Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Deadline [DVD]

  1. #1

    Standaard Deadline [DVD]

    Deadline [DVD]

    Na een explosie bij een chemisch bedrijf gebeuren er rare dingen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    leuk dat er voor deze film aandacht is op dvd.nl!

  3. #3

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar deze film. Ziet er alleszins erg goed uit.

  4. #4

    Standaard

    Als ik weer wat meer geld heb, ga ik deze film zeker eens nader onderzoeken...tis mooi wel van Nederlandse bodem..wel jammer dat ie zo kort is, maar het is een begin..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Als ik weer wat meer geld heb, ga ik deze film zeker eens nader onderzoeken...tis mooi wel van Nederlandse bodem..wel jammer dat ie zo kort is, maar het is een begin..
    Hij is ook maar €8,99... maar ik weet het: het zijn harde tijden...

    Inmiddels ook te koop bij het blauwe duimpje heb ik me laten vertellen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Als ik weer wat meer geld heb, ga ik deze film zeker eens nader onderzoeken...tis mooi wel van Nederlandse bodem..wel jammer dat ie zo kort is, maar het is een begin..
    je zou ook even kunnen checken of er prijsvragen zijn rondom de DVD...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Als ik weer wat meer geld heb, ga ik deze film zeker eens nader onderzoeken...tis mooi wel van Nederlandse bodem..wel jammer dat ie zo kort is, maar het is een begin..
    je zou ook even kunnen checken of er prijsvragen zijn rondom de DVD...
    Prijsvragen? Waar waar?
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  8. #8
    Peekie
    Guest

    Standaard

    Ik heb Deadline gezien en het was echt een gave film kort maar krachtig zal ik maar zeggen !! 8)

  9. #9

    Standaard

    Deze ga ik maar is aanschaffen (8,99 bij frs) nooit van gehoord deze film.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Als ik weer wat meer geld heb, ga ik deze film zeker eens nader onderzoeken...tis mooi wel van Nederlandse bodem..wel jammer dat ie zo kort is, maar het is een begin..
    je zou ook even kunnen checken of er prijsvragen zijn rondom de DVD...
    Prijsvragen? Waar waar?
    Op de site van DVDzine is een prijsvraag met deze DVD. Meedoen kan tot 7 september.

    Overigens ook te koop bij ceedeeveedee voor 8,99.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Ik denk dat ik deze week maar eens naar de FRS ga om deze film aan te schaffen. Ik houd wel van dit soort initiatieven!

  12. #12

    Standaard

    Ik ben toch wel soms jaloers op jullie Nederlanders. Zelfs kleinere producties zoals dit geraken bij jullie tot op DVD, terwijl het bij ons in België huilen met de pet op is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Tja, maar 9 euro vind ik wel veel voor zo'n dvd.. Day of reckoning was maar 5 euro, en dat zag er ook goed uit en die was wel 90 minuten..

    Maarja.. uiteindelijk zal ik em ooit ook wel eens kopen voor een eurootje of 5 hooguit.. Het is maar 23 minuten en geen anamorphic en het is maar opgenomen met een dv camera.. Maar ik zal zeker uitkijken naar de volgende hele film..

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Het is maar 23 minuten en geen anamorphic en het is maar opgenomen met een dv camera.. Maar ik zal zeker uitkijken naar de volgende hele film..
    Dit is een hele film... alleen een korte. En bovendien maken de extra´s de prijs dubbel en dwars waard.

    En "maar" een DV-camera? De Canon XL-1 is niet zomaar een DV camera hoor.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Het is maar 23 minuten en geen anamorphic en het is maar opgenomen met een dv camera.. Maar ik zal zeker uitkijken naar de volgende hele film..
    Dit is een hele film... alleen een korte. En bovendien maken de extra´s de prijs dubbel en dwars waard.

    En "maar" een DV-camera? De Canon XL-1 is niet zomaar een DV camera hoor.
    Ik vind het een geweldig idee, samen met een vriend ben ik ook bezig met film. Maar ik zoek nog een dvd productiemaatschapij.

  16. #16
    jeewee
    Guest

    Standaard

    ach Superdre, 28 days later is ook maar gedraaid op een dv camera

  17. #17

    Standaard

    [quote="Nathan Strik"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    En "maar" een DV-camera? De Canon XL-1 is niet zomaar een DV camera hoor.
    Ja MAAR een dv-camera.. die Canon XL-1 is maar een oud dingetje.. Geef mij maar de sony pd150 (of vx2000) of die nieuwe jvc die ook p24 aan kan.. ik heb die canon xl-1 nooit echt fijn gevonden, vond het maar een raar ding.. maar de beeldkwaliteit was op dat moment wel de beste samen met de sony vx1000..

    En om te reageren op '28 days later', dat vond ik er dus in de bios ook echt niet om naar te kijken zo slecht dat het beeld was...

    Maar ik moet zeggen dat ik bijvoorbeeld 'Jalla Jalla' en 'Italian 101' wel weer aardig vond om naar te kijken (ook al was het beeld daar ook niet echt denderend), maar dat waren compleet andere type films waarbij het niet zo zeer om het beeld ging maar echt meer om het verhaal..

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Als ik weer wat meer geld heb, ga ik deze film zeker eens nader onderzoeken...tis mooi wel van Nederlandse bodem..wel jammer dat ie zo kort is, maar het is een begin..
    Hij is ook maar €8,99... maar ik weet het: het zijn harde tijden...

    Inmiddels ook te koop bij het blauwe duimpje heb ik me laten vertellen.
    Maar 9 Euro?! Kopen dus!!! Dit lijkt me stoer!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Het is maar 23 minuten en geen anamorphic en het is maar opgenomen met een dv camera.. Maar ik zal zeker uitkijken naar de volgende hele film..
    Dit is een hele film... alleen een korte. En bovendien maken de extra´s de prijs dubbel en dwars waard.

    En "maar" een DV-camera? De Canon XL-1 is niet zomaar een DV camera hoor.
    Ik vind het een geweldig idee, samen met een vriend ben ik ook bezig met film. Maar ik zoek nog een dvd productiemaatschapij.
    Het is dat Cas Janssen erin meespeelt, anders was hier nooit zoveel aandacht op gevestigd, vrees ik. Oh, en als je nog iemand nodig hebt voor je film...
    Welcome to... "The Family"

  20. #20

    Standaard

    Cas jansen.. leuke en goede acteur.. maar vergeet ook niet Javier Guzman (stand up comediant) en Anjali Taneja..echt een opkomende ster....

    Dit is gewoon een goed project en krijgt daarom de aandacht die het verdient en dat is niet alleen omdat Cas Jansen er in meespeelt. Ik heb het project al ver voor de dvdrelease gevolgd en deze film is werkelijk met liefde gemaakt... kijk anders ook maar eens hier

    Groet Bjorn

  21. #21

    Standaard

    Ik heb trouwens gisteren even een klein foutje in de recensie aangepast. Er blijkt bij de subtitles toch wel aan breedbeeldbezitters gedacht, aangezien er een aparte subtitle stream aanwezig is die in het kader staat.

  22. #22
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fokkeyou
    Het is dat Cas Janssen erin meespeelt, anders was hier nooit zoveel aandacht op gevestigd, vrees ik.
    Hold on, wait one minute.

    Als er iemand van de cast ondermaats speelt dan is het die Cas wel!
    Een slechte wannebe c-acteur.

    Maar dat is enkel mijn mening uiteraard.

  23. #23

    Standaard

    Nou nou! Ik begin toch aan jullie verstandelijke vermogens te twijfelen. Zelden zo'n slecht geacteerde film te zien. Een korte film waarvan alleen de laatste 5 minuten de moeite waard zijn. Het beeld is zwaar kl*te. Geluid ok. Extra's een 9. dvd is in mijn ogen die 9 euro wel waard maar de lui die het gemaakt hebben hoeven voor mij geen 2e te maken. En let wel ik ben een liefhebber van zombiefilms (ook korte) maar dit was 3x niks.
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Nou nou! Ik begin toch aan jullie verstandelijke vermogens te twijfelen. Zelden zo'n slecht geacteerde film te zien. Een korte film waarvan alleen de laatste 5 minuten de moeite waard zijn. Het beeld is zwaar kl*te. Geluid ok. Extra's een 9. dvd is in mijn ogen die 9 euro wel waard maar de lui die het gemaakt hebben hoeven voor mij geen 2e te maken. En let wel ik ben een liefhebber van zombiefilms (ook korte) maar dit was 3x niks.
    misschien is het een idee om zaken in hun perspectief te bekijken??? Zeg maar rekening houdend met de omstandigheden etc. en niet appels met peren te gaan vergelijken...

  25. #25

    Standaard

    Ik reageer op wat ik gezien heb en wat jullie erover geschreven hebben. Niet meer, niet minder. Van hun kant bekeken hebben ze er een redelijke dvd van gemaakt die zeker qua inhoud zijn geld waard is. Alleen ik blijf bij mijn opmerkingen over het slechte acteerwerk. Ik wil daar nog aan toevoegen het zeer clichematige verhaaltje, het ontbreken van enige spanning enz. de humor was eerder ergerniswekkend en de gruwelijke scenes te snel gemonteerd om te schokken. Kortom vlees nog vis. Ik vind het met name als "ode" een mislukking. En het zoveelste bewijs dat het niet genoeg is om liefhebber van een genre te zijn om een goede film te maken.
    Verder reageer ik niet alleen om hun maar ook op wat de rest erover geschreven heeft. Hoe komen ze erbij!
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •