Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 78 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ze willen het altijd weer anders dan de anderen maar of dat nu ook beter is............???
    Als je bedenkt dat de snapper is ontworpen in de begintijd van de DVD als alternatief voor die spuuglelijke/kwetsbare en toen nog veel gebruikte long jewel cases, dan zou je misschien wat positiever tegenover de snapper staan. DVD had met de snapper een eigen gezicht en het is toch een beetje jammer dat dit nu voorbij is.
    Stiekem even een traantje wegpinken...

  2. #52
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Als je bedenkt dat de snapper is ontworpen in de begintijd van de DVD als alternatief voor die spuuglelijke/kwetsbare en toen nog veel gebruikte long jewel cases,
    In dat geval was het de beste verbetering die ze hadden kunnen doen
    Heb nog zo,n jewel cases staan (van Dracula) en dat is echt een enorme afgang en drama
    Als je ze daarmee vergelijk krijg je inderdaad wel wat meer waardering voor die snappers
    Helaas te laat

  3. #53

    Standaard

    domme vraag misschien, maar hoe ziet zo'n snapper er ookalweer uit?

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    domme vraag misschien, maar hoe ziet zo'n snapper er ookalweer uit?
    Een kartonnen hoes 8)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    domme vraag misschien, maar hoe ziet zo'n snapper er ookalweer uit?
    Een kartonnen hoes 8)
    Dus bijvoorbeeld die Best Buy DVD's? Ik zal die dozen missen! (...om de een of andere reden)

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ja, o.a die Best Buy dvd,s

  7. #57

    Standaard

    Eindelijk. Warner has seen the light
    "...maybe they were like Rachael...maybe they needed memories" --Rick Deckard (Blade Runner)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Zal wel moeilijker worden om straks in de winkel de Warner titels er tussen te spotten... maar goed...
    En dat is belangrijk waarom?


    (oftewel: Boeien! :wink: )




    Mij zal het echt een biet zijn van welke maatschappij de film afkomstig is. Het gaat mij om de film en de uitvoering daarvan op dat ronde schijfje dat in het (bij voorkeur Amaray-)hoesje zit.

    RCV-films blijf je in de toekomst i.i.g wel goed herkennen aan het zeer lelijke Artwork, de belachelijke kreten en de fouten op de hoes. In dat geval ga ik vaak even over de grens op zoek naar een wel correcte uitgave.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #59

    Standaard

    Jammer! Met name de New line cinema uitgave's waren vaak erg mooi met dubbele uitklaphoezen. Hopelijk blijft warnner zijn special editions uitbrengen in die mooie kartonnen dozen. Ja je moet er voorzichtg mee zijn maar dat is met alles wat mooi is!
    Tegen de eenheidsworst!!!!
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  10. #60

    Standaard

    Spuit 11 heeft ook het nieuws gelezen..

    Ik baal er eigenlijk een beetje van dat de snapper overboord gezet wordt door Warner. Ik vond het altijd hele mooie verpakkingen en ik snap niet helemaal waarom ze door de knieen gegaan zijn voor het gezeur erover. Hopelijk bedenkt Warner zich maar in de tussentijd zal ik ervoor zorgen dat ik de snappers van mijn wishlist nog snel ff in mijn collectie krijg.

    Echt jammer dit.

  11. #61

    Standaard

    Ik vind het toch jammer, ik vond/vind de snapper een mooie verpakking zoniet de mooiste voor dvd's...
    StarTrader

  12. #62

    Standaard

    Hmm... het lijkt erop alsof de snapper NIET VOLLEDIG overboord wordt gegooit door Warner: gisteren zag ik de nieuwe release van Fame bij MM Zwolle liggen in een SNAPPER!

    Nou ja, ik vindt het dus niet erg.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hmm... het lijkt erop alsof de snapper NIET VOLLEDIG overboord wordt gegooit door Warner: gisteren zag ik de nieuwe release van Fame bij MM Zwolle liggen in een SNAPPER!

    Nou ja, ik vindt het dus niet erg.
    Ik hoop dus echt wel dat ze doorgaan met het overboord gooien van de snappers. Tot die tijd blijf ik de snappers boycotten. Of het moet definitief worden dat Warner nooit van de snappers af zal stappen dan moet ik er ook aan gaan geloven. Maar ik heb nog steeds goede hoop dat Warner volgens jaar begint met de red tag cases.
    Four-Star Trader (236)

  14. #64
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Je komt in de winkel.
    De titel die je wilt ligt tweemaal in de rekken.
    Eentje met een snapper en eentje met een amaray.

    Welke neem je?
    Wedden dat er een heel deel van jullie zullen twijfelen?
    Ik twijfel niet meer.
    Ik neem de amaray!

    De laatste tijd al een paar snappers opgestuurd gekregen en de post heeft de sluiters (waar de dvd in vastzit) totaal vernield in het transport.

    Die dingen breken te snel!

  15. #65

    Standaard

    Matrix Reloaded wordt nu geleverd in Keep Case. Het lijkt me dus dat Warner vanaf nu geen Snappers meer zal releasen.

  16. #66

    Standaard

    Staat wel wat lullig naast de snapper uitvoering van The Matrix....
    Die zal ook wel opnieuw worden uitgebracht, commercieel denkend als men ongetwijfeld is.

  17. #67

    Standaard

    Gisteren de pas uitgekomen titel 'Soylent Green' gekocht in zo'n goeie oude snapper.

  18. #68

    Standaard

    Ik heb zojuist de dubbele Warner keepcase mogen bewonderen (The Matrix Reloaded), maar ik ben niet echt weg van dat ding.
    Met name de hub voelt een beetje raar als je de disc eruithaalt.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Gisteren de pas uitgekomen titel 'Soylent Green' gekocht in zo'n goeie oude snapper.
    Yep.... En hetzelfde geldt voor "Omega Man"....

    Maar... Beide titels zijn officieel gereleased op 8 oktober.... en Matrix Reloaded op 9 oktober.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Staat wel wat lullig naast de snapper uitvoering van The Matrix....
    Die zal ook wel opnieuw worden uitgebracht, commercieel denkend als men ongetwijfeld is.
    En inderdaad The Matrix 1-disc versie is opnieuw in amaray disc uitgebracht. Oa gespot in de FRS en MM Arena.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Gisteren de pas uitgekomen titel 'Soylent Green' gekocht in zo'n goeie oude snapper.
    Yep.... En hetzelfde geldt voor "Omega Man"....

    Maar... Beide titels zijn officieel gereleased op 8 oktober.... en Matrix Reloaded op 9 oktober.
    Omega Man en Soylent Green zijn 'best buy' titels. Misschien dat ze de (budget)releases van oudere films nog WEL als snapper uit zullen brengen? De snapper is nog altijd de goedkopere verpakkingsvorm...

  22. #72
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De snapper is nog altijd de goedkopere verpakkingsvorm...
    Hoe weet je dat?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De snapper is nog altijd de goedkopere verpakkingsvorm...
    Hoe weet je dat?
    D'r heeft op dvd-home.nl wel eens een verhaal over dvd-verpakkingen gestaan waarin dat werd onthult. Ik keek er zelf eigenlijk ook van op: zo'n amaray lijkt me juist eenvoudiger (en dus goedkoper) te produceren dan een snapper..

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Staat wel wat lullig naast de snapper uitvoering van The Matrix....
    Pfff, de "echte" DVD liefhebbers hebben toch de limited edition :P
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  25. #75

    Standaard

    maar ff omhoog halen...>

    wat ik me eigenlijk afvraag is, worden alle oudere releases met een snapper als verpakking vervangen voor nieuwere releases????

    Iemand die hier iets meer over weet????

    ik heb er nog zat liggen, Ocean's 11, Training Day, Conspiracy Theory, Swordfish o.a...>kan niet wachten tot er nieuwere keepcases van deze titels komen


    p.s. Robin Hood: Prince of Thieves komt er binnenkort, als het goed is, een nieuwe S.E. uit, Matrix 1 heeft nu ook een amaray...>nou begrijp ik ook wel dat dat puur voor deel 2 en 3 is gedaan...>snapper naast een keepcase staat niet zullen ze wel hebben gedacht,

    MAAR goed de rest van WB dan????

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •