigenlijk van niet.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #2

    Standaard Re: A-team The Movie!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    A-team, the movie?
    Er gaan in Hollywood sterke geruchten dat er wel eens een film van 'The A-Team' gemaakt zou kunnen worden

    --------------------------------------------------------------------------------
    Waren er eerst al films naar aanleiding van tv-series zoals 'Charlie's Angels' en 'The Hulk', nu lijkt er dan toch echt een 'A-Team'-film aan te komen. In een interview met X-FM radio in Groot Brittanië verklaarde Dirk Benedict dat hij niet precies wist in hoeverre de plannen voor de film gevorderd waren, maar dat ze er wel zeker zijn. Benedict speelde Face in de originele serie uit de jaren '80.

    Wat vinden jullie? Heeft dit kans van slagen? Ik denk zelf eigenlijk van niet.
    Lijkt me een slecht idee, aangezien het dan om andere acteurs gaat dan de televisie-serie.

  3. #3

    Standaard Re: A-team The Movie!

    [/quote]Lijkt me een slecht idee, aangezien het dan om andere acteurs gaat dan de televisie-serie.[/quote]

    daar sluit ik me volledig bij aan omdat het toch die personen waren die de serie tot een suc-6 maakten....wie heeft er nou niet gelachen om murdock als hij weer een of andere waanvoorstelling had of als hij en B.A. aan het ruzien waren.....en dan het coole leiderschap van Hannibal met een laagje humor er omheen en dan tot slot de "smoothtalker" face....ik zou niet weten wie deze acteurs zouden moeten vervangen?

    voor murdock misschien Jim Carrey?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #4

    Standaard

    ik vraag mij af wie ze in gedachten hebben voor Sgt. Bosco Albert 'B.A./Bad Attitude' Baracus
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #5

    Standaard

    van mij mogen ze m maken, ik zie wel of het wat word, ze wilde Mel Gibson hebben voor de rol van Hannibal en Ving Rhames voor B.A. en Carrey voor Murdock en ik heb ook gelezen dat ze de oude cast bijrollen wilde geven, alleen George Peppard niet dan omdat hij overleden is.

  6. #6

    Standaard

    Michael Clark Duncan misschien goed idee voor B.A.?


    maar denk nog steeds niet dat het kans van slagen heeft......zou heel raar zijn voor me gevoel..........

    net als Knight Rider zonder die goog old Pontiac Firebird Trans Am
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    van mij mogen ze m maken, ik zie wel of het wat word, ze wilde Mel Gibson hebben voor de rol van Hannibal en Ving Rhames voor B.A. en Carrey voor Murdock en ik heb ook gelezen dat ze de oude cast bijrollen wilde geven, alleen George Peppard niet dan omdat hij overleden is.
    dan was het geeneens zo slecht van mij gegokt dat ik zei dat Jim Carrey Murdock wel mocht zijn
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    van mij mogen ze m maken, ik zie wel of het wat word, ze wilde Mel Gibson hebben voor de rol van Hannibal en Ving Rhames voor B.A. en Carrey voor Murdock en ik heb ook gelezen dat ze de oude cast bijrollen wilde geven, alleen George Peppard niet dan omdat hij overleden is.
    dan was het geeneens zo slecht van mij gegokt dat ik zei dat Jim Carrey Murdock wel mocht zijn
    dat had je goed gegokt. zou wel leuk zijn als ze die drie vragen voor deze film

  9. #9

    Standaard

    en door wie zou dan Face moeten worden gespeeld?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    en door wie zou dan Face moeten worden gespeeld?
    DiCaprio of Pitt?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  11. #11

    Standaard

    ik zie het wel, verwacht er iig helemaal niet van.


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    en door wie zou dan Face moeten worden gespeeld?
    DiCaprio of Pitt?
    brad pitt gaat nog wel maar als die Dicaprio die rol zou gaan vervullen ga ik 100% zeker niet naar die film

    wat zou je trouwens vinden van een de niro als hannibal?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #13

    Standaard

    Brrrrrrr

    Opzouten met die bagger...

    Sommige dingen moeten gewoon in de jaren 80 blijven.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #14

    Standaard

    Het is zo lachwekkend om deze serie op televisie te zien, ze zouden er geen goed aan doen er een film van uit te brengen. Op welk publiek moeten ze het dan richten, wie kijkt er nu nog The A-Team?

    Sommige dingen moeten gewoon in de jaren 80 blijven.
    Helemaal mee eens :wink:

  15. #15
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard Re: A-team The Movie!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben Van Der Leun
    Lijkt me een slecht idee, aangezien het dan om andere acteurs gaat dan de televisie-serie.
    daar sluit ik me volledig bij aan omdat het toch die personen waren die de serie tot een suc-6 maakten....wie heeft er nou niet gelachen om murdock als hij weer een of andere waanvoorstelling had of als hij en B.A. aan het ruzien waren.....en dan het coole leiderschap van Hannibal met een laagje humor er omheen en dan tot slot de "smoothtalker" face....ik zou niet weten wie deze acteurs zouden moeten vervangen?

    voor murdock misschien Jim Carrey?
    Wat dacht je van Murdock voor Murdock ? De acteur is sindsdien weinig verandert ... je kon hem trouwens nog aan het werk zien als freaky luitenant Barclay in de Star Trek TNG, DS9 en Voyager ...

  16. #16

    Standaard

    Heb gestemd op nee maar om zuiver mathematische redenen.
    Het is altijd leuk om nog eens iets uit de jaren 80 in een nieuw kleedje te zien maar men is momenteel het lijstje aan het afwerken en dat kan nooit goed zijn.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: A-team The Movie!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun

    Lijkt me een slecht idee, aangezien het dan om andere acteurs gaat dan de televisie-serie.
    Dit is inderdaad de reden waarom dit een flop gaat worden
    Met dezelfde actuers zo het nog een kans van slagen hebben al wordt dan de leeftijden weer een probleem
    Het wordt gewoon nooit meer zoals het was dat A-Team
    Niet doen dus

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs
    , wie kijkt er nu nog The A-Team?

    :
    Ik, s,nachts als ik niet kan slapen
    Dan wordt het op tv uitgezonden

  19. #19

    Standaard

    Op zich zou andere akteurs niet erg hoeven te zijn, kijk maar naar Charlies Angels (niet dat ik dat gevolgd heb) en The Hulk.
    Ben het er ook wel mee eens dat ze een lijstje aan het afwerken zijn; The Hulk, A-team, misschien Knight Rider maar dat doen ze altijd daar in Hollywood. Serieus gebrek aan inspiratie daarzo. Kijk maar nu naar die hele superhelden hype, de ene na de andere word verfilmd. Als er 1 succes heeft willen ze allemaal.
    Ik zou zeggen laat ze het maar proberen, word het nix nou dan vergeten we gewoon die hele film en das zo gebeurd en word het wel wat dan hebben we weer een coole film erbij.
    Zouden zoiets kunnen maken dat die ouwe knarren een nieuwe generatie A-teamers opleid ofzo :wink:

  20. #20

    Standaard

    Heb een tijdje terug ook ergens gelezen dat men aan George Clooney dacht om Hannibal te spelen.

  21. #21

    Standaard

    Ja, natuurlijk heeft de film kans van slagen, zie The Hulk & Charlies Angels. Of de film goed wordt is een hele andere vraag die ik met een persoonlijk nee beantwoord, maar dat zou anders zijn als ik volgend jaar 14 zou worden en midden ik de doelgroep van the A-team, the movie zou vallen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs
    , wie kijkt er nu nog The A-Team?

    :
    Ik, s,nachts als ik niet kan slapen
    Dan wordt het op tv uitgezonden
    ik zie het soms ook nog, snachts

  23. #23

    Standaard

    Ik heb nee gestemd.

    Wat is dat toch al die oude series verfilmen? Kom op mensen, verzin iets orgineels !
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Als ze goede acteurs nemen moet het lukken.
    Er gaat al een tijdje geruchten dat er een The A Team en Knightrider film zouden komen,maar heb er eigelijk niet zoveel meer over gehoord.

    Films maken van Tv serie's pakt toch wel anders uit dan de tv serie's zelf.
    The Saint uit 1997 is niet de zelfde Saint als uit de serie. (ik vind het alle bij wel wat hebben en hoop nog steeds op een deel 2.)
    Charlie's Angels komt volgens mij wel beter in de buurt van de serie,van fragementen die ik gezien heb.
    Het zal meschien wel wat worden.
    Maar of het ook de oude serie doet vergeten,dat weet ik niet.

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs
    , wie kijkt er nu nog The A-Team?

    :
    Ik, s,nachts als ik niet kan slapen
    Dan wordt het op tv uitgezonden
    ik zie het soms ook nog, snachts
    Ik meen ergens rond half drie ofzo

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •