Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 97 worden weergegeven.

Discussie: 30 seconden regel

  1. #1

    Standaard 30 seconden regel

    Ik had ff een opmerking:

    Ik vind die 30 secondenregel op het editten van posts toch wel erg irritant worden. Ik kan me voorstelen dat de 30 secondenregel voor het posten van nieuwe berichten noodzakelijk is i.v.m. te veel dataverkeer op het zelfde moment.

    Waarom is dit nu ook ingesteld voor het editten?

  2. #2

    Standaard Re: 30 seconden regel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Ik had ff een opmerking:

    Ik vind die 30 secondenregel op het editten van posts toch wel erg irritant worden. Ik kan me voorstelen dat de 30 secondenregel voor het posten van nieuwe berichten noodzakelijk is i.v.m. te veel dataverkeer op het zelfde moment.

    Waarom is dit nu ook ingesteld voor het editten?
    Moet jij je posts zo vaak editten dan?

  3. #3

    Standaard Re: 30 seconden regel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Ik had ff een opmerking:

    Ik vind die 30 secondenregel op het editten van posts toch wel erg irritant worden. Ik kan me voorstelen dat de 30 secondenregel voor het posten van nieuwe berichten noodzakelijk is i.v.m. te veel dataverkeer op het zelfde moment.

    Waarom is dit nu ook ingesteld voor het editten?
    Moet jij je posts zo vaak editten dan?
    Ja, soms wel. Ik wil soms wel eens te snel typen en dan zie ik bepaalde dingen over het hoofd. En dan zie ik de typefouten pas als het berichtje weer op het scherm staat. Dan wil ik het zo gauw mogelijk weer recht breien. Want ik haat het als er typefouten in mijn posts staan.

  4. #4

    Standaard

    Dan is wat rustiger typen de makkelijkste oplossing toch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Dan is wat rustiger typen de makkelijkste oplossing toch
    Mja, daar heb je wel gelijk aan ja.

    Ik zal het proberen.

  6. #6

    Standaard

    Je hebt de "voorbeeld" knop onderaan het postscherm om je post te previewen, dus ik zou zeggen: gebruik die weer wat vaker.

    Alhoewel... beter is om natuurlijk gewoon alles in 1 keer goed te schrijven en de "QuickReply" optie te gebruiken...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je hebt de "voorbeeld" knop onderaan het postscherm om je post te previewen, dus ik zou zeggen: gebruik die weer wat vaker.

    Alhoewel... beter is om natuurlijk gewoon alles in 1 keer goed te schrijven en de "QuickReply" optie te gebruiken...
    Hey ja. Das een goed idee. Was ik nog niet opgekomen. Toch maar eens vaker doen dan.

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het overigens ook irritant hoor. Ik pas heel vaak mijn post een klein beetje aan na plaatsing en soms heeft iemand hem dan al ge-quote, maar ja... dat hou je helaas niet tegen.

  9. #9

    Standaard

    ik vind de 30 seconden regel van het posten en de pm's ook irri. Ik heb vaak dat in snel even op pms reageer en dat het forum dat gewoon niet toelaat.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ik vind de 30 seconden regel van het posten en de pm's ook irri. Ik heb vaak dat in snel even op pms reageer en dat het forum dat gewoon niet toelaat.
    Dacht altijd "pms" stond voor Post Menstruatie Syndroom :wink:

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook ik ben al vaak tegen die beperking opgelopen
    Ik zie er het nut niet van in eerlijk gezegd van zo,n regel
    Misschien dat iemand mij dat even haarfijn kan uitleggen

  12. #12

    Standaard

    het nut ervan is dat de servers niet overbelast raken van vele berichtenstromingen tegelijk. hardware dus.......helaas, maar het is niet anders. Het forum is gewoon megagroot en dat heeft zijn beperkingen.

    martin, je hebt gelijk. haha

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik vind het overigens ook irritant hoor. Ik pas heel vaak mijn post een klein beetje aan na plaatsing en soms heeft iemand hem dan al ge-quote, maar ja... dat hou je helaas niet tegen.
    Ik weet niet of dat met de huidige software mogelijk is, maar op bv HTforum.nl werken ze met yabbse (zo uit mijn hoofd). En als je daar je post eddit gaat dat in quotes automatisch door. Daar zie je bv ook wanneer een post gedaan is. Niet met de datum alleen, maar bv eerst: Vandaag, dan Gister, en pas daarna de datum. Bij quotes iedemdieto.
    Maar goed.
    Ik zou het voorbeeld knopje ook eens wat vaker moeten terugvinden eigenlijk
    Mvg,

    Christiaan

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    het nut ervan is dat de servers niet overbelast raken van vele berichtenstromingen tegelijk. hardware dus.......helaas, maar het is niet anders. Het forum is gewoon megagroot en dat heeft zijn beperkingen.

    martin, je hebt gelijk. haha
    Ja, dat begrijp ik ook best. Maar ik moest gewoon ff melden dat het irrtant is

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Die 30-seconden regel bestaat al langer voor nieuwe posts, maar volgens mij is het pas sinds de laatste upgrade ook bij het bewerken van berichten. Misschien dat Koen of Alexander (crew) even een technische toelichting kan geven?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je hebt de "voorbeeld" knop onderaan het postscherm om je post te previewen, dus ik zou zeggen: gebruik die weer wat vaker.

    Alhoewel... beter is om natuurlijk gewoon alles in 1 keer goed te schrijven en de "QuickReply" optie te gebruiken...
    Vaak heb je bij QuickReply ook dat je niet zo Quick kan Reply-en omdat je dan binnen de 30 seconden zit. En als je dan teruggaat is je stuk getypte tekst ook nog eens weg
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je hebt de "voorbeeld" knop onderaan het postscherm om je post te previewen, dus ik zou zeggen: gebruik die weer wat vaker.

    Alhoewel... beter is om natuurlijk gewoon alles in 1 keer goed te schrijven en de "QuickReply" optie te gebruiken...
    Vaak heb je bij QuickReply ook dat je niet zo Quick kan Reply-en omdat je dan binnen de 30 seconden zit. En als je dan teruggaat is je stuk getypte tekst ook nog eens weg
    Die zet ik dan ook meestal even d.m.v. een Ctrl+C aktie op mijn klembord, zodat ik hem bij verlies gewoon kan terugplakken (Ctrl+V)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Je hebt de "voorbeeld" knop onderaan het postscherm om je post te previewen, dus ik zou zeggen: gebruik die weer wat vaker.

    Alhoewel... beter is om natuurlijk gewoon alles in 1 keer goed te schrijven en de "QuickReply" optie te gebruiken...
    Vaak heb je bij QuickReply ook dat je niet zo Quick kan Reply-en omdat je dan binnen de 30 seconden zit. En als je dan teruggaat is je stuk getypte tekst ook nog eens weg
    Die zet ik dan ook meestal even d.m.v. een Ctrl+C aktie op mijn klembord, zodat ik hem bij verlies gewoon kan terugplakken (Ctrl+V)
    Das idd een goede tip

  20. #20

    Standaard

    bij quickreply en dan op 'vorige' omdat ik te snel ben is bij mij de tekst nooit weg.....vaag dat jullie dat wel hebben dan.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    bij quickreply en dan op 'vorige' omdat ik te snel ben is bij mij de tekst nooit weg.....vaag dat jullie dat wel hebben dan.
    Bij mij blijft de tekst ook gewoon staan, behalve als je refresht :P

  22. #22

    Standaard

    De 'flooding-optie' die er voor zorgt dat je niet te snel achter elkaar kan posten geldt op dit forum helaas voor alle tekstbewerkingen, dus ook bij PM's en voor het editen van berichten. Hier kunnen wij geen verandering in brengen.

    De reden dat we de flooding optie gebruiken is tweeledig: Ten eerst om misbruik en spamming op het forum tegen te gaan, en ten tweede om het gebruik van het forum als veredelde chatbox te ontmoedigen.
    Eric van Ballegoie

  23. #23
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    en ten tweede om het gebruik van het forum als veredelde chatbox te ontmoedigen.
    Gaat wel een beetje de mist in, deze voorzorgsmaatregel.

    De eerste is begrijpbaar.
    Al denk ik dat dat in de praktijk nog heel goed meevalt.

  24. #24
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Toch blijf ik regelmatig tegen deze regel aanlopen, helaas.

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    En nog steeds is dit een zeer irritante regel.
    Regelmatig wil ik alsnog wat toevoegen aan een post ofzo maar dan krijg je dus te maken met deze regel.Gewoon een tweede post erachteraan lijkt beter te werken terwijl dat ook niet zou moeten kunnen dat snelle posten achter elkaar.
    Hoe dan ook, het werkt beter dan een correctie in je bestaande post te maken.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •