De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: The Italian Job

  1. #1

    Standaard The Italian Job

    The Italian Job DVD specificaties

    wat meer informatie over de DVD van The Italian Job. Kijk je uit naar deze, met mini's volgepropte, DVD? Dan hoef ik je bij deze niet teleur te stellen, want hij zit namelijk boordevol extra's.

    De regio DVD van The Italian Job zal op 21 oktober het daglicht zien. De Regio 2 DVD zal helaas, zoals gewoonlijks, wat langer op zich laten wachten. Er verschijnen 2 edities. Een Anamorphic Widescreen edition en een Fullscreen edition (iets wat overigens een trend lijkt te zijn de laatste tijd). Natuurlijk is de DVD ook voorzien van de nodige extra's:





    English DD5.1 Surround

    French DD2.0 Surround

    The Italian Job Cast & Crew Interviews

    Writer's Featurette

    Driving School

    The Mighty Minis of The Italian Job

    The Real Stunts of The Italian Job

    6 Deleted Scenes

    Gag Reel

    Theatrical Trailer



    Wanneer de release van de regio 2 DVD plaats vind is helaas nog niet bekend, maar dit zal waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten aangezien de film nog niet eens in de bioscoop te bewonderen is.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  2. #2

    Standaard

    Dat is lekker snel, 21 oktober....

    Het schijnt een leuke remake te zijn en ik ben best benieuwd of dat inderdaad gelukt is.

    In Amerika komen heel veel films uit in 2 beeldformaten. Hier zie je dat eigenlijk alleen bij de veel gewilde familiefilms als Harry Potter.
    En een beetje keus kan geen kwaad, je moet alleen wel wat beter opletten (maar dat doe ik toch altijd al)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  3. #3

    Standaard

    misschien is de vraag ergens anders al gesteld op dit forum, maar wanneer komt ie op R2 uit.

    Greetz

    Thomas

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AirWave
    misschien is de vraag ergens anders al gesteld op dit forum, maar wanneer komt ie op R2 uit.

    Greetz

    Thomas
    volgens mij is dat nog niet bekend

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •