De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Analyze That [DVD]

  1. #1

    Standaard Analyze That [DVD]

    Analyze That [DVD]

    Het vervolg op het komische Analyze This uit 1999 kon natuurlijk niet uitblijven...

    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Deel 1 was heel leuk omdst het verassend was.
    Maar ik zag het wel een beetje aankomen dat er een deel 2 zou komen.
    Ik heb hem nog niet gezien en ik denk dat het nog even wacht tot hij eind 2005 op tv (Sbs 6*) komt.


    *sbs6 zal de rechten wel weer hebben

  4. #4

    Standaard

    Ik vond het een bittere teleurstelling: slecht verhaal, slecht acteerwerk (zelfs van DeNiro!) en ga zo maar een half uurtje door.

    Weer een typisch geval van een vervolg waarbij winstbejag op de eerste plaats is gekomen.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #5

    Standaard

    Ik heb deze film nog niet gekocht, mede door de negatieve recenties die ik al had gelezen.
    Daarom heb ik hem twee weken geleden maar gehuurd.
    Ik ging er vanuit dat de de film echt bar slecht zou zijn, maar juist omdat ik daar vanuit ging, viel deze me toch wel mee.

    Zeker niet zo goed als z'n voorganger, maar ik vind deze film toch ook wel z'n aardige momenten hebben.

    Hoewel deze film "meer van hetzelfde" is als zijn voorganger, zou ik hem toch een keertje huren om het zelf te beoordelen.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #6

    Standaard

    De film is inderdaad minder dan z'n voorganger, maar vooruit. Ik zit echter met een vraagje: staat die DVD-ROM content er echt wel op?!? Misschien kijk ik (zal dan aan de warmte liggen) ergens volledig naast, maar ik kon ze écht niet vinden. Ik zie er in de recensie ook alleen maar één vaag regeltje over, dus nu ga ik weer twijfelen. Ligt het toch aan mij, of staan ze er inderdaad niet op?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tz
    De film is inderdaad minder dan z'n voorganger, maar vooruit. Ik zit echter met een vraagje: staat die DVD-ROM content er echt wel op?!? Misschien kijk ik (zal dan aan de warmte liggen) ergens volledig naast, maar ik kon ze écht niet vinden. Ik zie er in de recensie ook alleen maar één vaag regeltje over, dus nu ga ik weer twijfelen. Ligt het toch aan mij, of staan ze er inderdaad niet op?
    Dvd-home meld ook niks over een dvd-rom Analyze this heeft ook geen dvdrom. zie dvd.nl resensie
    De Regio 2 Uk is slechter volgens play alleen een making of en een audio commentaar als extra.
    De Nederlandse versie heeft alleen een making off,trailer en cast&Crue informatie.
    Ik snap ook niet waarom er melding gemaakt wordt van een dvd-rom die er niet eens opstaat.

  8. #8

    Standaard

    Had ik inderdaad ook al gelezen... Maar dit zou toch wel een forse fout van Warner zijn. Het staat niet alleen op het hoesje, maar ook nog eens groot aangekondigd in het extra's-menu op de DVD. Daarnaast staat er zelfs wél software op de DVD om evt. DVD-ROM content mee af te spelen, maar die content zelf heb ik dus niet kunnen vinden... Niet dat ik veel om DVD-ROM content geef hoor, meer dan één keer bekijk ik het toch nooit, maar 't is toch vreemd...

  9. #9

    Standaard

    ik heb hem gezien en omdat ik er vanuit ging dat het niet veel zou zijn, viel ie me toch wel mee. je moet m maar eens huren, dan kan je het zelf beoordelen.

  10. #10

    Standaard

    Toch is dit weer een voorbeeld van een vervolg wat overbodig is. Deel 1 was hartstikke leuk, deze is meer van hetzelfde en dat kennen we dus al.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Misschien iets minder sterk dan zijn voorganger maar toch een leuke film.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tz
    Ik zit echter met een vraagje: staat die DVD-ROM content er echt wel op?!?
    Om eventuele misverstanden te voorkomen heb ik de tekst in de recensie iets aangepast.

    De tekst luidt nu:
    Als laatste extra is er via de PC nog de mogelijkheid om voor alternatieve ontspanning naar diverse websites van Warner te surfen. De term 'DVD Content' is hier niet op zijn plaats want alleen Inter Actual Player 2.0 wordt geinstalleerd.

    Ik ga er vanuit dat nu eea duidelijk is :P

  13. #13

    Standaard

    Meer van hetzelfde als de eerste... maar dan niet zo grappig. Ik vond deze wat tegenvallen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  14. #14

    Standaard

    Heb hem net in het vliegtuig gezien terug van Canada. Best wel grappige film, heb me zeker vermaakt. Maar meer iets om een keer te huren dan te houden. Deel 1 heb ik overigens niet gezien.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik vond het een bittere teleurstelling: slecht verhaal, slecht acteerwerk (zelfs van DeNiro!) en ga zo maar een half uurtje door.

    Weer een typisch geval van een vervolg waarbij winstbejag op de eerste plaats is gekomen.....
    Minder dan zijn voorganger okay, maar slecht is ie zeker niet. Wat acteren betreft ben ik het totaal niet met je eens. Ik vond het juist fantastisch hoe de Niro en Chrystel hun rol neerzetten.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  16. #16

    Standaard

    Ik vind het een aardige film, maar hij blijft je gewoon niet zo bij als het eerste deel.

  17. #17

    Standaard

    Leuk vervolg op deel 1. Wat minder geslaagde grappen maar toch erg vermakelijk.
    No one understands the demons world

  18. #18

    Standaard

    Als je deel 1 leuk vond,vind je deze waarschijnlijk ook erg leuk.Jammer dat sequels al zo snel afgekraakt worden,maar deze is toch wel geslaagd.Net als deel 1 zijn er weer een paar ongrappige grappen en super grappen.Robert de Niro en die dokter zijn gewoon zeer grappig.

    [spoiler:0e22061e99]look at this trunk,you can put three bodies in there :P

    En robert de niro die dan pissig wordt omdat ze de auto niet gelijk willen kopen.[/spoiler:0e22061e99]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •