Bekijk uitslag poll: Heeft A-team the Movie kans van slagen?

Stemmers
204. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja!

    86 42,16%
  • Nee!

    118 57,84%
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 154 worden weergegeven.

Discussie: A-team The Movie!

  1. #101

    Standaard

    Ohja, we zien wel wat het wordt en het extreme van op het einde van de trailer jah, klopte alles zo perfect in de 80's reeks? Daar crashen de auto's wel aan de lopende band, worden mensen beschoten en geen enkele doden dus serie is ook erg overdreven naar m'n weten.
    BD (1243) What i Watch

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik had nog een beetje hoop in dit project, maar toen het Fox logo kwam wist ik al genoeg, dit wordt weer zo'n 80 minuten durende film zonder inhoud, crappy CGI en erg overdreven aktiescenes. De laatste tijd verkracht Fox veel films zoals Dragonball, Alien Vs Predator, ......... maar zal deze ooit wel eens zien voor Liam Neeson, zie die wel graag bezig en hoop dat het tegendeel bewezen wordt en toch erg leuk wordt.
    is niet de schuld van Fox hoor... Fox heeft wel eens behoorlijk wat misstappen gemaakt (Kingdom of Heaven, Babylon AD) .. maar dat doet iedere studio wel.

    Alien vs Predator was al gedoemd toen de naam Paul WS Anderson eraan vast zat. Die man maakt alleen maar matige films. Resident Evil, Mortal Kombat, Death Race en Soldier waren allemaal mwah ... alleen Event Horizon was goed.

    Hetzelfde geldt voor Dragonball .. nou heb ik sowieso een hekel aan dat soort film en tekenfilms ... Maar met de regisseur van The One en de Final Destination-serie, mag je wel een heeeel goed script in handen hebben om een goede film te maken.

  3. #103

    Standaard

    Kingdom of Heaven moet je van houden, ik vond 'm best intrigerend!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Kingdom of Heaven moet je van houden, ik vond 'm best intrigerend!
    Anders ik wel, film die ik zeker binnenkort weer eens op zet als ik mijn kijkachterstand heb weggewerkt....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  6. #106

    Standaard

    Tweede trailer is echt goed, het lijkt echt alsof de mannen ontzettend veel lol hebben gehad tijdens de opnames, wat bij dit soort films zeker voordelig is, top.

  7. #107

    Standaard

    Ziet er zeker leuk uit.. hoop alleen dat er nu wel daadwerkelijk mensen neer worden geschoten..
    PSN: r4zZ1__

  8. #108

    Standaard

    Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de "nieuwe" versie. Goed, je zal nooit en te nimmer die nostalgie en sfeer van vroeger terug kunnen halen. De orginele cast is ook op leeftijd. Eerlijk gezegd lijken de voorgestelde verhalen in deze topic mij niks. Onder andere omdat de voorgestelde soldaten immers ook al op leeftijd zijn. Vraag me af of sommige nog wel leven (zoals bijv. Lynch).

    Het verhaal is naar de moderne tijd gezet. Dat vindt ik wel beter. Het oude Vietnam-verhaal had denk ook niet echt gepast. Moderne tijd met zelfde formule als de serie, lijkt mij. Over de cast heb ik niet echt te klagen, over meer: weet ik niks te klagen. Het 75% ervan zegt mij niks qua naam. Alleen Liam Neelson ken ik. Als keuze voor Hannibal is het wel ok. Voor de jongere generatie is het denk wel aantrekkelijk. Zij kennen de serie minder/niet zo goed en zijn niet echt gewend aan de orginele leden.

    Of het gaat slagen: ik heb echt geen idee! Een film maken gebasseerd op een serie is altijd wel met risico. Slagen of Floppen: het is echt afwachten. Ikzelf sta iig wel open voor een frisse wind door The A-Team. Zolang het niet TE wordt....
    So Join The JoyRide

  9. #109

    Standaard

    Je bent toch wel een ontiegelijke idioot als je hier naar gaat kijken. No offence.

  10. #110

    Standaard

    Ach, voor 8 euro ofzo wil ik de BD nog wel eens kopen!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Je bent toch wel een ontiegelijke idioot als je hier naar gaat kijken. No offence.
    onderbouw je mening eens dan?

    ik ben namelijk wel benieuwd naar de film, keek vroeger de serie ook altijd, en wil wel weten wat ze er van gemaakt hebben, en moet zeggen de trailer is niet slecht

    *en ik ben geen idioot

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    onderbouw je mening eens dan?

    ik ben namelijk wel benieuwd naar de film, keek vroeger de serie ook altijd, en wil wel weten wat ze er van gemaakt hebben, en moet zeggen de trailer is niet slecht

    *en ik ben geen idioot
    Dit kan alleen maar een parodie worden op de toch al slechte serie. The A-Team is een serie die je als kind kijkt en waar je als volwassen man nog eens een keer om moet lachen in de zin van "wat was deze serie toch ontzettend slecht".
    Daarnaast is het enige kenmerkende aan de serie. De wellicht nog enigszins grappige acteurs vervangen. Dat is als een vervolg op een film van Jim Carrey zonder Jim Carrey.

    *ga de film dan niet kijken!

  13. #113

    Standaard

    Die film gaat slagen door de naam alleen, niet door de film zelf. Ik heb net de trailer gezien en het lijkt wel Fantastic Four meets James Bond meets [vul hier zelf een over the top overdreven actieheld of helden in]. Zo op het oog wordt dit niet best. BA komt ook wel erg luchtig over. Het deed me een beetje denken aan Starsky and Hutch, dat ineens ook een soort van komedie is geworden. Ik ben wel benieuwd door wie of wat ze ingehuurd worden of dat ze simpel alleen maar tegen de overheid vechten?

    Toevoeging: Nu heb ik net de korte trailer gezien en dan lijk het ineens veel meer op de A-Team.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 15-05-2010 om 00:00
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #114

    Standaard

    Geen kans van slagen (voor mij toch niet), een A-team film zonder de echte cast van de oude A-team serie zal bij mij nooit het zelfde zijn.

    Vrij kleine kans dat ik deze film in de cinema ga zien, zal hem ooit wel eens ergens op dvd ofzo kijken.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Dat is als een vervolg op een film van Jim Carrey zonder Jim Carrey.
    Je bedoelt Dumb and Dumberer ?

    Ach, als het actie/humor-gehalte op lekker kijkniveau is kan ik er wellicht aan wennen dat het vier andere koppen zijn... Trailer ziet er i.i.g. vet uit.
    From Russia: Witlof.

  16. #116

    Standaard

    Gister voor Robin Hood de nieuwe trailer gezien en die is toch echt wel een heel stuk beter dan de eerste trailer. Lijkt me wel een leuke domme aktiefilm.

  17. #117

    Standaard

    Laten we het hopen dat als het gaat gebeuren. Dat ze dan wel een verdomd goede cast hebben!!!

    Anders word het een grote teleurstelling!!.
    Don't bitch when you got killed....respawn and get revenge!

  18. #118

    Standaard

    Het is alvast beter, dan de 4 oude acteurs. George Peppard is al dood, Mr. T. is erg grappig met zijn Wow en kook reclames, maar toch al veel te oud. Denk nog maar eens aan de Dukes of Hazzard film met de oude cast. Dat kan eigenlijk niet meer. The A-Team met de oude cast, dat zou een parodie worden.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #119

    Standaard

    @JeroenvS
    Daar heb je gelijk in een nieuwe cast is beter! Maar blijf toch zeggen dat er verdomd goed gecast moet worden.
    Ik heb vorige week G. I. Joe rise of cobra gekeken. Damn wat was die film ruk. Ik zag een van die wayans broers en wist al dat de film zou zuigen.
    Volgens mij deed hij ook de verfilming van Dungeons en Dragons ook al weer een film die je nooit meer kijkt.

    Ben trouwens wel benieuwd wat ze allemaal gaan bouwen.
    En als mr. T nog steeds melk uit een pakje drinkt.

    *edit
    Zag net de trailer(had ik niet gezien) maar ik moet toch wel bekennen dat het tot nu toe wel heel erg goed uitziet!!
    Laatst aangepast door xander79 : 20-05-2010 om 21:03
    Don't bitch when you got killed....respawn and get revenge!

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander79 Bekijk bericht
    @JeroenvS
    Daar heb je gelijk in een nieuwe cast is beter! Maar blijf toch zeggen dat er verdomd goed gecast moet worden.
    Ik heb vorige week G. I. Joe rise of cobra gekeken. Damn wat was die film ruk. Ik zag een van die wayans broers en wist al dat de film zou zuigen.
    Volgens mij deed hij ook de verfilming van Dungeons en Dragons ook al weer een film die je nooit meer kijkt.

    Ben trouwens wel benieuwd wat ze allemaal gaan bouwen.
    En als mr. T nog steeds melk uit een pakje drinkt.

    *edit
    Zag net de trailer(had ik niet gezien) maar ik moet toch wel bekennen dat het tot nu toe wel heel erg goed uitziet!!
    DAt G.I.Joe niks werd, dat idee had ik al van de trailer. Hele discussies had ik met een collega, die het anders zag. We weten inmiddels wel wie er gelijk heeft gehad. The A-team lijkt me wel cool, maar ik vind BA nog steeds veel te vriendelijk overkomen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  21. #121

    Standaard

    Ik zit er ook totaal niet op te wachten, de serie was vroeger erg leuk, het heeft nu nog wel zo zijn charme, maar dat komt voor het grootste deel door de cast, zonder hun geen A-team naar mijn mening, dus laat die film maar lekker zitten aub.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    DAt G.I.Joe niks werd, dat idee had ik al van de trailer. Hele discussies had ik met een collega, die het anders zag. We weten inmiddels wel wie er gelijk heeft gehad. The A-team lijkt me wel cool, maar ik vind BA nog steeds veel te vriendelijk overkomen.
    Toen ik de trailer zag van The A-team viel BA me inderdaad op!
    Op zich in de serie was hij ook altijd wel vriedelijk, behalve op het moment dat er gevochten moest worden. Mooi stukje trouwens, dat ie die gast even door een raam tieft(zo vriendelijk is ie ook weer niet).

    Ja, ik ben na het zien van de trailer klaar om hem in de bioscoop te kijken.

    @Ed Lewis, de oude cast maakt inderdaad the A-team. Het is nu alleen hopen dat het een leuke film word om te kijken! En natuurlijk niet te veel bij nadenken(maar dat is bij heel veel films de laatste tijd).
    Don't bitch when you got killed....respawn and get revenge!

  23. #123

    Standaard

    Waar we vaak ook aan voorbij gaan is, dat we in een andere tijd leven. Als de A-Team nu pas was uitgevonden, zou het er op TV natuurlijk ook heel anders uit zien. Met HBO en dergelijke zou het wel eens zo kunnen zijn, dat er wel bloed zou vloeien. En dat de boeven niet meer uit een ontplofte helikopter kruipen. En dat, ze met een tank in de lucht een vliegtuig zouden kunnen neerschieten. Dus al zou je de oude cast hebben (die dan nu nog jong was), dan zou de serie toch ook heel anders zijn. Het is dus niet alleen een cast die de perceptie verandert, maar ook het tijdperk. De film zou hoe dan ook anders zijn. Ik weet niet waar ik precies naar toe wil, maar misschien begrijpt iemand het.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  24. #124

    Standaard

    Begrijp precies wat je bedoelt, nog meer reden om het los van de serie te zien.
    Maar dat is het dus ook, dan blijft er uiteindelijk zo weinig vergelijking over met de serie, dat je dan misschien maar gewoon die film onder een andere naam uit moet brengen.
    De film op zich kan natuurlijk meevallen, maar je gaat het logischerwijs toch met de serie vergelijken en ik denk dat ik me daar alleen maar aan kan gaan ergeren.
    Misschien eens kijken als hij ooit op tv komt, maar ik zal er niet voor naar de bios gaan of een dvd voor kopen.

  25. #125

    Standaard

    Was niet een grote fan van A-Team maar ben toch wel superbenieuwd naar dit team in een nieuw jasje! Opgeleukte ouwe zooi vind ik altijd leuk. Lekker postmodern Carflips en lancerende mensen enzo. Nu nog een MacGyver film! Of een Murder, She Wrote met een lekker strakke sexy Angela Lansbury set in de jaren 30 ofzo. Wat een idee!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •