Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Deadline [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Het is maar 23 minuten en geen anamorphic en het is maar opgenomen met een dv camera.. Maar ik zal zeker uitkijken naar de volgende hele film..
    Dit is een hele film... alleen een korte. En bovendien maken de extra´s de prijs dubbel en dwars waard.

    En "maar" een DV-camera? De Canon XL-1 is niet zomaar een DV camera hoor.
    Ik vind het een geweldig idee, samen met een vriend ben ik ook bezig met film. Maar ik zoek nog een dvd productiemaatschapij.
    Als je nog iemand zoekt: ik doe graag mee

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    misschien is het een idee om zaken in hun perspectief te bekijken??? Zeg maar rekening houdend met de omstandigheden etc. en niet appels met peren te gaan vergelijken...
    Nou kijk, als je gaat roepen dat je een "professionele (korte)film" gemaakt hebt (hij duurt maar 21 min) verwachten de mensen ook een Professionele (korte)film

    En zal je film dus ook Professioneel commentaar krijgen !
    Dus waar die appels en peren nu op moeten slaan weet ik niet

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zerrax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    misschien is het een idee om zaken in hun perspectief te bekijken??? Zeg maar rekening houdend met de omstandigheden etc. en niet appels met peren te gaan vergelijken...
    Nou kijk, als je gaat roepen dat je een "proffesionele (korte)film" gemaakt hebt (hij duurt maar 21 min) verwachten de mensen ook een Proffesionele (korte)film

    En zal je film dus ook Proffesioneel commentaar krijgen !
    Dus waar die appels en peren nu op moeten slaan weet ik niet
    Alhoewel ik het niet helemaal hier met je eens ben, maakt het het niet uit in dit geval gezien de makers dit geheel niet hebben geroepen.

    Het staat toevallig in de review (alhoewel professioneel in de review wel goed is gespeld )... dus je argumenten gaan hier niet op. Dus ik weet wel waar die appels en peren nu op moeten slaan!

  4. #29

    Standaard

    Heb deze DVD dus anderhalve week terug besteld bij het blauwe duimpje. Vandaag bleek dat 'ie niet meer leverbaar was.

    Weet iemand toevallig waar ik 'm voor dezelfde prijs nog kan halen?
    Smith vs. Smith: 'me, me, me.... me too! The Matrix Reloaded

  5. #30

    Standaard

    Kijk even bij www.ceedeeveedee.com, zij verkopen ze ook.. en anders silverscreen in Amsterdam.. Of even meedoen aan de hierboven genoemde prijsvraag..

    Groet Bjorn

  6. #31

    Standaard

    ThnX!

    Heb m net besteld bij ceedeeveedee.com. Was wel een eurotje duurder met verzendkosten, maar ik heb m deze week nog waarschijnlijk!!!
    Smith vs. Smith: 'me, me, me.... me too! The Matrix Reloaded

  7. #32

    Standaard

    Ik heb hem ook bekeken, leuk om een keer gezien te hebben.
    Als iemand nog wat leuks te ruil heeft tegen deze film hoor ik het graag.

  8. #33

    Standaard

    Dvd is inmiddels weer leverbaar bij blauwduimpje!

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Erg geslaagd filmpje waar wat mij betreft een vervolg op mag komen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    Ik wil deze film zien en hebben!! Waar is ie verkrijgbaar? Ik heb 'm namelijk nog nooit ergens bij de FRS of MM zien liggen.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  12. #37

    Standaard

    ze zijn uitverkocht bij frs, stuur even een mailtje naar info@twistedpictures.nl als je de dvd wilt bestellen.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb deze dvd een jaar geleden aangeschaft omdat ik dit soort initiatieven graag steun (en omdat ik horrorliefhebber ben). Je kunt zien dat deze film met veel liefde en plezier gemaakt is, met een budget van 4000,- en het resultaat is er totaal niet naar... . Daar kan menig filmmaker een voorbeeld aan nemen. De dvd is zeker de moeite waard, met tal van informatieve en kwalitatief goed extra's, waar het bij veel releases aan ontbreekt!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •