Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 78 van 78 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Wat valt er nu niet te snappen? Heruitgaves (wegens geen meer in voorraad) en nieuwe releases zijn in kiep kees, maar de oude releases waar nog een voorraad van is in snapper blijven in snapper...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  2. #77

    Standaard

    Ik zou me kunnen voorstellen dat de huidige snapper-titels 'out-of-print' gaan en ook niet direct vervangen zullen worden. Warner is nogal druk bezig met het uitbrengen van SE's van allerlei oudere titels en misschien dat ze de gelegenheid aangrijpen om die minder profitabele uitgaves uit te faseren.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Wat valt er nu niet te snappen? Heruitgaves (wegens geen meer in voorraad) en nieuwe releases zijn in kiep kees, maar de oude releases waar nog een voorraad van is in snapper blijven in snapper...
    wie heeft het over snappen???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik zou me kunnen voorstellen dat de huidige snapper-titels 'out-of-print' gaan en ook niet direct vervangen zullen worden. Warner is nogal druk bezig met het uitbrengen van SE's van allerlei oudere titels en misschien dat ze de gelegenheid aangrijpen om die minder profitabele uitgaves uit te faseren.
    dat vroeg ik me dus ook af, ik hoop het iig wel, mooiere edities en gelijk dus ook vervanging van die snappers, zoals dus bijv. Robin Hood...>maar goed wacht wel af...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •