De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips 710 leest geen rw's

    Mijn philips 710 dvd speler lees geen rw's,heb er nu drie verschillende soorten voor gebruikt.Op de site van http://www.dvdplusrw.org/index.html staat dat die dat wel moet kunnen,zijn er mensen die dezelfde problemen hebben?Heb er de laatste firmware 928 opzitten.Is hier iets aan te doen dat die ze wel leest?

  2. #2

    Standaard Re: Philips 710 leest geen rw's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gringo
    Mijn philips 710 dvd speler lees geen rw's,heb er nu drie verschillende soorten voor gebruikt.Op de site van http://www.dvdplusrw.org/index.html staat dat die dat wel moet kunnen,zijn er mensen die dezelfde problemen hebben?Heb er de laatste firmware 928 opzitten.Is hier iets aan te doen dat die ze wel leest?
    Heb zelf ook de Philips 710 gehad (sinds een week of twee vervangen door een Denon DVD2900). Ik heb er niets anders dan DVD-R (let op geen +!!) op aan de praat gekregen. Ik had ook de nieuwste firmware 9.28.

    Marcel
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  3. #3

    Standaard

    Mijn 710 leest prima dvd+ schijfjes.Vreemd dat er dan zoveel verschil in dezelfde speler zit.

  4. #4

    Standaard Re: Philips 710 leest geen rw's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door gringo
    Mijn philips 710 dvd speler lees geen rw's,heb er nu drie verschillende soorten voor gebruikt.Op de site van http://www.dvdplusrw.org/index.html staat dat die dat wel moet kunnen,zijn er mensen die dezelfde problemen hebben?Heb er de laatste firmware 928 opzitten.Is hier iets aan te doen dat die ze wel leest?
    Heb zelf ook de Philips 710 gehad (sinds een week of twee vervangen door een Denon DVD2900).
    Marcel
    Zo dat is nogeens een verandering lol. Geen kleintje. heb overigens ook een 710 gehad en dacht te herinneren dat hij wel rw's afspeelde.

  5. #5

    Standaard Re: Philips 710 leest geen rw's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Heb zelf ook de Philips 710 gehad (sinds een week of twee vervangen door een Denon DVD2900).
    Marcel
    Zo dat is nogeens een verandering lol. Geen kleintje. heb overigens ook een 710 gehad en dacht te herinneren dat hij wel rw's afspeelde.
    Is inderdaad nogal een verandering.... Maar ik vond dat dat wel mocht na 3,5 jaar trouwe dienst door de Philips. Ik wilde toch ook een SACD-speler en begon me te ergeren aan de laagwissels
    Wat betreft de RW's..... Met 100% zekerheid leest-ie geen DV+RW van Sony. Wellicht dat de afspeelmogelijkheden ook nog afhankelijk zijn van het merk DVD schijfje.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #6

    Standaard

    Mij is het i.i.g. nooit gelukt. Heeft zelfs moeite met sommige dvd-r's.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Mij is het i.i.g. nooit gelukt. Heeft zelfs moeite met sommige dvd-r's.
    Heb nooit problemen gehad met DVD-R van Sony....
    Maar feit blijft: De speler heeft het over het algemeen moeilijk met eigen opgenomen DVD's, op welke soort schijf dan ook. De speler is dan ook al vrij oud en van voor het recordable DVD-tijdperk.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #8

    Standaard Re: Philips 710 leest geen rw's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door gringo
    Mijn philips 710 dvd speler lees geen rw's,heb er nu drie verschillende soorten voor gebruikt.Op de site van http://www.dvdplusrw.org/index.html staat dat die dat wel moet kunnen,zijn er mensen die dezelfde problemen hebben?Heb er de laatste firmware 928 opzitten.Is hier iets aan te doen dat die ze wel leest?
    Heb zelf ook de Philips 710 gehad (sinds een week of twee vervangen door een Denon DVD2900).
    Marcel
    Zo dat is nogeens een verandering lol. Geen kleintje. heb overigens ook een 710 gehad en dacht te herinneren dat hij wel rw's afspeelde.

    Weet je nog welke rw schijfjes je hebt gebruikt?

  9. #9
    Nico van Os
    Guest

    Standaard afspelen zelf gebrande DVD's op Philips 710

    Ik heb sinds kort een DVD brander. Het lukt me echter niet om de gebrande DVD's af te spelen op mijn philips 710 DVD speler. Kan iemand mij helpen met de firmware die ik kennelijk nodig heb.

  10. #10

    Standaard Re: afspelen zelf gebrande DVD's op Philips 710

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico van Os
    Ik heb sinds kort een DVD brander. Het lukt me echter niet om de gebrande DVD's af te spelen op mijn philips 710 DVD speler. Kan iemand mij helpen met de firmware die ik kennelijk nodig heb.
    Welke schijfjes gebruik je dan?Heb zelf ook al verschillende gehad die het niet op mijn 710 deden.Fuji,tdk,sony schijnen het bij mij te doen.En welke firmware heb je nu dan?De laatste is versie 928.

  11. #11
    Nico van Os
    Guest

    Standaard

    Ik gebruik Nashua DVD+RW en een onbekend merk DVD-R die ik met de brander meegeleverd heb gekregen. Ik heb er geen idee van wat voor firmware ik op de speler heb. Ik heb er zelf nooit iets aan gewijzigd, dus hij is standaard zoals geleverd. Hoe kom ik aan firmware 928 en hoe zet ik dat op mijn speler?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico van Os
    Ik gebruik Nashua DVD+RW en een onbekend merk DVD-R die ik met de brander meegeleverd heb gekregen. Ik heb er geen idee van wat voor firmware ik op de speler heb. Ik heb er zelf nooit iets aan gewijzigd, dus hij is standaard zoals geleverd. Hoe kom ik aan firmware 928 en hoe zet ik dat op mijn speler?
    Nu even uit mijn hoofd (heb de speler niet meer), maar de versie van de firmware kun je zien door naar het Instellingen-menu te gaan en dan naar de tweede pagina. Als je op de laatste optie staat, nog een keer op de knop "naar beneden" op de afstandsbediening drukken. Op het televisiescherm staat dan welke versie van de firmware er in zit.
    Firmware updaten in het apparaat is vrij simpel (als hij tenminste niet regiovrij is omgebouwd). De nieuwste firmware kan op een CD-R of CD-RW worden gebrand. Het is dan een kwestie van CD er in en dan gaat het vanzelf. Er is een site waar de firmware te downloaden is, maar die kan ik zo 1,2,3 niet meer boven water krijgen. Misschien iemand anders die de URL kan geven??
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  13. #13

    Standaard

    Hier staat de firmware en instructies,wel Engels.
    http://philips.ianc.net/downloads.shtml

    En de meeste 710's kunnen geen rw's en -R lezen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gringo
    Hier staat de firmware en instructies,wel Engels.
    http://philips.ianc.net/downloads.shtml

    En de meeste 710's kunnen geen rw's en -R lezen.
    Misschien kun je beter aangeven DVD-RWs en DVD-R. De 710 heeft in het geheel geen problemen met CD-R en CD-RW.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •