Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik hoop maar niet dat ze de comics die erbij zitten gaan vertalen in het Nederlands...
    Maar wel tof dat 'ie ook hier uit gaat komen, zouden ze erachter zijn gekomen dat er hier wel erg veel dvd verzamelaars/liefhebbers wonen?
    Is er trouwens al iets van een richtprijs bekend voor de Nederlandse Gift Set?

    (10 seconden later)
    Een vlugge zoektocht leverde de volgende prijzen voor de Nederlandse 3 disc uitgave:
    Van Leest: € 54,99
    FRS: € 49,99
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  2. #27

    Standaard

    Die box komt dus ook uit in Nederland? Hartstikke gaaf!!! Dan hoef ik tenminste niet de Australische versie te bestellen.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #28

    Standaard

    Dat wordt dus de box ? Prachtig. Ben toch blij dat ik 'em heb besteld voor €40. Netjes
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #29
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Toch jammer dat ze dit niet bij Spider-man gedaan hebben... met bijv. reprint van de eerste comic, een 3-d 'web' case en ga zo maar door, maar goed de Hulk vond ik een matige film maar nu ik deze box zie ga ik m toch misschien wel aanschaffen

  5. #30

    Standaard

    Erwin Weber schreef:
    Toch jammer dat ze dit niet bij Spider-man gedaan hebben... met bijv. reprint van de eerste comic, een 3-d 'web' case en ga zo maar door, maar goed de Hulk vond ik een matige film maar nu ik deze box zie ga ik m toch misschien wel aanschaffen
    Hallo!?

    Dit hebben ze dus wel gedaan he. Exact dezelfde versie ongeveer als The Hulk. Ook een 3disc met de comic en tal van andere extra's:



    Specs: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...category=12593

    Ook hebben ze nog een Regio 4 4disc set gemaakt:


    Specs: http://www2.cd-wow.com/detail_result...duct_code=2987

  6. #31

    Standaard

    Vind dat de 4 disc van Spiderman weinig voorstelt t.o.v. die 2 disc, en heb hem daarom ook meteen weer weg gedaan

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Hallo!?

    Dit hebben ze dus wel gedaan he. Exact dezelfde versie ongeveer als The Hulk. Ook een 3disc met de comic en tal van andere extra's *knip*
    Ik denk dat Erwin bedoelde dat 'ie 't jammer vindt dat die box niet ook in Nederland is uitgekomen.
    Er is trouwens van Spider-man ook nog een R3 versie, met weer een andere lithograph dan degene die bij de R1 zit. Voordeel van de R3 is dat je niet het risico loopt dat je dvd speler het vertikt om 'm af te spelen vanwege de RCE.

    Maar oké, dat was 't off-topic geleuter, mijn excuses.

    Mark, hoe zit 't met verzendkosten als je 'm in Oz bestelt? En heeft de douane nu een ander land uitgekozen om de zendingen van na te gaan? Anders dan bestel ik 'm ook bij Ezy ofzo.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Dit vond ik net op een Website , de presentatie van de Boxset die ook in nederland zal uitkomen :

    http://www.dvd-home.nl/media/HulkBoxSet003.exe
    Jummie! Blij dat ik hem al in de pre-order heb staan :P

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Mark, hoe zit 't met verzendkosten als je 'm in Oz bestelt? En heeft de douane nu een ander land uitgekozen om de zendingen van na te gaan? Anders dan bestel ik 'm ook bij Ezy ofzo.
    Hoezo ? Wordt deze box niet in Nederland uitgebracht dan
    Heb ik er weer eens overheen gelezen

    Ik heb 'em namelijk bij DVD Outlet besteld.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Hoezo ? Wordt deze box niet in Nederland uitgebracht dan
    Heb ik er weer eens overheen gelezen

    Ik heb 'em namelijk bij DVD Outlet besteld.
    Ik dacht dat je 'm uit Australië liet overkomen, vandaar.
    Maar om je vraag te beantwoorden: jawel, de box komt hier ook uit, maar als 't me centen scheelt is 't natuurlijk altijd fijn. Kan ik weer andere dvd's van aanschaffen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  11. #36

    Standaard

    Das waar. Maar meestal is het een beetje onduidelijk wanneer een DVD geleverd gaat worden (kan soms enkele dagen/weken langer duren dan verwacht). Ach ja...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #37

    Standaard

    Bij bruna.nl kun je de fraaie 3dvd de 3D versie pre-orderen voor 44,95 excl. verzendkosten:


  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    ik volg het niet meer hoor?! word de uk versie nou wel of niet dts?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  14. #39

    Standaard

    Zowel Regio 2 Uk en Benelux en Regio 4 krijgen Dts naast een DD 5.1 Engelse track. Op pagina 1 staat de Uk cover waarop duidelijk een Dts logo staat.
    Regio 1 krijgt geen Dts. Maar naast een Engelse DD 5.1 track een Franse en spaanse DD 5.1 track> http://www.davisdvd.com/bin/menus8.html

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basje
    Met dank aan Chris (dvdforum.nl) :wink:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Tip,

    als je de 3 disc boxset van de hulk wilt bestellen, ga dan naar splashdvd

    zoek daar op hulk en dan kom je de gewone hulk tegen en de Hulk movie box set, deze kost 21.60 GBP + 1 GBP verzendkosten - 22.60, ga naar afrekenen en use the following coupon : ILOVENEWSPLASH dan gaat er 5 pond af en kost hij maar 17.60 GBP omgerekend ongeveer 25.50 euro

    de coupon geld alleen bij artikelen boven de 20 pond.
    Is er iemand die zeker weet dat het hier om de 3 disc versie gaat? Op Splash zelf wordt dat namelijk nergens vermeld.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  16. #41

    Standaard

    Volgens deze review heeft DTS track een bitrate van 1536Kb/s. Leuk voor de DTS fanaten

    Menuscreenshot Hulk U.K.


    Bron: R2 project
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  17. #42

    Standaard

    [quote="Michelle"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basje
    Met dank aan Chris (dvdforum.nl) :wink:


    Tip,

    als je de 3 disc boxset van de hulk wilt bestellen, ga dan naar splashdvd

    zoek daar op hulk en dan kom je de gewone hulk tegen en de Hulk movie box set, deze kost 21.60 GBP + 1 GBP verzendkosten - 22.60, ga naar afrekenen en use the following coupon : ILOVENEWSPLASH dan gaat er 5 pond af en kost hij maar 17.60 GBP omgerekend ongeveer 25.50 euro

    de coupon geld alleen bij artikelen boven de 20 pond.
    Bij welke stap kun je die coupon invullen?
    De stap na de persoonsgegevens?
    Is het bij Redeem Voucher / NUS Card Number: ?
    Ik wil het wel zeker weten, want als ik mijn cc heb ingevuld en ik klik verder dan kan ik niks meer veranderen volgens mij...
    Robert.

  18. #43
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    [quote="Tossie"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basje
    Met dank aan Chris (dvdforum.nl) :wink:


    Tip,

    als je de 3 disc boxset van de hulk wilt bestellen, ga dan naar splashdvd

    zoek daar op hulk en dan kom je de gewone hulk tegen en de Hulk movie box set, deze kost 21.60 GBP + 1 GBP verzendkosten - 22.60, ga naar afrekenen en use the following coupon : ILOVENEWSPLASH dan gaat er 5 pond af en kost hij maar 17.60 GBP omgerekend ongeveer 25.50 euro

    de coupon geld alleen bij artikelen boven de 20 pond.
    Bij welke stap kun je die coupon invullen?
    De stap na de persoonsgegevens?
    Is het bij Redeem Voucher / NUS Card Number: ? <---------- HIER dus
    Ik wil het wel zeker weten, want als ik mijn cc heb ingevuld en ik klik verder dan kan ik niks meer veranderen volgens mij...

    klopt
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  19. #44

    Standaard

    [quote="maximus"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basje
    Met dank aan Chris (dvdforum.nl) :wink:


    Tip,

    als je de 3 disc boxset van de hulk wilt bestellen, ga dan naar splashdvd

    zoek daar op hulk en dan kom je de gewone hulk tegen en de Hulk movie box set, deze kost 21.60 GBP + 1 GBP verzendkosten - 22.60, ga naar afrekenen en use the following coupon : ILOVENEWSPLASH dan gaat er 5 pond af en kost hij maar 17.60 GBP omgerekend ongeveer 25.50 euro

    de coupon geld alleen bij artikelen boven de 20 pond.
    Bij welke stap kun je die coupon invullen?
    De stap na de persoonsgegevens?
    Is het bij Redeem Voucher / NUS Card Number: ? <---------- HIER dus
    Ik wil het wel zeker weten, want als ik mijn cc heb ingevuld en ik klik verder dan kan ik niks meer veranderen volgens mij...

    klopt
    Hoe vaak kan je die vouchers gebruiken? En kennen jullie nog andere vouchers?

  20. #45

    Standaard

    Heb de film nog niet gezien maar ga vanwege de enorm mooie uitgave voor de 3-disc editie 8) en dan wel voor de NL, ben blij dat ze eindelijk hier eens iets op een goede manier uitbregen
    StarTrader

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Heb de film nog niet gezien maar ga vanwege de enorm mooie uitgave voor de 3-disc editie 8) en dan wel voor de NL, ben blij dat ze eindelijk hier eens iets op een goede manier uitbregen
    Je bent een stuk goedkoper uit als je de Splash versie koopt. Volgens dvdcompare.net is de R2UK versie ook gewoon NLO.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Heb de film nog niet gezien maar ga vanwege de enorm mooie uitgave voor de 3-disc editie 8) en dan wel voor de NL, ben blij dat ze eindelijk hier eens iets op een goede manier uitbregen
    Je bent een stuk goedkoper uit als je de Splash versie koopt. Volgens dvdcompare.net is de R2UK versie ook gewoon NLO.
    Ja ik weet het maar ik ga liever voor de NL... waarom omdat ik eigenlijk hoop dat als meer mensen dit doen ze hier ook vaker mooie boxen gaan uitbrengen en de prijs ook lager zal worden. verder koop ik boxen e.d. leiver in de winekel hier ivm eerdere ervaringen met verzendinge uit het buitenland die stuk aankwamen...
    Maar geef jullie prijstechnisch helemaal gelijk
    StarTrader

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Ja ik weet het maar ik ga liever voor de NL... waarom omdat ik eigenlijk hoop dat als meer mensen dit doen ze hier ook vaker mooie boxen gaan uitbrengen en de prijs ook lager zal worden. verder koop ik boxen e.d. leiver in de winekel hier ivm eerdere ervaringen met verzendinge uit het buitenland die stuk aankwamen...
    Maar geef jullie prijstechnisch helemaal gelijk
    Ik geef je helemaal gelijk hoor, maar als arme student zijnde ga ik voor Splash . Eerlijk gezegd denk ik dat ze deze box hier juist uitgeven omdat ze ontdekt hebben dat er in Nederland best een markt voor is, de aankomende release van de Disney Treasures is daar een mooi voorbeeld van. Het enige nadeel is alleen dat de prijzen niet al te vlug zullen dalen. Ik wacht 't dus lekker af en laat het 'zware' werk aan andere mensen over.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Ik geef je helemaal gelijk hoor, maar als arme student zijnde ga ik voor Splash .
    Een arme studente met 135 DVD's in haar collectie ?? 't Was in mijn studententijd toch wel anders...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Een arme studente met 135 DVD's in haar collectie ?? 't Was in mijn studententijd toch wel anders...
    LoL! Je hebt gelijk, misschien verklaart dat ook waarom ik nog 20 euro en 46 cent heb tot m'n loon binnenkomt.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •