Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.

Discussie: YMDB

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sleepyhollow
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ieder zijn gading, Luther, maar is The Return Of The King in de lijs zetten niet wat voorbarig? Ik bedoel, ik heb er waarschijnlijk even hoge verwachtingen van als jij, maar strikt genomen mag ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat jij 'm nog niet gezien hebt...
    En straks geeft Peter Jackson deze film zijn zelfbedachte waardeloze einde, en dan vindt iedereen het een bedroevend slechte film :wink:
    Dat verwacht je toch zeker zelf niet? Peter Jackson moet de standaard voor deze film hoog houden en zeker met het laatste deel (wat alle lezers van de boeken al weten) mag je een stapel spectakel verwachten waar FOTR en TTT nog niks bij zijn. Maar goed, de kans is dat ie gaat floppen, maar zowel Luther als ik hebben deze film in onze top 20 gezet afgaande op een verwachtingspatroon dat opgebouwd wordt aan de hand van de eerdere verfilmingen van FOTR en TTT en afgaande op de wetenschap dat dit het spectaculairste deel is van de boeken...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Minority report, phantom menace en Black hawk down bij de slechtste 20???? Jij durft zeg.
    Minority Report vind ik een slap aftreksel van The Matrix, maar dan met een verhaal vol met gaten...

    The Phantom Menace is geen Star Wars, meer een kinderfilm.

    En Black Hawk Down had een geweldige film geweest als ze het echte verhaal achter de Somalische crisis hadden verteld. Vanaf minuut 1 wordt er geschoten en dat bijna zonder enige pauze. Actie is leuk, maar alleen maar actie is vreselijk.
    Minority Report vind ik inhoudelijk heel wat beter als the Matrix, maar ja verschil van smaak.
    Hier mijn lijst; http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=2675
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Toch zijn er bakken met films die nog slechter zijn..... Enne, Minority report een aftreksel van the matrix? Het zijn weliswaar beide sf-films maar daar houdt de vergelijking dan ook mee op
    Ach ja, je hebt toch mensen erbij die nu bij elke film roepen dat het op The Matrix lijkt, want dat is natuurlijk de meeste originele goddelijke film ooit (nouja, Reloaded is misschien wel NOG vetter), dat doet mij alleen maar nadenken of ik commentaren over films van zo iemand wel serieus wil nemen....

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Toch zijn er bakken met films die nog slechter zijn..... Enne, Minority report een aftreksel van the matrix? Het zijn weliswaar beide sf-films maar daar houdt de vergelijking dan ook mee op
    Ach ja, je hebt toch mensen erbij die nu bij elke film roepen dat het op The Matrix lijkt, want dat is natuurlijk de meeste originele goddelijke film ooit (nouja, Reloaded is misschien wel NOG vetter), dat doet mij alleen maar nadenken of ik commentaren over films van zo iemand wel serieus wil nemen....
    Tsja, het is natuurlijk logisch dat andere filmmakers ook willen profiteren van een successtory, kan ik ze ook niet bepaald kwalijk nemen, en dan heb je er altijd wel een paar juweeltjes tussen zitten. De een kan die wel waarderen...de ander niet, dat maakt ook verschillende top 20's zo interessant...niet iedereen heeft de zelfde smaak.. Thank GOD!!
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  5. #30
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Mooie top 20 ! Allemaal tijdloze klassiekers.

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Hehe...mooi lijstje Jim :wink:

  10. #35

    Standaard

    mijn top 20 maar ja kan nog zoveel in veranderen

    http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=11147
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  11. #36

    Standaard

    Bijna 2 jaar na mijn vorige posting in deze thread nu eindelijk mijn lijstje met toppers.

    De floppers komen er aan..

  12. #37

    Standaard

    Mooi lijstje met veel klassiekers Richard !!

  13. #38

    Standaard

    Ook ik heb ook een top 20 Lijstje.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    Mijn lijstje op dit moment :P. Moeten binnenkort zeker nog wat verbeteringen aangebracht worden :wink:

  15. #40

    Standaard

    Ik zal deze trouwens eens verplaatsen naar het juiste forum.

  16. #41

    Standaard

    Nou is zo'n lijstje met toppers leuk en aardig maar wat echt interessant is is natuurlijk het lijstje met de films die je 'wat' minder goed vond.

  17. #42

    Standaard

    Er zijn nog wel films die waardelozer zijn dan die in je lijstje staan Richard. Maar ik geef toe soms kijk je uit naar een film en valt hij er tegen en is het een worst movie.

  18. #43

    Standaard

    Dat lijstje is eigenlijk rechtstreeks overgenomen uit m'n IMDB-ranglijst en ik moet eerlijk zeggen dat de onderste paar titels misschien net een 5 haalden ofzo. Echt een keihard 'seal of disaproval' is het dus niet.

    Deze films heb ik trouwens ook allemaal ook echt uitgekeken dus ik geloof best dat er nog wel slechtere films zijn. That reminds me: ik heb er in de bios wel eens een paar niet uitgekeken en die ga ik er nog even bij zetten.

  19. #44

    Standaard

    Ach ik heb toen ik de lijst maakte Big Fish bij de worst movies gezet. Terwijl ik de film nu best graag mag zien en zelfs de R3-uitgave heb aanschaft.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nou is zo'n lijstje met toppers leuk en aardig maar wat echt interessant is is natuurlijk het lijstje met de films die je 'wat' minder goed vond.
    Als dit jou worst 20 zijn,dan heb je weinig films gezien in mijn ogen.
    The green mile
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nou is zo'n lijstje met toppers leuk en aardig maar wat echt interessant is is natuurlijk het lijstje met de films die je 'wat' minder goed vond.
    Als dit jou worst 20 zijn,dan heb je weinig films gezien in mijn ogen.
    The green mile
    Kijk maar eens bij het commentaar dat ze bij deze film gemaakt hebben. Ik ben zeker niet de enigste die hem niet goed vond: hij staat momenteel nr. 271 in het lijstje met slechtste films.

    En oh ja: ik heb een collectie van 550 dvd's + ik heb misschien wel een paar duizend films gezien in m'n leven. Het is dus echt wel ergens op gebaseerd.

  22. #47

    Standaard

    Heb mijn YMDB ook maar weer eens aangepast. Vind het maar moeilijk om 20 titels uit de kiezen. Maar de 20 die er nu instaan horen zeker tot mijn toppers!

    http://www.ymdb.com/caledonians/l16204_ukuk.html
    Four-Star Trader (236)

  23. #48

    Standaard

    YMDB links worden nu ook opgenomen in DVD Profiler, YMDB & Photo Collections Overview!

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=27487
    Four-Star Trader (236)

  24. #49

    Standaard

    http://www.ymdb.com/karsehole/l15720_ukuk.html

    Ik heb hem net nog een beetje aangepast, hoewel hij de laatste tijd redelijk stabiel is gebleven.

  25. #50

    Standaard

    Mijn lijst: http://www.ymdb.com/tlempers/l11899_ukuk.html

    Als je bij mij een comment achterlaat, plaats ik er ook een bij jou

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •