Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 78 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Wel, een kleine herdenkingsdienst is dan hier op zijn plaats,

    Met gemeende droefheid neem ik afscheid van de snapper, bij velen gehaat, maar bij mij had de snapper een mooi plekje in mijn hart.

    Mijn film gevoel kwam altijd naar boven als ik een snapper in mijn hand had, bijvoorbeeld bij de Wizard of OZ, een prachtige voorkant waar je al heel gelukkig van wordt, dan klik je hem openen wordt je nog blijer, daar staan immers alle scenes vergezeld van wederom een paar fraaie screenshots, maar de snapperblijheid gaat nog verder want het karton kan nog verder uitgevouwen worden, waar alle extra's uitvoerig worden beschreven wederom vergezeld van screenshots.

    En zo bezit ik vele fraaie snappers zoals onder andere "Any given Sunday"", "Adams rib", "An American in Paris" en ga zo maar door.

    O snapper, ik heb je altijd met gevoel en voorzichtigheid behandeld net zoals ik jullie vrienden de keepcase en de jewelcase heb behandeld, nooit hebben jullie mij teleurgesteld.

    Maar aan al het moois komt een eind, ik zal jullie koesteren tot het eind der tijden, en heb medelijden met de toekomstige dvd-schijfjes die opgeborgen gaan worden in weer een eenheidsverpakking zonder uitstraling.

    Rust zacht, Snapper.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Wel, een kleine herdenkingsdienst is dan hier op zijn plaats,

    Met gemeende droefheid neem ik afscheid van de snapper, bij velen gehaat, maar bij mij had de snapper een mooi plekje in mijn hart.

    O snapper, ik heb je altijd met gevoel en voorzichtigheid behandeld net zoals ik jullie vrienden de keepcase en de jewelcase heb behandeld, nooit hebben jullie mij teleurgesteld.

    Maar aan al het moois komt een eind, ik zal jullie koesteren tot het eind der tijden, en heb medelijden met de toekomstige dvd-schijfjes die opgeborgen gaan worden in weer een eenheidsverpakking zonder uitstraling.

    Rust zacht, Snapper.


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Van mij mag Warner traditionele keep cases gebruiken.
    Alle huidige releases in Amaray cases gebruiken deze Red Tag enabled cases al. Het rode onding zit er gewoon niet in.
    Persoonlijk vind ik het een onnodig stuk plastiek.
    Maar ik ben wel blij dat ze eindelijk van die snappers afstappen!
    Lastige dingen. Vaak komen andere DVD's mee als je ze uit je kast haalt en zo.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #29

    Standaard

    Eééééindelijk van die rot snappers af! Dit is het beste nieuws van het jaar op dvd gebied wat mij betreft! Wat een klere hekel heb ik aan die dingen!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland
    Wel weer een goede rede om oude titels opnieuw uit te brengen?!
    `

    Nu snap ik ook waarom de Batman box op 08 Oktober weer uit komt.
    Jammer,ik had een beetje hoop dat het echt nieuwe versie's zouden zijn met beter beeld,geluid en meer extra's.
    Er schijnen plannen te zijn voor special editions van de Batman films, die rond kerst uit moeten komen.
    BE WELL !!

  6. #31

    Standaard

    Aan de ene kant heel mooi dat ze eindelijk overstappen op gewone amaray's en aanverwanten, en aan de andere kant: ze waren wel heel makkelijk herkenbaar. En omdat ik (zoals wel meer mensen) met van die Bruno cd/dvd/video-kasten werk heb ik ook nooit geen problemen gehad met die snappers. Maar, het zal er wel mooier uitzien als alles een beetje dezelfde stijl is.
    Mvg,

    Christiaan

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Nou rest mij nog 1 vraag: Wat zijn in hemelsnaam Red Tag Cases??
    Eeeeuh... gokje...
    Waarschijnlijk deze in het rood?
    Dat meen je toch niet, ze gaan ze toch niet allemaal in van die rode stoppen, dat vloekt met sommige covers....
    Waarom willen ze toch altijd iriteren met hun doosjes? Het is toch vrij eenvoudig, gewoon een normale keepcase gebruiken. Meer wens ik niet.

    Overigens vond ik het grote nadeel van de snapper dat het karton snel beschadigde en dat het plaatsen in de rij dvd altijd problemen opleverde.

  8. #33

    Standaard

    Dit is het beste nieuwtje op dvd.nl sinds lange tijd. Eindelijk die snapperdoosjes uit de winkel. Als iemand perse nog snappers wil, dan moet ie maar gaan vissen in Australië.

  9. #34

    Standaard

    vissen in Australië zal weinig nut hebben. daar zijn de snappers volgens mij al lang geleden afgeschaft. en terecht overigens !!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Dit is het beste nieuwtje op dvd.nl sinds lange tijd. Eindelijk die snapperdoosjes uit de winkel. Als iemand perse nog snappers wil, dan moet ie maar gaan vissen in Australië.
    en dit is hem dan,...de Australische Snapper


    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #36
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Zucht ... en nu zie ik het al voor me ... alle oude titels opnieuw uitbrengen in keepcases en de snappers aan dumpprijzen aanbieden ... ik denk dat ik maar eens wat WB snappers ga kopen ... want er echt aan storen doe ik me niet ...

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Zucht ... en nu zie ik het al voor me ... alle oude titels opnieuw uitbrengen in keepcases en de snappers aan dumpprijzen aanbieden ... ik denk dat ik maar eens wat WB snappers ga kopen ... want er echt aan storen doe ik me niet ...
    Ik denk niet dat ze hun stock gaan liquideren. Gewoon alle nieuwe releases in amarays, en heruitgaves ook. Ik denk niet dat ze DVDs domweg vanwege het doosje gaan heruitgeven.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #38
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Zucht ... en nu zie ik het al voor me ... alle oude titels opnieuw uitbrengen in keepcases en de snappers aan dumpprijzen aanbieden ... ik denk dat ik maar eens wat WB snappers ga kopen ... want er echt aan storen doe ik me niet ...
    Ik denk niet dat ze hun stock gaan liquideren. Gewoon alle nieuwe releases in amarays, en heruitgaves ook. Ik denk niet dat ze DVDs domweg vanwege het doosje gaan heruitgeven.
    Het zou me alleszins niet verbazen indien ze dat wel zouden doen

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ik denk niet dat ze hun stock gaan liquideren. Gewoon alle nieuwe releases in amarays, en heruitgaves ook. Ik denk niet dat ze DVDs domweg vanwege het doosje gaan heruitgeven.
    Ik denk dat die snap cases zullen blijven bestaan voor wat betreft de oude releases. Dit is ook het geval geweest bij Columbia TriStar. Titels zoals The Mask Of Zorro, Godzilla, 8MM en nog veel anderen zijn nog altijd aangeboden in een Jewel Case. Dus denk ik dat we niet teveel moeten dromen. Denk niet dat ze alle huidige snap cases zullen vervangen door die red tag cases.

  15. #40

    Standaard

    Bij MGM is het wel het geval geweest omdat het over een paar titels ging maar hier gaat het over honderden titels.
    Stel nu voor dat ze beslissen om van een oude titel een special edition ervan te maken dan zal er wel een verandering van verpakking zijn

  16. #41
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    nooit geen problemen met die snappers gehad...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    vissen in Australië zal weinig nut hebben. daar zijn de snappers volgens mij al lang geleden afgeschaft. en terecht overigens !!
    Klot als een bus! Tot nu toe was Australie het enige land zonder snappers. Nu wij gelukkig ook.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #43

    Standaard

    vooropgesteld: ik ben ook erg blij met het verdwijnen van die lelijke snappers.
    Ik hoop alleen wel dat ze de lopende collecties (en dan met name Friends) wel gewoon in snappers blijven uitbrengen omdat het anders zo lelijk staat.
    Verder hoop ik ook dat ondanks dit wel gewoon het gunstige prijsniveau gehandhaafd blijft (Warner is altijd wat goedkoper als de rest), en dat de Best Buy collectie blijft bestaan.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  19. #44
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Je komt in de winkel.
    De titel die je wilt ligt tweemaal in de rekken.
    Eentje met een snapper en eentje met een amaray.

    Welke neem je?
    Wedden dat er een heel deel van jullie zullen twijfelen?

  20. #45
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Je komt in de winkel.
    De titel die je wilt ligt tweemaal in de rekken.
    Eentje met een snapper en eentje met een amaray.

    Welke neem je?
    Wedden dat er een heel deel van jullie zullen twijfelen?
    Zal van de prijs afhangen ... is de snapper goedkoper dan wordt het die echt wel. De inhoud van de schijf is belangrijker dan de verpakking voor mij.

    Is de titel deel van een serie die ik al volledig in snapper heb dan is het voor mij logisch dat ik weer de snapper koop ...

    Verder maakt het mij allemaal weinig uit.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    vissen in Australië zal weinig nut hebben. daar zijn de snappers volgens mij al lang geleden afgeschaft. en terecht overigens !!
    Je bent vast geen lid van het Wereld Natuur Fonds. :wink:

    Australië zonder snappers is als Nederland zonder kaas...

  22. #47

    Standaard

    Zal wel moeilijker worden om straks in de winkel de Warner titels er tussen te spotten... maar goed...

  23. #48

    Standaard

    Het is echt goed nieuws dat Warner kapt met de snappers.. Maar hopelijk zijn seizoen 9 & 10 van friends nog gewoon in snapper verpakking te koop.. anders zou het immers ook niet mooi staan in de superbox.. en of het dan nog zou passen is een tweede...

  24. #49

    Standaard

    Mij stoorden ze niet en eigenlijk het zal raar zijn. Nu kan je een Warner titel van mijlenver zien. Dat is dus ook weer verleden tijd. Nu komt alles bij de andere eenheidsworst. Hopelijk komen er meer titels zoals Daredevil van Fox of Harry Potter of Resident Evil. Want zoals RCV het doet ... zelfs geen verdomd boekje.

    En als ik in de winkel een DVD van Warner zie, zowel snapper als Amaray en precies dezelfde prijs / inhoud, dan ga ik om dwars te liggen toch de snapper kopen.

    Rust in vrede lieve snapper.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun

    Waarom willen ze toch altijd iriteren met hun doosjes? Het is toch vrij eenvoudig, gewoon een normale keepcase gebruiken. Meer wens ik niet.
    Hier sluit ik me helemaal bij aan
    Ze willen het altijd weer anders dan de anderen maar of dat nu ook beter is............???

    Affijn, dit komt net op het momend dat ik geen hekel meer had aan die snappers

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •