Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 314 van 314 worden weergegeven.

Discussie: The Pacific (2010)

  1. #301

    Standaard

    Dat boek zit er helaas niet bij en moet je er nog bij bestellen, maar krijg je dan als Pre-order voor de halve prijs, voor 8.50

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik vond het een fantastische serie..ook de laatste, geen BOB, de oorlog voeren is totaal anders maar het heeft wel een sfeer die mij pakte. 50 euries met boek erbij vind ik nog best redelijk..om aan te schaffen!
    Er staat een dt fout in je signature.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dit direct aan ga schaffen. Misschien over een tijd als de serie qua prijs is gezakt richting de 20 euro.. het is me gewoon erg tegen gevallen.
    Richting de 20 euro? Band of Brothers DVD is na zoveel jaren pas rond de €30,-
    --

  4. #304

    Standaard

    deze serie in zijn geheel nu gezien, moet toch constateren dat alhoewel mooi uitgevoerd hij het niveau van bob niet haalt. misschien is het probleem dat ik het teveel vergelijk met bob, maar bob had betere karakterontwikkeling, meer drama, en betere actie, in de zin van overzichtelijkheid.

    Vreemd genoeg vond ik juist de allerlaatste aflevering de beste doordat je ziet hoe de soldaten hun "normale" leven weer proberen op te pakken.

    al met al aardige serie maar geen br aanschaf voor mij
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #305

    Standaard

    Misschien al lang bekend onder de Die-hards van deze serie, maar ik was aangenaam verrast te constateren dat Joseph Mazzello (die de rol speelt van marinier Eugene Sledge) als kind-acteur al behoorlijk actief was.
    Hij speelde o.a. in de film Jurassic Park, één van de twee kleinkinderen van John Hammond (Richard Attenborough).

  6. #306

    Standaard

    de reeks is te koop, met Nederlandse ondertitels én een extra boek, bij play.com voor ca 47 euro.
    To infinity ... and beyond!

  7. #307

    Standaard

    Ik heb de serie bewust niet op tv gevolgd, om hem op blu ray thuis zonder reclames te kunnen kijken.

    De vergelijking met Band of Brothers dringt zich heel snel op. Het is echter moeilijk en oneerlijk om deze serie langs die meetlat te leggen. Band of Brothers was nieuw, uniek in zijn benadering. Daarnaast is het een 'thuiswedstrijd' voor ons omdat wij WOII op school en in de boeken geleerd hebben.

    The Pacific is meer een ver van ons bed show. Ik sprak iemand over de serie en die reageerde met 'huh, welke oorlog was dit dan'? Oftewel, dat de Amerikanen ook op dit front vochten (eerder nog dan in Europa) is geen algemene kennis blijkbaar.

    Qua opbouw wint Band of Brothers wel. De 'broederband' ontstaat daar door de keiharde training die ze hebben gevolgd. Deze training behelst naar ik meen 3 afleveringen in de serie. The Pacific begint eigenlijk meteen met de penarie daar in de Grote Oceaan.

    Na 5 afleveringen moet ik zeggen dat ik zeer onder indruk ben.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #308

    Standaard

    Ik vind dat hij naast BOB hoort
    De verhaallijn in BOB spreekt meer tot de verbeelding, bij de pacific laat met beter zien wat zo,n oorlog met de mens zelf doet tijdens en na de oorlog.
    Tom hanks legt het beter uit op de extra blu ray.
    Ik vind de spanning er bij de pacific op een of andere mannier dreigender inzitten gedurende het grootste deel van de serie omdat men ook tegen de natuur vecht, veel meer nachtscene,s en hier en daar extreem geweldadig.
    Nee ik kan niet zeggen minder als BOB alhoewel je de neiging hebt om BOB vaker te bekijken
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #309

    Standaard

    Ik vind de spanning er bij de pacific op een of andere mannier dreigender inzitten gedurende het grootste deel van de serie omdat men ook tegen de natuur vecht, veel meer nachtscene,s en hier en daar extreem geweldadig.
    Mee eens, ik vind the pacific grandioos openen..eindleijk heb ik de 1-2 afleveringen geheel kunnen kijken met inleiding. Ik weet wel welke vijand erger is,maar welke oorlog was er nu eigenlijk erger..als ik de 1-2 afleveringen kijk, heb ik enorm respect voor. De broederschap ontstaat hier meer "in" de oorlog, dan ervoor zoals bij BOB....maar niet alleen de soldaten maar ook de marine heeft flink geleden tijdens the pacific..vanavond of morgen maar verder met de volgende 2 afleveringen...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #310

    Standaard

    5-6 gezien..fantastisch..alles klopt helemaal aan beidde afleveringen..Echt subliem

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Richting de 20 euro? Band of Brothers DVD is na zoveel jaren pas rond de €30,-
    De blu-ray boxset van BoB is nu 24,99

  12. #312

    Standaard

    Vind de serie echt fantasisch. Geen spijt ervan, alleen de laatste 2 afleveringen vond ik nogal gerusht..maar het is een mooie toevoeging tentijde de ww2 ..hopelijk komt er nog zo'n geweldige serie in de toekomst.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Vind de serie echt fantasisch. Geen spijt ervan, alleen de laatste 2 afleveringen vond ik nogal gerusht..maar het is een mooie toevoeging tentijde de ww2 ..hopelijk komt er nog zo'n geweldige serie in de toekomst.
    Vietnam :O

  14. #314

    Standaard

    Ook nu helemaal gezien en ik sluit me aan bij wat anderen hier al gezegd hebben, ik vond het een prima serie, maar miste wel de betrokkenheid die ik bij BoB wel had. Maar ik kan me ook niet meer herinneren hoe dat was toen ik BoB voor het eerst zag, dus zal 'm een aantal keer moeten herzien. Feit is wel dat de serie niet vasthoudt aan één groep, maar meer gebaseerd is op memoires van een aantal personen, die ook niet in hetzelfde eenheid zaten. Dat maakt het ook minder makkelijk om die band te voelen, plus het feit dat je nu geen 1e aflevering hebt met een bootcamp waar de band wordt gevormd, je wordt nu gelijk de actie in gegooid.

    Actiescèns vond ik overigens wel erg mooi gedaan met een manier van oorlogsvoering waar we nog niet veel van hebben gezien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •