De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DAMN! 100% Dance Clips [DVD]

    DAMN! 100% Dance Clips [DVD]

    DAMN! Twee uur lang 100% Dance Clips klinkt als een aanrader voor de liefhebber.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Staan best wel leuke nummers/clips op. Alleen jammer dat de verpakking een Jewel case is
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #3
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Mocht ie een keer in de aanbieding zijn voor minder dan 10 euro dan neem ik m wel mee.. jewelcase vind ik nie verkeerd trouwens

  4. #4

    Standaard

    Niet mijn genre, en ik vind muziek nog steeds iets om naar te luisteren, niet om naar te kijken...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad, je kunt net zo goed TMF/MTV/The Box opzetten...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Inderdaad, je kunt net zo goed TMF/MTV/The Box opzetten...
    Jah hier heb je groot gelijk in.
    Ik weet niet wat de dvd moet gaan kosten maar het is toch zonde van je geld over een maand ofzo zijn alle deze nummers weer uit de hitlijsten verdwennen en kijk die dvd bijna nooit meer. Daarom koop ik ook bijna nooit cd's.
    tom

  7. #7

    Standaard

    + cd's hebben ook het enorme voordeel dat je ze overal mee naartoe kunt nemen in de zin van "discman" enz. Veel handiger. DVD's ben je eigenlijk verplicht om thuis op te zetten... Ach tis een geinig product voor de jeugd die van deze muziek houdt... dezelfde mensen die Hitzone cd's kopen enzo snappen dat op de een of andere manier tóch niet, dat die nummers na 10 keer luisteren alweer gaan vervelen...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie
    + cd's hebben ook het enorme voordeel dat je ze overal mee naartoe kunt nemen in de zin van "discman" enz. Veel handiger. DVD's ben je eigenlijk verplicht om thuis op te zetten... Ach tis een geinig product voor de jeugd die van deze muziek houdt... dezelfde mensen die Hitzone cd's kopen enzo snappen dat op de een of andere manier tóch niet, dat die nummers na 10 keer luisteren alweer gaan vervelen...
    Ik heb bijna alle hitzones (alleen 23&24 niet) en het ligt er ook een beetje aan wat je er voorbetaald.
    Voor een gedeeldte daarvan (Tot hitzone 17) heb ik de volle pond betaald (fl. 39,95-fl. 44,95 perstuk) en met oude airmiles. (zo'n 179-189 persuk)
    Helaas kon dat sinds de € en Airmiles verandering niet meer.
    De laaste paar Hitzone's heb ik 2de hands gekocht voor zo'n € 11,00 perstuk. Hitzone 20&22 bij MM Arena voor nog geen € 10,00 en Hitzone 21 na de actie voor € 15,95.

    Mede door dvd.nl en minder ongeduldig heb ik toch nog wat geld uitgespaard.
    Over het algemeen is het leuk om tehebben en ik koop ook geen andere Muziek cd's van dit caliber.

    Trouwens je kan dat ook over dvd's zeggen.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben echt hartstikke oud bedenk ik me nu: er staat werkelijk niet EEN nummer op die ik ken......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik ben echt hartstikke oud bedenk ik me nu: er staat werkelijk niet EEN nummer op die ik ken......
    Zo voel ik me nu al 10 jaar wanneer ik naar de hitlijsten kijk... En dan zet ik maar weer één van de 20 Dance Classics CD's met 70-er en 80-er jaren disco aan....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik ben echt hartstikke oud bedenk ik me nu: er staat werkelijk niet EEN nummer op die ik ken......
    Ik ben 21 en ik ken niet één van de nummers die erop staan.

    Dit soort DVD's zijn volgens mij wel geslaagd als je op vakantie gaat naar het buitenland, met je portable DVD-speler voor in de auto of camper. Geen BOX, TMF of MTV; dan maar een muziekdvdtje...
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik ben echt hartstikke oud bedenk ik me nu: er staat werkelijk niet EEN nummer op die ik ken......
    Zo voel ik me nu al 10 jaar wanneer ik naar de hitlijsten kijk... En dan zet ik maar weer één van de 20 Dance Classics CD's met 70-er en 80-er jaren disco aan....
    Kom op opa's! Een beetje in touch blijven met de jeugd...zo wordt je echt vroeg oud... :wink:
    Dit lijkt me wel grappig voor op een feesie. Maar dan mag ie idd niet meer dan een paar €'s kosten.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Geen BOX, TMF of MTV; dan maar een muziekdvdtje...
    Daarbij wordt menig clip op genoemde zenders ontsierd door allerhande SMS vervuiling.

  14. #14

    Standaard

    Die Benny Benassi is het wel waard om vaker te kijken

  15. #15

    Standaard

    De perfecte onderzetter
    "...maybe they were like Rachael...maybe they needed memories" --Rick Deckard (Blade Runner)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Ik ben 21 en ik ken niet één van de nummers die erop staan.

    Wat ben je toch weer een ouwe zak; ik ken er maar liefst 4 nummers van!!

  17. #17

    Standaard

    Nou ik ben ook geen 18 meer !!! Maar ik vindt het wel een goed idee om clips op DVD te zetten.
    De prijs is iets te duur 15 euro lijkt me een prima prijs.

    Tip !!! Misschien nog met de mogelijkheid om een extra audio laag er op te zetten zodat hij ook afspeelbaar wordt op cd spelers ....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boyke_2002
    De prijs is iets te duur 15 euro lijkt me een prima prijs.
    Hoveel kost ie?
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boyke_2002
    De prijs is iets te duur 15 euro lijkt me een prima prijs.
    Hoveel kost ie?
    € 19,99 bij de meeste winkels. (Goedkoper dan een cd die kost vanaf € 20,99)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •