Pagina 33 van 36 EersteEerste ... 232930313233343536 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    En als er dan geknokt wordt dan kan niemand meer 112 bellen ... NIW: offtopic! Mijn schuld!

    On topic: Ik las van de week dat McG deel 5 in 2011 wil laten afspelen met niet alleen mensen/terminators maar ook HunterKillers die door de tijd terug reizen. IN LONDEN!!

    Zal me een &&^%$ zooitje geven!!
    Even de vraag of dan judgement day al heeft plaatsgevonden natuurlijk
    Als dit zo is ... [Mijn persoonlijke mening] Hier ben ik dus bang voor. Blijf bij de kern. Houd het overzichtelijk en werk toe naar iets wat met de originele films te maken heeft. En dan bedoel ik bijvoorbeeld een finale waarin Reese uiteindelijk naar het verleden gaat. Laat de war against the machines zien en ga niet iets anders vaags lopen doen. Laat deze serie niet uiteindelijk in (een) slechte B-film prodcuctie(s) eindigen, om er zoveel, snel en goedkoop mogelijk geld uit te slaan. [/Mijn persoonlijke mening]
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #802

    Standaard

    Ontopic maar weer, we hebben hier een speciaal topic bioscoopergernissen voor
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    On topic: Ik las van de week dat McG deel 5 in 2011 wil laten afspelen met niet alleen mensen/terminators maar ook HunterKillers die door de tijd terug reizen. IN LONDEN!!

    Zal me een &&^%$ zooitje geven!!
    Even de vraag of dan judgement day al heeft plaatsgevonden natuurlijk
    Waarom zou judgment day ineens niet meer plaatsgevonden hebben? Toen de films nog voor judgment day afspeelden konden ze het nog uitstellen, maar nu het dan eindelijk heeft plaatstgevonden aan het eind van T3 in 2004, is dat niet meer mogelijk .

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Waarom zou judgment day ineens niet meer plaatsgevonden hebben? Toen de films nog voor judgment day afspeelden konden ze het nog uitstellen, maar nu het dan eindelijk heeft plaatstgevonden aan het eind van T3 in 2004, is dat niet meer mogelijk .
    Erh nou .. Omdat McG zoveel mogelijk laat weten dat de vorige films maar beperkt tot het Terminator Canon behoren (vooral het gebeurde in T3 waar jij naar verwijst).

    En ik zeg ook niet dat Judgement Day HELEMAAL niet plaats zou vinden ... vroeg me alleen af wanneer en of dat voor of na 2011 zou gaan zijn binnen McG's universum. Vergeet niet... volgens het begin van T2 zou Judgement Day in 1997 plaatsvinden heh!! En dt is ook niet helemaal zo gebeurd...

    Maareuh.. een post-apocalyptisch Londen... Laat maar komen hoor Echter, in mijn opinie zou het dus kunnen zijn dat ze á-la Terminator: The Sarah Connor Files naar een Londen 2011 toe springen waar nog helemaal niets apocalyptisch gebeurd is ... Ey.. time will tell!

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Waarom zou judgment day ineens niet meer plaatsgevonden hebben? Toen de films nog voor judgment day afspeelden konden ze het nog uitstellen, maar nu het dan eindelijk heeft plaatstgevonden aan het eind van T3 in 2004, is dat niet meer mogelijk .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Erh nou .. Omdat McG zoveel mogelijk laat weten dat de vorige films maar beperkt tot het Terminator Canon behoren (vooral het gebeurde in T3 waar jij naar verwijst).
    O, nou lekker dan! Ik begon McG net aardig te vinden, omdat hij zich in Salvation zo keurig gehouden heeft aan het verhaal van de eerste 3 films en dan gaat hij er toch nog een potje van maken.

    En ik zeg ook niet dat Judgement Day HELEMAAL niet plaats zou vinden ... vroeg me alleen af wanneer en of dat voor of na 2011 zou gaan zijn binnen McG's universum. Vergeet niet... volgens het begin van T2 zou Judgement Day in 1997 plaatsvinden heh!! En dt is ook niet helemaal zo gebeurd...
    Dat is niet helemaal zo gebeurd omdat ze het uitgesteld hebben in T2. In T3 blijkt dat het niet meer uit te stellen valt en vindt judgment day aan het eind daadwerkelijk plaats!! En dat is in 2004 (of 2003, dat weet ik niet meer) Ik zou het bijzonder merkwaardig vinden mocht McG dat willen negeren, want in Salvation heeft hij zich wel keurig aan het verhaal van T3 gehouden, denk aan Kate Brewster die nu samen met John Connor is en aan de fusion cells die in T3 geïntroduceerd werden.
    Maareuh.. een post-apocalyptisch Londen... Laat maar komen hoor Echter, in mijn opinie zou het dus kunnen zijn dat ze á-la Terminator: The Sarah Connor Files naar een Londen 2011 toe springen waar nog helemaal niets apocalyptisch gebeurd is ... Ey.. time will tell!
    Nou dan hoop ik maar op het eerste, een post-apocalyptisch Londen zie ik ook wel zitten. Het lijkt me alleen een beetje ongeloofwaardig als die reusachtige hunterkillers door de tijd gaan reizen.
    The Sarah Connor Chronicles vond ik ook te ongeloofwaardig, met in 1999 een volledig werkende tijdmachine, waarmee ze even 8 jaar vooruit in de tijd gaan en zomaar T3 negeren. Belachelijk. Overigens vond ik de serie verder wel goed.
    Laatst aangepast door Rohim : 11-06-2009 om 12:22

  6. #806

    Standaard

    Waar hebben jullie het nou over? Judgment day heeft in deze film gewoon plaatsgevonden.
    Die flashback waar Marcus in de gevangenis zit speelt zich af in 2003. Ik weet vrijwel zeker dat ze bewust dat jaartal hebben aangehouden omdat volgens de filmserie judgment day in dat jaar is plaats heeft gevonden.

  7. #807

    Standaard

    Vanavond bekeken en ik ben toch wel positief verrast. Eindelijk een film (en een vervolg) die m'n verwachtingen inlastte. Zoals ik hier de reacties lees (deel 1 van een prequel trilogie) kan ik de film ook wel plaatsen en kan ik em wel waarderen. Maar ik zat stiekum wel te wachten of John Connor nou Kyle Reese terugstuurt naar 1984. Wat me overigens wel opviel is dat de ontwikkeling van de T-800's in deze film wel een stap heeft overgeslagen. In deel 1 wordt er gezegd dat de T-800's eerst een rubberen huid hadden en dat ze daardoor makkelijk werden herkend. In T4 hebben ze meteen een "Arnie" huid (z'n digitale cameo vond ik trouwens wel erg goed en vond ik IMO wel toevoegen aan een stuk detail en verhaallijn, net zoals de littekens van Connor) maar die kregen ze volgens T1 een stuk later en werden ze ook qua tactieken een stuk sluwer mbt infilktratie (vandaar de honden). Verder een prima film en eigen vind ik dit deze film het predikaat "waardig" verolg op T2 verdienen ipv T3 (die mag in de vergetelheid komen vind ik). Deze film heeft pas echt een "Rise of the Machines"

  8. #808
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Pfff.. wat een slechte actie bij Pathe van ons.. Komen we daar aan.. geen vrouwtje achter de balie. Dus bij zo'n apparaat. Terminator Salvation.. nog 20 minuten.. dus wij nog snel wat eten.. daarna bij die film naar binnen. Blijkt dat we te laat zijn.. (scene met de motor en die bal of iets dergelijks..) . We zijn dus ergens in de helft van de film binnen gestapt. Blijkt dat je via dat apparaat ook nog kaarten kan bestellen voor een film die al een half uur bezig is. Heel bizar! (Wij niks in de gaten want dachten steeds dat het een intro was..).
    Raar verhaal I know.. (tis al laat), maar we hebben wel 4 vrijkaartjes gehad. Jezus wat baal ik dat ik t begin gewoon gemist heb.. nu maar Blu-Ray afwachten dus.. pfff.. waren we maar naar Star Trek gegaan of zo :P

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vanavond bekeken en ik ben toch wel positief verrast. Eindelijk een film (en een vervolg) die m'n verwachtingen inlastte. Zoals ik hier de reacties lees (deel 1 van een prequel trilogie) kan ik de film ook wel plaatsen en kan ik em wel waarderen. Maar ik zat stiekum wel te wachten of John Connor nou Kyle Reese terugstuurt naar 1984. Wat me overigens wel opviel is dat de ontwikkeling van de T-800's in deze film wel een stap heeft overgeslagen. In deel 1 wordt er gezegd dat de T-800's eerst een rubberen huid hadden en dat ze daardoor makkelijk werden herkend. In T4 hebben ze meteen een "Arnie" huid (z'n digitale cameo vond ik trouwens wel erg goed en vond ik IMO wel toevoegen aan een stuk detail en verhaallijn, net zoals de littekens van Connor) maar die kregen ze volgens T1 een stuk later en werden ze ook qua tactieken een stuk sluwer mbt infilktratie (vandaar de honden). Verder een prima film en eigen vind ik dit deze film het predikaat "waardig" verolg op T2 verdienen ipv T3 (die mag in de vergetelheid komen vind ik). Deze film heeft pas echt een "Rise of the Machines"
    "The T-600's had rubber skins ... we spotted them easily" :wink:
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    "The T-600's had rubber skins ... we spotted them easily" :wink:

    Hmmm...ja, dat klopt...dat zijn de T-600's idd, niet de T800's.....Maar als het zo is dat T4 zich afspeelt voor de flasback scenes in T1/T2 dan klopt het nog steeds niet want de "geavanceerde" T800's werden dan ook pas later gemaakt...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-06-2009 om 06:42

  11. #811

    Standaard

    IMDB heeft een paar grappig plotholes, w.o. degene waar ik het over had:

    Plot holes: In The Terminator (1984), Kyle Reese tells Sarah Connor how before the T-800 was created the Terminators used to infiltrate had plastic looking skin, yet at the end of Terminator Salvation we see the T-800 with organic skin without any sign of plastic skinned Terminators

    maar ook:

    Plot holes: SPOILER: In The Terminator (1984), Kyle Reese states that he couldn't identify the Terminator until it attacked Sarah Connor, as the T-800 model looks human. However, as shown in the climax of this film he has previously seen the 101 (Arnie) model Terminator and should have recognized it on sight.

    Deze vind ik ook wel aardig:

    Plot holes: Despite having an entire army of machines at its disposal, Skynet tries to kill Connor and Reese with just one T-800.

  12. #812

    Standaard

    Afgelopen week gezien. Ik moest en zou hem in de bios zien. De vorige delen heb ik in de bios gezien. Ik vond het een aardige film. Gelukkig weer eentje met een redelijk niveau. Want T3 vond ik ronduit slecht. Gelukkig ging het ook niet om weer een achtervolging. Ik had geen verwachtingen van deze film. Nou ja een beetje maar dan in negatief opzicht. Hij viel ontzettend mee. Niet echt goed maar ook zeker niet slecht. Achteraf gezien was het voor mij persoonlijk ook goed geweest om 'm op een BR te bekijken. Een 7 als ik een cijfer moest geven.

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    IMDB heeft een paar grappig plotholes, w.o. degene waar ik het over had:

    Plot holes: In The Terminator (1984), Kyle Reese tells Sarah Connor how before the T-800 was created the Terminators used to infiltrate had plastic looking skin, yet at the end of Terminator Salvation we see the T-800 with organic skin without any sign of plastic skinned Terminators
    Dat kan ik geen plothole noemen. Er wordt in Salvation toch niet gezegd dat dit de eerste T800 is die van de band rolt? Dat je die Terminators met rubber skin niet ziet, wil toch niet zeggen dat ze niet bestaan hebben? Salvation speelt zich af in 2018, dus The Rise of the Machines vond 14 jaar geleden plaats, genoeg ruimte dus voor een paar generaties terminators om bestaan te hebben.

  14. #814

    Standaard

    Plus dat in T1 volgens Reese in 1997 Judgement Day zou komen. Dat werd in de tijdlijn van T4 dus 2004. Er is gewoon al heel wat veranderd in de tijdlijn, dus misschien ook de skin van de T800 wel..

    Wat ik me dan dus ook ineens bedenk... Er is al zoveel veranderd in deze tijdlijn... Misschien hoeft Reese niet eens terug gestuurd worden. Of gebeurt het gewoon niet. Het kan nu allemaal anders lopen dan wat Reese uit T1 heeft meegemaakt...


    Ik heb geen idee of hiervan dingen als spoiler gezien kan worden door mensen, dus spoiler tag ik het allemaal maar even


  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Dat kan ik geen plothole noemen. Er wordt in Salvation toch niet gezegd dat dit de eerste T800 is die van de band rolt? Dat je die Terminators met rubber skin niet ziet, wil toch niet zeggen dat ze niet bestaan hebben? Salvation speelt zich af in 2018, dus The Rise of the Machines vond 14 jaar geleden plaats, genoeg ruimte dus voor een paar generaties terminators om bestaan te hebben.

    Dat niet, maar volgens de tijdlijn zoals Reese vertelt in T1 hadden de eerste Terminator infiltranten een rubberen huid en dat was ver voordat de geavanceerde types uitkwamen die eruit zien als Arnie. Als T4 zich in een vroeg stadium afspeelt na Judgement day dan zou dat overeenkomen met de tijd dat de eerste T800's uitkwamen met een rubberen huid, maar dit stadium wordt overgeslagen in T4. Aan de andere kan, zoals Ralfers al stelt, is er in T2 en T3 al zoveel veranderd dat Judgement Day al later plaatsvindt en dit dus invloed heeft op de onwikkelingen in de tijd na Judgement Day.

    Leuk, discusseren en filosiferen om bepaalde gebeurtenissen te rationaliseren terwijl bepaalde aspecten standaard al onmogelijk zijn...

  16. #816

    Standaard

    Wat een ophef over die Terminator infiltranten met hun rubberen huid. Je zal ze de kost geven die er 1 thuis hebben liggen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #817

    Standaard

    Gisteren gezien, wat een matige film. De SFX waren dan wel super, maar de film zelf had weinig om het lijf. Ik geef de film een 5'je
    Turn around and feel the vibe.....

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat niet, maar volgens de tijdlijn zoals Reese vertelt in T1 hadden de eerste Terminator infiltranten een rubberen huid en dat was ver voordat de geavanceerde types uitkwamen die eruit zien als Arnie. Als T4 zich in een vroeg stadium afspeelt na Judgement day dan zou dat overeenkomen met de tijd dat de eerste T800's uitkwamen met een rubberen huid, maar dit stadium wordt overgeslagen in T4. Aan de andere kan, zoals Ralfers al stelt, is er in T2 en T3 al zoveel veranderd dat Judgement Day al later plaatsvindt en dit dus invloed heeft op de onwikkelingen in de tijd na Judgement Day.

    Leuk, discusseren en filosiferen om bepaalde gebeurtenissen te rationaliseren terwijl bepaalde aspecten standaard al onmogelijk zijn...
    Dat is inderdaad leuk, dus ik ga nog even verder :wink::
    Ik vind het dus wel meevallen met die vroegheid van het stadium waarin T4 zich afspeelt, want het is al 14 jaar na judgment day. Genoeg tijd voor verschillende generaties (T-600, T-800 rubber skin, en eventuele andere niet genoemde Terminators), als je het mij vraagt. Er hoeft dus helemaal geen stadium overgeslagen te zijn in T4.

    Ik ben het overigens ook wel eens met de stelling van Ralfers dat het verloop van de ontwikkelingen veranderd kan zijn na T2 en T3. Maar met die aanname is het minder leuk discussieren :wink:.

  19. #819

    Standaard

    Misschien moeten mensen het spel spelen dat naar aanleiding van de film is gemaakt. Het spel speelt zich namelijk af net voor de film begint. Je leert o.a. Barnes kennen en wat jullie niet in de film zagen een terminator met half rubberen huid en spin achtige terminators.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  20. #820

    Standaard

    Ik ben juist met mijn vrouw naar T4 gaan kijken, en we zijn de bioscoop uitgekomen met een kleine discussie.
    Wie is de persoon die met een trip-wire de mototerminator laat vallen om dan met de motor naar Skynet City te rijden? John Connor of Marcus Wright?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik ben juist met mijn vrouw naar T4 gaan kijken, en we zijn de bioscoop uitgekomen met een kleine discussie.
    Wie is de persoon die met een trip-wire de mototerminator laat vallen om dan met de motor naar Skynet City te rijden? John Connor of Marcus Wright?
    John Connor

  22. #822

  23. #823

    Standaard

    Naar mijn weten wordt er nooit gesuggereerd dat er 800 series zijn met een rubberen huid. Dat waren de 600 series. De 800 series waren juist nieuw doordat zoals Reese zei huid haar zweet slechte adem etc hadden. Ik ben wel benieuwd wanneer er wordt gezegd dat er 800 series zijn met een rubberen huid.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  24. #824
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik laat anderen hun mening etaleren in uitgebreide recensies.
    Die van mij kan ik samenvatten in 1 zin.

    Bale, you are ... the weakest link.

    Terminator Salvation: 8.

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ik laat anderen hun mening etaleren in uitgebreide recensies.
    Die van mij kan ik samenvatten in 1 zin.

    Bale, you are ... the weakest link.

    Terminator Salvation: 8.
    Gelukkig maar... toch nog een 8 ondanks dat 1 van de hoofdrolspelers blijkbaar niet helemaal aan je verwachtingen voldeed ...
    Maar niet getreurd... Met dat nieuwe kloppende hart van Marcus Wright gaat dat dus helemaal goedkomen! Bale/Connor nu sterker dan ooit!

    En ik ben het er dus niet mee eens... ik ben van mening dat Bale prima de rol van ondergeschikte, gefrustreerde, leider in spé speelt. Zijn beurt moet volgens mij nog helemaal komen.
    Het valt mij op dat nog maar weinigen de titel van de film enigszins hebben geprobeerd te koppelen aan het verhaal.. SALVATION... dit betekend VERLOSSING. Een ieder die de film gezien heeft zou toch moeten begrijpen dat dit in meerdere opzichten slaat op de rol van Marcus Wright en slechts in mindere mate op John Connor z'n rol. Dus ja! Dit betekent eigenlijk dat we een Terminator film hebben die niet over Arnie gaat, niet over Sarah Connor of John Connor gaat (dat hebben we allemaal al gezien namelijk in T1, T2 én T3) maar gewoon over een andere NIEUWE hoofdfiguur... waarvan de aanwezigheid vooralsnog beperkt is gebleven tot 1 film gezien het einde van T4... wat meteen weer genoeg open laat tot een vervolg.

Pagina 33 van 36 EersteEerste ... 232930313233343536 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •