Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Discussie: DVD-shops Canada

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VerbaL
    Kan er me iemand vertellen of DVDSoon vanuit Europa verstuurd? Je wordt in Belgie namelijk elke keer geconfronteerd met verschrikkelijk hoge douanekosten op alles wat niet uit de EU komt. Ik begin het zo stilaan beu te worden om dikwijls een item aan dubbel zo veel geld te kopen.

    Ik heb er nu wel een titel aan zeer lage prijs besteld, dus die zal wel doorkomen. Maar ik heb m'n oog ook laten vallen op de LOTR FOTR Gift Set .
    DVDSoon verstuurt alles uit Canada. Maar zolang de waarde per pakket niet hoger is dan €22 kunnen er geen douanekosten bijkomen.
    Daarboven is het een kwestie van geluk hebben dat de zending er niet uitgepikt wordt. Ik heb de Indy-box en de nieuwe Alien-box daar besteld, en zal ook duimen dat ie niet opgemerkt wordt door de douane.
    Helaas is het hier in België geen kwestie meer van steekproeven. Alle paketten boven 22 euro worden tegengehouden en je betaalt je blauw.

  2. #27

    Standaard

    welke site is goedkoop en levert snel en prima

    ik heb nu voor het eerst 2 dvd besteld bij play.com

    en weet niet hoe snel ze gaan duren
    THX centified Dolby laboratories licensing corporation symbol are trademarks

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    DVDBoxoffice.com

    Alle prijzen inclusief verzendkosten.
    Ze verzenden vanuit Europa, dus je hebt ook geen invoerrechten.
    Ik ben all ruim twee jaar een tevreden klant.
    weet jij toevallig wat die andere twee betaalmethodes inhouden? Want je kan via creditcard, money order en wire transfer, een creditcard heb ik niet, dus moet het via een van de andere twee, ik heb alleen geen idee wat die betekenen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #29

    Standaard

    Money order is volgens mij dat je betaalt bij het postkantoor en dat het dan wordt overgemaakt naar Canada. Ik heb dit eens geprobeerd op ebay maar er wordt een belachelijk hoog tarief voor provisie gerekent door het postkantoor. Een cc is vele malen goedkoper. Wat wire transfer inhoud weet ik niet.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Alle prijzen inclusief verzendkosten.
    Ze verzenden vanuit Europa, dus je hebt ook geen invoerrechten.
    Ik ben all ruim twee jaar een tevreden klant.
    een money order is een soort cheque, een wired transfer is een overmaking.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    een money order is een soort cheque, een wired transfer is een overmaking.
    Kijk, daar heb ik wat aan, bedankt!!
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    een money order is een soort cheque, een wired transfer is een overmaking.
    Kijk, daar heb ik wat aan, bedankt!!
    Het was wel heel kort door de bocht, maar daar komt het wel ongeveer op neer.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  8. #33

    Standaard

    Laatst voor het eerst wat besteld bij DVDSoon. en erg tevreden. Had The Lion King voor de releasedatum binnen
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #34

    Standaard

    Nou inmiddels een mailtje teruggekregen, wire transfer is inderdaad een overmaking, alleen wat de getallen achter 'transfer' en 'shift' betekenen, daar ben ik nog niet achter.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #35

    Standaard

    heb ff een vraagje over dvdboxoffice.com

    heb vorige week zaterdag een bestelling gedaan maar ik heb tot nu toe nog geen bericht gehad dat ie verstuurd is en bij orderstatus staat ook niks

    maar kan je zien of iets in backorder staat en hoelang duurd dat ongv.want het staat er niet bij volgens mij

    gaat om de transformers seizoen 1 box set

    iemand ervaring mee
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  11. #36

    Standaard

    Toch wel knap dat je bij DVDboxoffice.com niet per creditcard hoeft te betalen, maar dat je wel een creditcardnummer in moet vullen (wat ik dus niet heb)! Nu heb ik er dus verd*mme nog niets aan!...
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #37
    ASSpirine
    Guest

    Standaard

    Kan je met visa gegevens vanuit belgië naar een adres in Nederland sturen bij DVDboxoffice ? (dan is er toch minder kans dat ik "gepakt" word?)

    want als ik lees dat ze in België alles aanhouden, dan ben ik dik gekloot, met een bedrag van 160 euro

    enne, met welke service (DHL, UPS,enzo...) verstuurt DVDboxoffice hun dingen

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    DVDBoxoffice.com

    Alle prijzen inclusief verzendkosten.
    Ze verzenden vanuit Europa, dus je hebt ook geen invoerrechten.
    Ik ben all ruim twee jaar een tevreden klant.
    Is dat voor België ook het geval? Betekent dit dat die DVDs de douane-terreur daar ook omzeilen?
    Ik betwijfel het sterk

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ASSpirine
    enne, met welke service (DHL, UPS,enzo...) verstuurt DVDboxoffice hun dingen
    #
    Via standard air mail

  15. #40

    Standaard DVDimport

    Ik heb nu voor het eerst iets bij DVDimport besteld en mijn bestelling is nu al 5 dagen "pending" terwijl de DVD wel op voorraad is. Irritant! Iemand ervaring met deze winkel?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #41

    Standaard

    Ben weer eens in Canada (Montreal) maar voor dvd's en blurays moet je hier echt niet zijn. Er is alleen HMV maar die is bijzonder duur (staat ook los van HMV UK). Harry Potter 1-8 bluraybox voor $123 en losse blurayfilms voor $35, dat werk. "Aanbiedingen" van DVD's gaan niet lager dan $10!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •