Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    1 en 2 waren goed, 3 al minder, dus ik zit echt niet te wachten op een deel 4.
    Dat vind ik dus ook!!!
    Deel 1 en 2 waren erg goed,maar deel 3 was zeer matig!
    Dus voor mij geen deel 4!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    als jullie dit goed lezen,hamilton zit helemaal niet in T4,ze zit in the kid and I.
    Ik denk dat je het zelf nog maar eens goed moet lezen Niels! Je gooit het net andersom, het staat er toch héél duidelijke hoor! :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    als jullie dit goed lezen,hamilton zit helemaal niet in T4,ze zit in the kid and I.
    Ik denk dat je het zelf nog maar eens goed moet lezen Niels! Je gooit het net andersom, het staat er toch héél duidelijke hoor! :wink:
    ze zit in de Kid and I (als je lezen kunt tenminste )
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    als jullie dit goed lezen,hamilton zit helemaal niet in T4,ze zit in the kid and I.
    Ik denk dat je het zelf nog maar eens goed moet lezen Niels! Je gooit het net andersom, het staat er toch héél duidelijke hoor! :wink:
    ze zit in de Kid and I (als je lezen kunt tenminste )
    Oops, ja ziet het al.
    Had het woordje "ook" zo gauw niet gezien... :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #55

    Standaard

    Oké .. duidelijkheid .. en voor de zoveelste keer;
    ZE ZIT NIET IN T4 MAAR IN DIE "THE KID & I"

    Ik snap nog steeds niet waarom veel mensen T3 matig vonden? .. oké .. er had wel meer in gezeten, maar alle respect voor Jonathan Mostow. En ook voor de scriptschrijvers om zo'n anti-Hollywood einde te schrijven :P

    T3 vond ik persoonlijk goed .. niet zo gaaf als T2 maar eerlijk gezegd wel even goed als T1 .. maar voor die opmerking zal ik wel afgeschoten worden

  6. #56

    Standaard

    3 hoort er gwoon niet, en 4 ook niet.

    Ben ik nou de enige die zich ergerde aan Claire Danes. Enne blijkbaar struikelt er niemand over het feit dat in deel 1 en 2 alles draaide om John Conner, en in 3 wordt deze rol gereduceerd....... Hij blijkt nu de eerste leider te zijn, en nadat hij door een terminator wordt omgelegd gaat dat screeuwlijke kind, zijn vrouw, het overnemen, NOT. Probeerde Jonathan Mostow hiermee tegenmoet te komen aan de feministen ofzo? Dat gaat er bij mij niet in. Ook John Conner was erg slecht gecast.

    Enige goede aan de film was de rol van de terminatrix. Dat model deed het erg goed.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    3 hoort er gwoon niet, en 4 ook niet.

    Ben ik nou de enige die zich ergerde aan Claire Danes. Enne blijkbaar struikelt er niemand over het feit dat in deel 1 en 2 alles draaide om John Conner, en in 3 wordt deze rol gereduceerd....... Hij blijkt nu de eerste leider te zijn, en nadat hij door een terminator wordt omgelegd gaat dat screeuwlijke kind, zijn vrouw, het overnemen, NOT. Probeerde Jonathan Mostow hiermee tegenmoet te komen aan de feministen ofzo? Dat gaat er bij mij niet in. Ook John Conner was erg slecht gecast.

    Enige goede aan de film was de rol van de terminatrix. Dat model deed het erg goed.
    dat [spoiler:dac6818365]John Conner vermoord zou worden[/spoiler:dac6818365] .. over een twist gesproken .. dát is dus één van de redenen dat er nog minstens één vervolg moet komen
    En ik ergerde me iig niet aan Claire Danes..

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    T3 vond ik persoonlijk goed .. niet zo gaaf als T2 maar eerlijk gezegd wel even goed als T1 .. maar voor die opmerking zal ik wel afgeschoten worden
    Toch niet door mij
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #59

    Standaard

    Nick Stahl en Claire Danes zullen niet meer van de partij zijn getuige volgend bericht:

    Nick Stahl zei in een gesprek met SciFi Wire dat zowel hijzelf als Claire Danes niet te zien zullen zijn in de vierde Terminator film.

    Stahl speelde in T3 de rol van rebellenleider John Connor. De acteur liet ook weten dat de producers waarschijnlijk niet van plan zijn om Arnold Schwarzenegger in de vierde film te laten verschijnen.

    "I'm not going to be in T4. None of the cast is coming back. The [T4] story is changing conceptually. I believe it's a jump to the future, so my character will be quite a bit older. That's all that I know. So I'm not coming back, which is a drag. I don't know much more than that."



    Bron: Filmtotaal.nl
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #60

    Standaard

    Nou dan houden ze dus echt alleen nog maar de naam over...

    Oude acteurs er allemaal uit, regiseur weg.

    't zal vast nog wel een vermakelijke film kunnen worden, maar t is wel jammer dat er niets authentieks meer inzit.

  11. #61

    Standaard

    Sowieso vond ik al dat ze hadden moetn kappen na 2, maar als ze niet eens de actuers uit 3 kunnen krijgen en Arnie ook niet, dan moet dit gewoon niet gebeuren, net als T3 eigenlijk.


    Ik ergeer me er zo aan dat T3 is gemaakt en dat de film ook nog als redelijk wordt beschouwd, terwijl het alles uit deel 1 en 2 onderuit haalt .

  12. #62

    Standaard

    Als je het bericht goed leest staat er juist dat ze de acteurs uit deel 3 juist niet gecast hebben omdat ze een andere kant uit willen. Dit vind ik persoonlijk niet zo erg want vond de casting van Danes & Stahl nou niet echt geweldig.

  13. #63

    Standaard

    Het gaat natuurlijk voornamelijk om het gemis van Schwarzenegger.
    Ook al hebben ze vast het recht om de Terminator naar hem te blijven modeleren. Hij hóórt natuurlijk wel in een Terminator film...

  14. #64

    Standaard

    Dan maar hopen dat T-1000 terugkomt 8)

  15. #65

    Standaard

    Ik zie toch graag een T4. 1 t/m 3 vond ik zeer vermakelijk, en als deel 4 niet leuk is...ach, dan kijk ik em toch niet...maar heb kan altijd een welkome aanvulling *worden* op de serie.

  16. #66

    Standaard

    zeker! .. kan erg leuk worden; En hele nieuwe omgeving .. althans .. de sluier is in deel 2 en 3 wel een beetje opgelicht, maar nu zal dan toch echt de oorlog los barsten! .. Kan echt héél erg kick worden

  17. #67

    Standaard

    Denk niet dat Arnold al klaar is voor T4


  18. #68

    Standaard

    HAHAHA, OMFG!

  19. #69

    Standaard


    Ik snap niet waarom iedereen zo loopt te vertellen dat Arnie ook bij the terminator reeks hoort. Hij is een onderdeel van het geheel. T4 kan best zonder hem. T4 verdient minstens zo BIG te zijn als de series The Lords of the rings, The Matrix etc. .Persoonlijk hoop ik weer op baanbrekende, revolutionaire special effects ! En uiteraard een script die top is. T4 moet T2 overtreffen !! Waarom niet ?, zou ik zeggen ... :P

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Denk niet dat Arnold al klaar is voor T4

    haha geweldig

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Oké .. duidelijkheid .. en voor de zoveelste keer;
    ZE ZIT NIET IN T4 MAAR IN DIE "THE KID & I"

    Ik snap nog steeds niet waarom veel mensen T3 matig vonden? .. oké .. er had wel meer in gezeten, maar alle respect voor Jonathan Mostow. En ook voor de scriptschrijvers om zo'n anti-Hollywood einde te schrijven :P

    T3 vond ik persoonlijk goed .. niet zo gaaf als T2 maar eerlijk gezegd wel even goed als T1 .. maar voor die opmerking zal ik wel afgeschoten worden
    Je hebt 3 alinea's geschreven.... bij de 1e 2 alinea's kan ik me volledig aansluiten... maar.... T-3 net zo goed als T-1

    OK...OK... een ieder beleeft een film op zijn/haar manier... OK...OK...
    Jake La Motta

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Oké .. duidelijkheid .. en voor de zoveelste keer;
    ZE ZIT NIET IN T4 MAAR IN DIE "THE KID & I"

    Ik snap nog steeds niet waarom veel mensen T3 matig vonden? .. oké .. er had wel meer in gezeten, maar alle respect voor Jonathan Mostow. En ook voor de scriptschrijvers om zo'n anti-Hollywood einde te schrijven :P

    T3 vond ik persoonlijk goed .. niet zo gaaf als T2 maar eerlijk gezegd wel even goed als T1 .. maar voor die opmerking zal ik wel afgeschoten worden
    Je hebt 3 alinea's geschreven.... bij de 1e 2 alinea's kan ik me volledig aansluiten... maar.... T-3 net zo goed als T-1

    OK...OK... een ieder beleeft een film op zijn/haar manier... OK...OK...
    De special effects van T3 kan T1 niet tegenop o.a.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Oké .. duidelijkheid .. en voor de zoveelste keer;
    ZE ZIT NIET IN T4 MAAR IN DIE "THE KID & I"

    Ik snap nog steeds niet waarom veel mensen T3 matig vonden? .. oké .. er had wel meer in gezeten, maar alle respect voor Jonathan Mostow. En ook voor de scriptschrijvers om zo'n anti-Hollywood einde te schrijven :P

    T3 vond ik persoonlijk goed .. niet zo gaaf als T2 maar eerlijk gezegd wel even goed als T1 .. maar voor die opmerking zal ik wel afgeschoten worden
    Je hebt 3 alinea's geschreven.... bij de 1e 2 alinea's kan ik me volledig aansluiten... maar.... T-3 net zo goed als T-1

    OK...OK... een ieder beleeft een film op zijn/haar manier... OK...OK...
    De special effects van T3 kan T1 niet tegenop o.a.
    Daar ben ik het helemaal mee eens... moet zelfs zeggen, dat ik de SFX van T-3 uitmuntend vond... 1 van allerbeste SFX-movies... ABSOLUUT... maar beter dan THE TERMINATOR? mmmmm... is allemaal persoonlijk.. I KNOW... maar THE TERMINATOR is toch wel een hoogtepunt in de actie/SCI-FI wereld...
    Jake La Motta

  24. #74

    Standaard

    De special effects van T2 waren echt verbluffend en iedereen had het er ook over.

    Bij T3 was het toch een stuk minder Wellicht omdat we nu al teveel gewend :wink:

  25. #75

    Standaard

    Met Cameron achter het stuur kan het haast niet mis Denk maar aan Aliens, Titanic.

Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •