Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #26

    Standaard

    Wat zit iedereen toch over Arnie te dubben.

    T1000 (Robert Patrick) is er ook nog

    Trouwens de 4e zal diep in de mens machine oorlog zitten dus alleen wandelende ijzerwinkels kan ook 8)
    You are free to do as we tell you!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Wat zit iedereen toch over Arnie te dubben.

    T1000 (Robert Patrick) is er ook nog

    Trouwens de 4e zal diep in de mens machine oorlog zitten dus alleen wandelende ijzerwinkels kan ook 8)
    oe, jah als ze op dat type verder gaan vette shit gaat er gebeuren dan

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    oe, jah als ze op dat type verder gaan vette shit gaat er gebeuren dan
    Je hebt gelijk, er moet natuurlijk wel een goed verhaal bij aan te pas komen. Als het maar niet het zoveelste poging tot doden van een 'Conner' is
    You are free to do as we tell you!

  4. #29

    Standaard

    op fok! staat nu dattie gepolst is door de mensen van WB voor een rolletje in T4.
    Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat hij niet zo'n grote rol zal krijgen, aangezien het nu meer gaat om de kale cyborgs tegen de mensen van na de kernoorlog.

    Ik ben echt benieuwd naar deze film, aangezien deel 3 een heerlijk negatief einde had. Deel 4 móet eigenlijk wel komen, om het hele plaatje nu compleet te maken. Kom maar op met die oorlog

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    op fok! staat nu dattie gepolst is door de mensen van WB voor een rolletje in T4.
    Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat hij niet zo'n grote rol zal krijgen, aangezien het nu meer gaat om de kale cyborgs tegen de mensen van na de kernoorlog.

    Ik ben echt benieuwd naar deze film, aangezien deel 3 een heerlijk negatief einde had. Deel 4 móet eigenlijk wel komen, om het hele plaatje nu compleet te maken. Kom maar op met die oorlog
    wel een beetje raar als ze een hele oorlog in 1 film stoppen, want zoveel gebeurt er niet in de terminator films.

  6. #31

    Standaard

    Niet de hele oorlog hoeft perse uitgewerkt te worden, maar meer sleutelmomenten voor de serie zoals het teleporteren van Arnuhld. En voor die scene zal hij dus denk ik o.a. gevraagd worden.

  7. #32

    Standaard

    1 en 2 waren goed, 3 al minder, dus ik zit echt niet te wachten op een deel 4.

    Terminator 4 voor 2005
    Comingsoon.net

  8. #33

    Standaard

    Ik lees net op internet dat Arnie waarschijnlijk een kleine rol in de 4de film krijgt (vanwege zijn drukke leventje momenteel) en dat er dan een nieuwe terminator wordt geintroduceerd. Het script moet al klaar zijn want als ik het goed begreep willen ze er in 2005 mee beginnen.
    Roy aka Kakihara

  9. #34

    Standaard

    Voor mij hoeft er alleen een deel 4 te komen als James Cameron de draad weer
    oppakt, om "revanche" te nemen voor het toch wel te zwakke 3e deel.

  10. #35

    Standaard

    Laat maar komen! Vond de eerste drie delen alledrie de moeite waard, dus laat ze maar bewijzen dat er nog steeds leven in deze franchise zit.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Laat maar komen! Vond de eerste drie delen alledrie de moeite waard, dus laat ze maar bewijzen dat er nog steeds leven in deze franchise zit.
    Ja zo denk ik er dus ook over maar dan wel een (goed) verhaal in de toekomst. Met veldslagen zoals in het begin van T2 echt super gedaan vind ik dat
    Impressive MOST Impressive!

  12. #37

    Standaard

    The Chronicles of Riddick: Terminator

    Ik voel em 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Niet de hele oorlog hoeft perse uitgewerkt te worden, maar meer sleutelmomenten voor de serie zoals het teleporteren van Arnuhld. En voor die scene zal hij dus denk ik o.a. gevraagd worden.
    Ik geloof niet dat dat te zien zal zijn in T4. Dit speelt zich nl. pas af in 2029. Ze zullen de tijdsperiode vanaf T3 (2005 of zo?) tot 2029 niet in één film gaan stoppen. Het is commercieel natuurlijk interessanter om dat in 2 of 3 films te doen.

    Ik hoop echter wel dat ze het in één film doen met een steengoed verhaal om vervolgens te eindigen met de teleport waarmee deel 1 begint.
    Van mij mag Arnold dan in de laatste 5 minuten meedoen.

  14. #39

    Standaard

    SO JAH!!!! laten showen hoe het verzet die arnie heeft gevangen en heeft gemodificeerd, en dan terug sturen. En de introductie van de T-1000 in de oorlog dat soort shit lijkt me strak plan zware nederlagen voor de mens. HELL YEAH!

  15. #40

    Standaard

    Dat ze ervan maken wat ze willen, maar wie er zeker en vast in moet zitten is Kristanna Loken!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat ze ervan maken wat ze willen, maar wie er zeker en vast in moet zitten is Kristanna Loken!
    Die zie ik liever terug in Penitrator 4.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat ze ervan maken wat ze willen, maar wie er zeker en vast in moet zitten is Kristanna Loken!
    Die zie ik liever terug in Penitrator 4.
    Hehe, ja wie niet?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Niet de hele oorlog hoeft perse uitgewerkt te worden, maar meer sleutelmomenten voor de serie zoals het teleporteren van Arnuhld. En voor die scene zal hij dus denk ik o.a. gevraagd worden.
    Ik geloof niet dat dat te zien zal zijn in T4. Dit speelt zich nl. pas af in 2029. Ze zullen de tijdsperiode vanaf T3 (2005 of zo?) tot 2029 niet in één film gaan stoppen. Het is commercieel natuurlijk interessanter om dat in 2 of 3 films te doen.

    Ik hoop echter wel dat ze het in één film doen met een steengoed verhaal om vervolgens te eindigen met de teleport waarmee deel 1 begint.
    Van mij mag Arnold dan in de laatste 5 minuten meedoen.
    Ja die is goed de oneindigende cirkel van TERMINATOR
    Impressive MOST Impressive!

  19. #44

    Standaard

    Linda Hamilton doet weer mee Was toch dood in het 3e deel

    Arnold niet in 'Terminator 4'
    Uitgegeven op 22 januari 2005 om 11:44 uur, bijgewerkt om 11:49 nieuws.nl


    Arnold Schwarzenegger zal niet te zien zijn in 'Terminator 4'. Dit heeft de huidige gouverneur van Californië vrijdag tegen de San Francisco Chronicle gezegd. Schwarzenegger zei dat hij inderdaad was benaderd om een klein rolletje in de film te spelen. Maar hij heeft aan de producenten verteld dat 'hij geen seconde in de film te zien zal zijn, tenzij ze het vierde deel in Californië opnemen'. De opnamen van de film staan gepland in Boedapest.


    'Terminator 3: Rise of the Machines' was de laatste film waarin Schwarzenegger te zien was als acteur, voordat hij de rol aannam van gouverneur. Het gerucht gaat dat de Oostenrijker zich niet herkiesbaar zal stellen, maar dit heeft hij tot nog toe steeds ontkend. Arnold is wel dit jaar met een kleine rol te zien in de film 'The kid & I'. Het scenario is geschreven door zijn goede vriend Tom Arnold Ook Terminator-actrice Linda Hamilton, die voor deel twee en drie bedankte, speelt in deze film mee. De opnamen van 'Terminator 4' staan gepland voor dit jaar.

  20. #45
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Linda Hamilton zat wel degelijk in deel 2. Dus hoe betrouwbaar is dat artikel????
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Linda Hamilton zat wel degelijk in deel 2. Dus hoe betrouwbaar is dat artikel????
    Waarschijnlijk is dit artikel door een oud soort terminator samengesteld. :wink:

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Linda Hamilton doet weer mee Was toch dood in het 3e deel
    ze bedoelen dus dat ze in The Kid and I speelt ..

    Wel jammer dat hij niet meespeelt; naja .. hij hoeft ook niet te praten .. alleen hem zien teleporteren is genoeg; kan dus ook geheel cgi worden .. probleem opgelost :P

    Kom maar door met T4!

  23. #48

    Standaard

    Als Hamilton idd weer zou mee doen betekend dat dus waarschijnlijk ook dat men wéér terug gaat in de tijd om John Connor of Sarah te doden! Dat vind ik dan toch wel behoorlijk eentonig en afgezaagd worden en indien dat ook zo is heb ik hier geen enkele interesse meer in. Hoopte meer dat men het nu eindelijk eens ging hebben over de oorlog tussen mens en machine...!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  24. #49

    Standaard

    als jullie dit goed lezen,hamilton zit helemaal niet in T4,ze zit in the kid and I.

    t lijkt mij sterk dat arnie er nie ff inzit,zonder arnie kan T4 helemaal nie vind ik...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  25. #50

    Standaard

    Ik hoop echt dat ze de strijd tussen mens en machine nu eens volledig gaan uitwerken. En het zou inderdaad bijzonder strak zijn als de film eindigt met het terugzenden van zowel de T-800 als Michael Biehn naar het verleden.

Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •