Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 97 worden weergegeven.

Discussie: 30 seconden regel

  1. #26

    Standaard

    Ik vind het op z'n irritantst wanneer je meerdere PMtjes hebt en deze even snel wil beantwoorden.
    Zou het dan misschien niet aangepast kunnen worden dat het alleen bij nieuwe posts is en niet bij PMtjes?

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat kon geloof ik niet
    Het was alles of niets had ik ergens begrepen.

  3. #28

    Standaard

    Het is inderdaad niet mogelijk om de regel apart voor forum en PM's in te stellen.
    Eric van Ballegoie

  4. #29

    Standaard

    op zich vind ik best dat de 30 seconden regel kan verdwijnen.
    Spam is iets wat je maar heeeeeel zelden hier op het forum tegenkomt.
    En als zze willen "spammen" wachten ze heus wel 30 seconden hoor!!

    De quick reply optie zou je net zo goed weg kunnen halen...heeft geen enkele nut op deze manier.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #30

    Standaard

    Ben ik het eigenlijk wel mee eens.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Quick Reply moedigt juist slowchat aan. Hij is makkelijk maar ik begrijp dat dit Slowchat juist op gang brengt. De 30seconden regel is een beetje onzin, is ier niet iets mogelijk dat je wel kan editten maar niet gelijk weer een nieuw bericht kan plaatsen? Het gaat toch voornamelijk om editen bij de meesten zo te lezen.
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  7. #32

    Standaard

    Vooral met het PM'en wekt het bij mij nogal eens frustraties op.. misschien een id?!
    Robbie Three-Star Trader +55

  8. #33

    Standaard

    nog geen nieuws wat betreft het "verdwijnen" van de 30 seconden regel??

    Ik vind het nog steeds zwaar irritant!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #34

    Standaard

    maak er 15 van.. het is erg,erg irritant namelijk.. ik heb er geen eens zin meer in om schrijffouten weg te halen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    maak er 15 van.. het is erg,erg irritant namelijk.. ik heb er geen eens zin meer in om schrijffouten weg te halen
    Wanneer je van jezelf weet dat je soms wat te snel tiept, klik dan eerst eens op de "Voorbeeld" knop i.p.v. "Ok"... Dan zie je je bericht zoals het geplaatst wordt, en heb je geen last van de 30 secondenregel bij correcties

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    maak er 15 van.. het is erg,erg irritant namelijk.. ik heb er geen eens zin meer in om schrijffouten weg te halen
    Wanneer je van jezelf weet dat je soms wat te snel tiept, klik dan eerst eens op de "Voorbeeld" knop i.p.v. "Ok"... Dan zie je je bericht zoals het geplaatst wordt, en heb je geen last van de 30 secondenregel bij correcties
    haha ok,ok.. maar was ff een voorbeeldje tot wat voor ergernis het kan komen.. haha

    Heb daar zelf niet zo'n last van, het irritante vind ik wanneer je wat gepost hebt en je klikt volgende topic aan en je wilt reageren... too bad.. wachten :P .. dat vind ik zelf erg vervelend, kan ik der wat aan doen dat me internet zo snel is dan? haha 8)

  12. #37

    Standaard

    Erger me er ook altijd aan, maar als de hardware niet meer aan kan is er niks aan te doen natuurlijk (behalve upgraden dan :P).

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Ja dat snap ik, maar als de server te veel belast wordt....

    Lijkt mij eigenlijk dat de belasting niet veel uitmaakt met de regel aan of uit, maar als zij het zeggen.. :P

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Ja dat snap ik, maar als de server te veel belast wordt....

    Lijkt mij eigenlijk dat de belasting niet veel uitmaakt met de regel aan of uit, maar als zij het zeggen.. :P
    'klinkt' als een goed excuus toch :wink:

  16. #41

    Standaard

    Hehe, ja, eigenlijk is het gewoon om ons te irriteren.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Hehe, ja, eigenlijk is het gewoon om ons te irriteren.
    zou het?.. dus toch !

  18. #43

    Standaard

    Ik denk dat dit de reden van de regels is.. :P

  19. #44

    Standaard

    hehe ja :P

    On-topic: kunnen je er anders geen 20 sec. van maken, net iets minder dus maakt vele van ons blij

  20. #45

    Standaard

    Gaarne stoppen met chatten in deze thread, dank u!
    Eric van Ballegoie

  21. #46

    Standaard

    Ik gebruik altijd de quick reply knop (net zoals dit berichtje ) tenzij ik iemand quote. Dan heb je geen keuze voor voorbeeld . Aan de andere kant gebruik ik de voorbeeld knop ook nooit tenzij ik een bepaalde opmaak heb of kijk of een plaatje wel werkt.

    Ik heb al heel wat forums aan de "achterkant" gezien, en ik vind het vreemd dat je bij dit forum niet kan instellen dat het bewerken van een bericht wel binnen 30 seconden mag (posten binnen 30 seconden verboden mag van mij best blijven).

  22. #47

    Standaard

    ik blijf het ook heeeeeel irritant vinden.
    zoals al eerder gezegd is; die quick reply button kun je beter weghalen!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #48

    Standaard

    Mijn God, wat een gezeur, wat is 30 seconden eigenlijk helemaal? Half minuutje :wink:
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  24. #49

    Standaard

    En wat is 100 x een half minuutje?

    Maar ik zal gaarne stoppen met chatten in deze topic, al is dat natuurlijk wat je doet op een forum. :P

  25. #50

    Standaard Re: 30 seconden regel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold Bomers
    Ik had ff een opmerking:

    Ik vind die 30 secondenregel op het editten van posts toch wel erg irritant worden. Ik kan me voorstelen dat de 30 secondenregel voor het posten van nieuwe berichten noodzakelijk is i.v.m. te veel dataverkeer op het zelfde moment.

    Waarom is dit nu ook ingesteld voor het editten?
    Vind ik ook zeer iritant
    I am a freak, and I am proud of it:)

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •