Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Charlie Chaplin Complete Box Set (R2 / 18 disk)

    De "Charlie Chaplin Complete Box Set" (18 disk) kost bij SplashDVD maar GBP 95,49 en hier komt dan nog wel GBP 1,- verzending bij ( ), maar dat maakt de box mooi even GBP 9,- goedkoper dan bij Play.com (GBP 104,99). 1 nadeel bij SplasDVD: ze schrijven meteen af van je credit card, dus of een maand voorschieten of de gok nemen dat hij op 1 september (nieuwe credit card maand en maand van uitkomst -22 sept.- ) nog dezelfde prijs is. Hier de link. Plezier er mee!

  2. #2

    Standaard

    Bij Rodisc: € 149.95 met NLO
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #3

    Standaard

    Alhoewel.... Het rijtje volgens Elcheapo tot zover (alles incl. verz.):

    NLStore €190,89
    CDNet €199,-
    DVD Shop €199,14
    123Flimbox €204,24
    Bruna €208,58

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Kunnen mensen voorzichtig polsen wat deze box gaat kosten bij de MM? (ze gaan 'em verkopen!)

    Vandaag met Ro-Disc gebeld:

    Ook in de RoDisc-winkel kost deze box 149,95 euro. Het gaat volgens de verkoper blijkbaar toch om 18 DVD's en 'snappers'.

  6. #6

    Standaard

    Om de mensen een kans te geven die echt willen weten wat de betreffende DVD moet gaan kosten ga ik vanaf deze post alle off-topic mededelingen en aannames e.d. verwijderen!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #7

    Standaard

    DVD Zone2 -> € 159,99 excl. verzending

  8. #8

    Standaard

    MM Heerlen 99.99 !!!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  9. #9

    Standaard

    Blijkt foutieve informatie te zijn inderdaad, SORRY , moet zijn:

    Kleine box: 82,99
    Grote Box: 149.-
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Free Record Shop €174,99
    Op hun site € 149,95 (minus korting € 134,95)

  11. #11

    Standaard

    MM Antwerpen:
    -Complete box set: 125€
    -Essential box set: 68 €[/list]

  12. #12

    Standaard

    Van Leest

    Grote Box: € 169.99 ex. korting

  13. #13

    Standaard

    Bij de Makro vanaf 30-09 t/m 13-10, 138.85 Euro (incl)/ Dit betreft de complete box
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanreno
    MM Heerlen 99.99 !!!
    Terwijl deze overduidelijk weg kan, [edit] is precies mijn prijswijziging van SplashDVD.com gedelete (nu 97,49 pond, incl verz.). Vreemd...

    Ik zal wel weer een pm sturen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Free Record Shop €174,99
    Op hun site € 149,95 (minus korting € 134,95)
    Ik kan hem niet vinden op hun site, heb je misschien een link ervan?


    € 175,99 bij http://www.bseendvd.nl
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  16. #16

    Standaard

    MM Rijswijk €139 (dezelfde verpakking als los verkrijgbaar en een doos eromheen)
    (essential box 74,99)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #17

    Standaard

    FRS (België) -> € 159,99

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    MM Arena: € 179,99
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  20. #20

    Standaard

    MM Antwerpen 125,-
    MM Rijswijk 139,-
    MM Heerlen 149,-
    MM Zwolle 159,99
    MM Arena 179,99

    Nou, gaat weer lekker daar bij die MM... Het scheelt 55,- ( !!!) tussen de goedkoopste en de duurste Wanneer gaan ze dit eens aanpakken???

  21. #21

    Standaard

    De Mediamarkt verteld me dat de box nog niet uit is in Nederland. MM Rijswijk schijnt de box voor een nog lager bedrag weg te doen dan het hier bovenvermelde bericht.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    De Mediamarkt verteld me dat de box nog niet uit is in Nederland. MM Rijswijk schijnt de box voor een nog lager bedrag weg te doen dan het hier bovenvermelde bericht.
    Hmm, ik heb de box zo'n 3 weken toch echt bij de MediaMarkt in Groningen gekocht voor € 149,50 .

    Nu maar hopen dat het een legale versie is :wink:

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    De Mediamarkt verteld me dat de box nog niet uit is in Nederland. MM Rijswijk schijnt de box voor een nog lager bedrag weg te doen dan het hier bovenvermelde bericht.
    Ik weet niet bij welke MM je geweest bent, maar hij was daar wel. In Amsterdam was die 179.99 en heb hem vastgehouden. Dus hij is weldegelijk uit.

    Het is een aanrader trouwens.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    De Mediamarkt verteld me dat de box nog niet uit is in Nederland. MM Rijswijk schijnt de box voor een nog lager bedrag weg te doen dan het hier bovenvermelde bericht.
    Ik weet niet bij welke MM je geweest bent, maar hij was daar wel. In Amsterdam was die 179.99 en heb hem vastgehouden. Dus hij is weldegelijk uit.

    Het is een aanrader trouwens.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hkruse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    De Mediamarkt verteld me dat de box nog niet uit is in Nederland. MM Rijswijk schijnt de box voor een nog lager bedrag weg te doen dan het hier bovenvermelde bericht.
    Hmm, ik heb de box zo'n 3 weken toch echt bij de MediaMarkt in Groningen gekocht voor € 149,50 .

    Nu maar hopen dat het een legale versie is :wink:

    Henk K.
    Ik ook. Bij Rijswijk voor €139,99
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •