Bekijk uitslag poll: Heeft A-team the Movie kans van slagen?

Stemmers
204. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja!

    86 42,16%
  • Nee!

    118 57,84%
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 154 worden weergegeven.

Discussie: A-team The Movie!

  1. #126
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik begrijp je Jeroen.. ik zie dit dan ook niet als een aanvulling van de serie maar meer een volgende stap in het merk 'A-Team' Ben benieuwd of ze het 'merk' kunnen opwaarderen :P

  2. #127

    Standaard

    Las op nu.nl dat de oude cast het in ieder geval helemaal niets vond.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #128

    Standaard

    Met als commentaar van Mr. T. "te veel geweld en sex"... en Dirk Benedict was liever langer dan drie seconden in beeld geweest. Denk dat ik volgende week toch wel even een kijkje ga nemen.

  4. #129

    Standaard

    krijg morgen de hele serie binnen op dvd. Deze film komt er ook nog wel bij
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  5. #130

    Standaard

    Ze waren gisteren op RAW (Amerikaans showworstelen) en ben nog minder enthousiast.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #131

    Standaard

    Ik kijk de serie nog steeds als ie op TV is. Bijvoorbeeld op 13th street. Maar ik heb de eerste seizoenen ook op DVD gehad en dan is het ineens minder leuk. Aflevering na aflevering kijken. Het is leuk om de zoveel tijd één aflevering per keer, maar niet om de hele avond te kijken. Van wat ik aan trailers gezien heb wacht ik lekker tot deze film in de videotheek verschijnt, ik zal em niet gaan kopen of in de bioscoop kijken. Misschien verandert mijn mening als ik de film gezien heb, maar voor nu blijft het een rental.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #132
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Net een stukje gezien waarin ze in een tank zitten die aan drie parachutes hangt, terwijl ze andere vliegtuigen aan gort schieten .

    Vroeger was The A Team ook serieus onrealistisch natuurlijk. Maar dit is er zover over en staat mijlenver van de oorspronkelijke serie dat het zelfs een belediging lijkt.

    En je mag niet vergelijken en je mag niet dit en je mag niet dat.
    Maar als je zo'n episch figuur als Mr T moet vervangen, dan kan je beter sterk in de schoenen staan. En dat is niet het geval. Deze Mr T lijkt wel een wannabe small time crimineel.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Net een stukje gezien waarin ze in een tank zitten die aan drie parachutes hangt, terwijl ze andere vliegtuigen aan gort schieten .

    Vroeger was The A Team ook serieus onrealistisch natuurlijk. Maar dit is er zover over en staat mijlenver van de oorspronkelijke serie dat het zelfs een belediging lijkt.

    En je mag niet vergelijken en je mag niet dit en je mag niet dat.
    Maar als je zo'n episch figuur als Mr T moet vervangen, dan kan je beter sterk in de schoenen staan. En dat is niet het geval. Deze Mr T lijkt wel een wannabe small time crimineel.
    En hij heet B.A., Bad Attitude. Maar het lijkt wel de vriendelijkste van het stel.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #134

    Standaard

    LOL op laatste opmerking over BA

    Film wordt toch behoorlijk goed beoordeeld overal. Ga deze film wel zien maar heb er geen verwacthingen van.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #135

    Standaard

    Waar haal je dat vandaan dat de film goed beoordeelt wordt? Ik zie het tegenovergestelde met een gemiddelde score van 45/100.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #136

    Standaard

    vroeger ging niemand dood.. daarom is Mr T. helemaal niet blij met de nieuwe versie

    (weet niet of iemand dat al aangehaalt heeft)
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Waar haal je dat vandaan dat de film goed beoordeelt wordt? Ik zie het tegenovergestelde met een gemiddelde score van 45/100.
    Tja, waar haalt ie het vandaan !?!?!

    Ik zal je ook tegen moeten spreken.........

    Was het je eigen recensie


    http://www.film1.nl/recensies/30300-The-A-Team.html

    http://www.imdb.com/title/tt0429493/

    http://www.moviesense.nl/2010/06/the-a-team-recensie/

    http://www.movie2movie.nl/r101459-

    http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=17954

    http://screenrant.com/a-team-review-vic-63751/

    http://uk.movies.ign.com/articles/109/1096291p1.html

    http://www.popcornmeter.nl/film/912/The-A-Team.html
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 11-06-2010 om 16:30
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  13. #138

    Standaard

    Wat jij nu doet is een aantal positieve recensies bij elkaar verzamelen. Dat zal je lukken bij vrijwel elke film, uitgezonderd de heel erg slechte.

    Ik doelde op de zogenoemde metasites, zoals bijvoorbeeld:

    Metacritic: Gemixte reacties met een gemiddelde van 45/100 gebaseerd op 28 reviews.

    Rottentomatoes: Consensus "For better and for worse, Joe Carnahan's big-screen version of The A-Team captures the superficial, noisy spirit of the TV series." 56/100 gebaseerd op 82 reviews. 43 zijn positieve en 39 negatief.

    Lijkt me dus duidelijk dat we hier niet bepaald kunnen spreken over een positieve ontvangst, zij het ook niet een echt uitgesproken negatieve.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #139

    Standaard

    Metro en Veronica gids spits tot nu toe ..vooral spits en de metro zijn altijd wel goed met hun reviews maar dan nog het zijn niet de topsites. Ik zal de film toch uiteindelijk zelf moeten kijken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat jij nu doet is een aantal positieve recensies bij elkaar verzamelen. Dat zal je lukken bij vrijwel elke film, uitgezonderd de heel erg slechte.

    Ik doelde op de zogenoemde metasites, zoals bijvoorbeeld:

    Metacritic: Gemixte reacties met een gemiddelde van 45/100 gebaseerd op 28 reviews.

    Rottentomatoes: Consensus "For better and for worse, Joe Carnahan's big-screen version of The A-Team captures the superficial, noisy spirit of the TV series." 56/100 gebaseerd op 82 reviews. 43 zijn positieve en 39 negatief.

    Lijkt me dus duidelijk dat we hier niet bepaald kunnen spreken over een positieve ontvangst, zij het ook niet een echt uitgesproken negatieve.

    Niets bij elkaar gezocht ! Gewoon in google "recensie a-team" Dan moet jij je best doen om een slechte recensie te vinden

    Maar uiteraard, Ieder mag zijn mening hebben, he ?

    En je weet het, Oude(re) mensen mag je niet tegenspreken

    Verder heb ik eens een testje gedaan, films die ik goed vondt en hier op dvd.nl qua filminhoud een goede recensie krijgen (minimaal een 7) komen daar ook slecht uit de bus.
    Hoe serieus moet je zo'n site dan nemen ? Ik niet al te serieus in elk geval. Edge of Darkness, Taken, Alice in Wonderland en Robin Hood 2010 zijn in mijn ogen toch zeker de moeite waard.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 11-06-2010 om 21:03
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  16. #141

    Standaard

    Ach het zijn de critici he, ze heten niet voor niets zo.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #142

    Standaard

    Heb 'm net gezien en heb me kostelijk vermaakt!
    Fan van de serie?, dan is er een grote kans dat je deze film ook top vindt!
    Wel even vooraf je verstand op 0 zetten...maar dan krijg je ook een aantal van de meest waanzinnige aktiescenes sinds tijden te zien (ik zeg 1 ding: "zeecontainers", als je de film gaat zien weet je wat ik bedoel...)

    Het team is echt top gecast, maar Bradley Cooper als Face en vooral Sharlto Copley (District 9) als Murdock stelen echt de show.
    Maar de originele leden werden alle 4 (wat mij betreft) geen moment gemist.
    ook is het leuk dat de proloog laat zien hoe het "team" bij elkaar is gekomen, en en passant wordt ook BA's vliegangst verklaard.

    De film heeft een moordend tempo, en de balans tussen humor en aktie is bijna perfect, en in tegenstelling tot bijvoorbeeld Michael Bay films is de humor ook echt om te lachen.
    (ik noem een hilarische knipoog naar de 3D hype!)
    uiteraard laat het eind ruimte voor een vervolg (en nog één en nog één...) maar daar heb ik nu alweer zin in!
    Geen oscarwaardig materiaal, maar wat een lekker filmpje is dit!
    9/10
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  18. #143

    Standaard

    Vanmiddag deze film gezien. Vooraf een beetje getwijfeld en wou ook de recensies en beoordelingen op deze site afwachten. De nieuwsgierigheid won het echter en ik heb er geen spijt van gehad. De actie was top, er zat veel humor in en er werd ook echt de tijd genomen om het verhaal goed te vertellen. In het begin was het nog even wennen dat het team nog samengesteld moest worden maar na de sprong in de tijd was de chemie tussen de hoofdpersonen echt zichtbaar.

    Neeson (Smith): Met zijn grijze kop en acteerwerk vertrouwd als Hannibal Smith.
    Cooper (Faceman): Vond hem al fantastisch in The Hangover maar hier steelt hij echt de show. Al miste ik het echte ritselen van spullen dat Peck in de serie altijd deed wel een beetje.
    Copley (Murdock): Vind de rol echt bij hem passen, goed gecast.
    Jackson (B.A.): De verassing toch wel vind ik. Er werd hierboven gezegd dat hij het lieverdje was van de vier, als je het einde ziet zeg je toch iets heel anders!

  19. #144

    Standaard

    Hoe zit het met het geweld? Ben toch best benieuwd naar deze film geworden


  20. #145

    Standaard

    Het geweld is over het algemeen mild, over de top en weinig bloed, een enkele wat "hardere" scene uitgezonderd.
    Maar door de bank genomen is het gewoon een heerlijke popcornfilm!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  21. #146

    Standaard

    Ik moet zeggen, ik vond het een heerlijke film, niet alleen heb ik mij kostelijk vermaakt, ook vond ik hem niet eens zo heel erg slecht, ik was van het ergste uitgegaan en de film is mij ontzettend meegevallen. De humor, de actie (die misschien wel wat extremer was dan bij de serie maar ze schoten wel eindelijk raak ), het voelde zo ontzettend goed bij elkaar, zo vertrouwd en persoonlijk vond ik het eerbetoon wel degelijk erg passend, had wel iets vertrouwds eigenlijk en vond het een mooie afsluiting.
    Ik gaf de film op mijn eigen blog in iedergeval een 8.
    Ikran is not horse!

  22. #147
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Geen enkele geplande verrassing kwam onverwacht en er zaten welgeteld 2 leuke seconden in.

    Meer wil ik niet verspillen aan deze big budget b-film.

  23. #148

    Standaard

    De film pretendeert toch ook niet meer dan een B film te zijn vol verwijzingen naar de serie?

    BA zegt letterlijk een keer: 'overkill is never overrated'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #149

    Standaard

    Fantastische film! Was erg sceptisch na het zien van de trailers (hoewel ik de humor er wel van in zag ), maar had niet gedacht dat ik zo zou genieten van deze film. Verstand op nul, en dan 2 uur lang genieten van over-the-top aktie en geweldige humor. Bradley Cooper is weer fantastisch, maar ben dan al "fan" van hem sinds Alias. Murdock zorgt weer voor een paar erg goed getimede grappen ...

    Vind deze film vermakelijker/beter dan Clash of the Titans en Prince of Persia .. beide ok films, maar nergens echt bijzonder.

    "Excuse me madam, do you know the way to Berlin??"

    "Have you ever seen the Blue Man Group?"

  25. #150

    Standaard

    Gezien met 6 vrienden, potje bier erbij en geweldige avond gehad. Lekkere actie, goeie humor en lekker verstand op nul. Don't get me wrong, ik geniet ook erg van arthouse en filmhuis, maar zo'n lekkere actieknaller op z'n tijd is de ultieme (non) guilty pleasure. Was eerlijk gezegd geen fan van de serie (keek toendertijd veel Miami Vice), heb deze serie altijd wat soft en knullig gevonden. De humor met Murdock en Face was wel aardig, maar de BA uit de film vind ik minder belachelijk dan Mr. T (met z'n "Night Elf Mohawk" en z'n homeshopping reclames).

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •