Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Alien Legacy box

  1. #1

    Standaard Alien en Alienbox

    Alien, loose exemplaren goedkoper dan de box.
    Losse exemplaren f 35,65. Gekocht bij FRS.
    Box kost f 189,95
    4 losse exemplaren kosten samen f 142,60.

  2. #2

    Standaard alien legacy box

    heb 'm afgelopen vrijdag gekocht bij de FRS voor 198 - 10% = 178
    Ik vroeg korting omdat de slipcase er nogal 2e hands uizag.
    Ik kreeg die 10%, maar dat is standaard want de 10% voor mijn cola pas kreeg ik daarna natuurlijk niet.

    Kocht 'm in Den Haag, maar moest toch in zoetermeer ruilen want ik had 2x het alien hoesje ipv alien3, deden ze eerst nog moeilijk over(wilde me terug sturen naar den Haag) maar toch nog ff geregeld

    Heb afgelopen weken getwijfeld of ik hem zou kopen of de 4 afgeprijsde dvd's = 4 x 39,95 - 10% - 143,82, maar ben toch gegaan voor de box i.v.m. de bonus dvd. Ik heb 'm gisteravond gezien en heb er geen spijt van

  3. #3

    Standaard

    FRS klooit maar wat heen met z'n prijzen.
    Bij FRS-Oss kost hij met korting f 169,20. Ra, ra, ra!
    Wij betalen in het zuiden des lands waarschijnlijk geen Vanessatoeslag.

  4. #4

    Standaard Alien box

    Bij MM Amsterdam Arena is de Alien box (met Alien, Aliens, Alien 3, Alien Resurrection en extra bonus DVD) te koop voor €66,66!!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem idd duurder zien staan, maar het is nog steeds geen prijs waar ik voor naar de winkel ren. De losse delen krijg je nl. voor €15 tot €18.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  6. #6

    Standaard

    Was vandaagbij de MM Groningen. Daar hadden ze de schandalige prijs van 99,99 euro op de box staan. Zeker een of andere dombo de prijslijst op de kop gelezen of zo.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan
    Was vandaagbij de MM Groningen. Daar hadden ze de schandalige prijs van 99,99 euro op de box staan. Zeker een of andere dombo de prijslijst op de kop gelezen of zo.
    Het kan ook zijn dat jij of Mad de box op z'n kop heeft gehouden toen je het prijsje las

  8. #8

    Standaard

    Dat zal het geweest zijn, haha!

  9. #9

    Standaard

    Een oude discussie die zich herhaalt.
    Ik ben het helemaal met Oakey eens. Te gek voor woorden dat zo'n kartonnen ddosje €24 moet kosten. Als het je om de 4 films gaat, gewoon de losse exemplaren kopen. Zijn bijvoorbeeld bij FRS steeds laag geprijsd en met je Coca-Cola kaart nog eens 10% voordeliger. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om voor een doosje en een extra schijfje met nauwelijks echt veel extra's zo veel meer neer te tellen.

  10. #10

    Standaard MediaMarkt Alexander en Mediamarkt Rijswijk

    MM Rdam Alexander - EUR 72.99 - 27-2
    MM Rijswijk - EUR 74.99 - 28-2

  11. #11

    Standaard

    Ik heb hem bij www.ezydvd.com.au besteld voor €63,99 incl. verzenden. Alleen geen NL subs, wel R2. mooi prijsje voor een schitterende box. Voor de liefhebbers uiteraard...

  12. #12

    Standaard

    70 euro bij de MM Rijswijk en er liggen genoeg exemplaren dus loop er maar rustig heen.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb per deel 29, 95 gld betaald bij Correct in R-dam, dat betekent dus voor 4 dvd's 119,80 gld.
    Dit was wel nog vorig jaar, dus weet niet wat nu de prijs is daar.

    Dus dat kartonnen hoesje mogen ze houden.

  14. #14

    Standaard MediaMarkt Rijswijk

    Zoals gemeld door Glenn..

    MM Rijswijk - EUR 69.99 - do 28-3 (verlaging met EUR 5 t.o.v. vorige prijs bij deze vestiging)


    Lichtelijk off-topic:
    Ik vind Alien 1, 2 en 4 erg goed. Deze box lijkt me geen goede koop, zeker niet voor deze prijs. Afgezien van de extra disc met een docu van 1 uur, ontbreken relevante extra's. Bij Alien 2 en 4, ontbreken bijvoorbeeld commentary tracks, Alien 1 lijkt me wel OK qua uitvoering.
    Ik denk dat het onvermijdelijk is dat er op termijn een betere release komt van deze serie, of individuele delen.
    Ik zou deze box dus alleen aanraden aan mensen die weten hoe teleurstellend deel 3 is, of hem juist wel goed vinden, en die niet geven om extra's.

  15. #15

    Standaard

    MM A'dam €66,66 (zoals eerder gemeld): nog een stuk of 15-20 exemplaren
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  16. #16

    Standaard

    Nog steeds 69.99 bij MM Rijswijk.

  17. #17

    Standaard

    Weet iemand wat nu de laagste prijs is?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Weet iemand wat nu de laagste prijs is?
    Alien Box 64.99 Euro bij DVDZone2.com

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Weet iemand wat nu de laagste prijs is?
    Moet het echt de box zijn?
    Als het je puur om de films gaat kun je ze veel goedkoper los kopen bij FRS.

  20. #20

    Standaard

    Bij de box zit er ook een extra bonus dvd bij met veel extra's.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Moet het echt de box zijn?
    Als het je puur om de films gaat kun je ze veel goedkoper los kopen bij FRS.
    Thanks. Maar ik zie bij de FRS alleen nog maar Alien 4 liggen. Is de serie nog wel gewoon "in print"? Is ezy niet goedkoper dan trouwens?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey

    Thanks. Maar ik zie bij de FRS alleen nog maar Alien 4 liggen. Is de serie nog wel gewoon "in print"? Is ezy niet goedkoper dan trouwens?
    Jawel hoor, ik zie de serie losse exemplaren nog regelamtig bij FRS Oss en FRS Rotterdam liggen.

  23. #23
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Alien en Alienbox

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Alien, loose exemplaren goedkoper dan de box.
    Losse exemplaren f 35,65. Gekocht bij FRS.
    Box kost f 189,95
    4 losse exemplaren kosten samen f 142,60.
    ik heb er 2 jaar geleden ook maar zo,n 150 guldens voor betaalt
    gewoon in de videotheek
    deze videotheek is vaak geodkoper met z,n films dan de meeste winkels,gelukkig voor mij(bestellen in buitenland is nog goedkoper natuurlijk)

  24. #24

    Standaard

    Nu bij DVDZone2.com € 64,99 ...
    Yoda - STAR WARS II - Attack of the Clones:
    "Powerfull you have become, Dooku! The dark-side I sense in you!"

  25. #25

    Standaard

    Alien Legacy (5 Disc Box Set) bij devoteddvd.com.au $AU 86.32 ExGST, omgerekend € 47,86 excl. verzendkosten.
    Regio 2,4 niet Nederlands ondertiteld.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •