Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 84 worden weergegeven.

Discussie: Gladiator

  1. #26

    Standaard

    Disc One - Widescreen Extended Edition of the Film, with 17 Minutes Additional Footage, Original Theatrical Cut of the Film, Introduction to Extended Cut by Director Ridley Scott, An "Are You Not Entertained?" Trivia track with Historical References etc, Deleted Footage Marker (guide to help identify the newly restored footage)

    Disc Two - Strength and Honor: Creating the World of Gladiator documentary (200 Mins), Tale of the Scribes: Crafting the story, The Tools of War: Weapons and vehicles, Attire of the Realm: Costume Design, The Heat of Battle: 3 Production Journal Featurettes, Resurrecting Proximo: Digitally Salvaged Scenes with actor Oliver Reed, The Glory of Rome: Oscar-winning Visual Effects, Echoes in Eternity: The film's release and global impact

    Disc Three - Production Design Primer and Gallery, Storyboard Demonstrations and Comparisons, Abandoned Sequences, Ridleygrams: Ridley Scott's own sketches, Costume Design Gallery, Photo Galleries, Deleted Scenes, Letters From the Front: Authentic memos on the challenges of production, Commodus Screen Test (Joaquin Phoenix), Visual Effects Explorations, An Evening with Russell Crowe and much more

    We've checked with our sources and learned that, because this title is still in production, this list isn't entirely correct (although the final release should be very close to this). For one thing, the 3 hour and 20 minute Strength and Honor: Creating the World of Gladiator documentary takes up virtually the entire second disc in the set. The other "extras" you see listed under this on Disc Two are actually the titles of chapters of the documentary, some of which have changed since this list was issued. We've learned that a couple of the special features listed were from an early disc proposal and are not part of this set, while you should also expect a few additional special features not yet revealed. Finally, we've learned that there will be no DTS track, owing to the disc space demands of including two versions of the film on a single DVD disc via seamless branching, while still keeping the presentation quality high (an unfortunate but understandable sacrifice that will nevertheless likely be a sticking point with some fans). We'll update you as things become more finalized on this release. Look for an announcement from DreamWorks and Universal on this title sometime in the next few months, along with final disc specs and the official release date.
    Geen DTS en een docu van 3 uur en 20 minuten????
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #27

    Standaard

    Alleen voor die docu van 200 min. is het mij alleen al wel te doen. Ik vond altijd al dat de huidige 2-disc versie grondig tekort schoot op het gebied van extra's. Over zo'n gigantisch groot project (destijds de duurste film ooit) moet toch echt wel iets meer te vertellen zijn dan dat er nu over is gezegd. En dat lijkt er afgemeten naar deze versie dan ook wel te zijn. Daarnaast zaten er verwijderde scenes op de tweede disc waarvan ik het absoluut jammer vond dat ze uit de film waren verwijderd. Ik betwijfel dan ook of de huidige cut inderdaad wel superieur is. Wat ik alleen wel jammer vind is dat de versie niet uitbereiden naar een 4-disc zodat die fantastische DTS kan worden behouden.

    Verder mis ik het wel erg interessante commentaar van Risley Scott, die altijd weer een verdomd goede commentaartrack weet af te leveren. Veel van de extra's van de eerste disc zijn gelukkig niet meegenomen.

    Voor de rest een erg erg puike uitvoering, van een ontzettende topfilm.

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Zonder DTS valt deze voor mij zeker af. Gladiator is een van mijn favoriete films maar ik verkies toch een van de beste DTS-ES 6.1 tracks aller tijden boven een paar minuten extra footage. Jammerlijke misser wat mij betreft.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Zonder DTS valt deze voor mij zeker af. Gladiator is een van mijn favoriete films maar ik verkies toch een van de beste DTS-ES 6.1 tracks aller tijden boven een paar minuten extra footage. Jammerlijke misser wat mij betreft.
    I agree!
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Zonder DTS valt deze voor mij zeker af. Gladiator is een van mijn favoriete films maar ik verkies toch een van de beste DTS-ES 6.1 tracks aller tijden boven een paar minuten extra footage. Jammerlijke misser wat mij betreft.
    Paar minuten extra,s En die docu dan van 200 minuten.
    Als je DTS wilt hou je die er toch gewoon bij die je al hebt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #32
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Zonder DTS valt deze voor mij zeker af. Gladiator is een van mijn favoriete films maar ik verkies toch een van de beste DTS-ES 6.1 tracks aller tijden boven een paar minuten extra footage. Jammerlijke misser wat mij betreft.
    Paar minuten extra,s En die docu dan van 200 minuten.
    Als je DTS wilt hou je die er toch gewoon bij die je al hebt.
    Docu is leuk hoor, maar ik ga echt niet elke keer dik 3 uur uittrekken om een docu te kijken, da's voor 1 keer. Daarnaast weet ik vrij zeker dat als ik ze allebei koop ik het geluid van de eerste versie verkies boven die extra footage, dus ik de extended cut 1 keer kijk. Daarvoor ga ik geen 3 disc kopen dus... Nee, ze hadden de film gewoon over 2 discs moeten spreiden, nu leveren ze (wat mij betreft) te veel in.

  8. #33

    Standaard

    heb nog geen van de oude versies in m`n collectie dus deze komt er waarschijnlijk wel, als de prijs t toe laat ten minste
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34

    Standaard

    Ik heb de R2NL 2-disc, maar ik denk dat ik deze 3-disc wel ga halen en ze dan gewoon lekker alletwee naast elkaar in de kast zet.

    Komt hiervan trouwens ook een R2-uitvoering?

  10. #35

    Standaard

    Ik wacht denk ik maar op de R2 hiervan.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  11. #36

    Standaard

    Further Details
    Universal Home Video has today officially announced the new extended edition release of Ridley Scott's Oscar-winning Gladiator, which stars Russell Crowe. The three-disc set will be available to own from the 23rd August (not June as originally reported), and will add seventeen minutes of additional footage to the film. The original two hour thirty-five minute theatrical cut of the film, will also be included. We've attached a more complete spec listing below, along with our first look at the official region one package artwork:

    Disc One: Extended Feature Film

    Widescreen Extended Edition of the Film (2 Hours 51 Minutes)
    - 2.35:1 Anamorphic Widescreen Presentation
    - English and French Dolby Digital 5.1 Surround Tracks
    Original Theatrical Cut of the Film (2 Hours 35 Minutes)
    - 2.35:1 Anamorphic Widescreen Presentation
    - English and French Dolby Digital 5.1 & Englih 2.0 Stereo Tracks
    Introduction to Extended Cut by Director Ridley Scott
    An "Are You Not Entertained?" Trivia track with Historical References etc
    All-New Audio Commentary with Ridley Scott and Russell Crowe
    Deleted Footage Marker. Guide to help identify the newly restored footage.
    English, French and Spanish Subtitles

    Disc Two: Behind the Scenes

    Strength and Honor: Creating the World of Gladiator Documentary (200 Mins) Includes:
    - Tale of the Scribes: Crafting the Story
    - The Tools of War: Weapons and Vehicles
    - Attire of the Realm: Costume Design
    - The Heat of Battle: 3 Production Journal Featurettes
    - Resurrecting Proximo: Digitally Salvaged Scenes with actor Oliver Reed
    - The Glore of Rome: Oscar-winning Visual Effects
    - Echoes in Eternity: The film's release and global impact
    English, French and Spanish Subtitles

    Disc Three: Image and Design

    Production Design Featurette and Gallery
    Storyboard Demonstrations, Comparisons and Gallery
    Abandoned Sequences
    Ridleygrams: Ridley Scott's Own Sketches
    Costume Design Gallery
    Photo Galleries
    Deleted Scenes including Alternate Opening Titles
    Letters From the Front: Authentic memos on the challenges of production
    Commodus Screen Test (Joaquin Phoenix)
    Visual Effects Explorations (Germania & Rome)
    An Evening with Russell Crowe
    English, French and Spanish Subtitles
    And Much More!

    Voor de covers kijk op: http://www.dvdanswers.com/index.php?...6410&n=1&burl=
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #37

    Standaard

    Tja, het is al gezegd, geen DTS is geen deal.
    De 2disc die ik nu heb is RUIM voldoende, wat verwacht je meer van die extras zonder dat ze repeterende info bevatten of saai worden ? Destijds was Gladiator een van men DVD's met de beste extra's.

    En die extedend cut is gewoon de truck om kopers opnieuw te overhalen deze aan te schaffen, met succes blijkbaar.

    Het is waar dat sommige oudere DVD releasen smeken om een nieuwe release (Titanic, Batman, enz.) daar hoort deze dus niet bij hé, dus wie zegt dat dit geen uitmelkerij is omdat het toch al wel lang geleden is, moeten er hen woordenboek maar eens op naslaan.

  13. #38

    Standaard

    De vorige twee disc editie was dik in orde en ruimschoots voldoende. Geen aanschaf dus voor mij, en zeker niet omdat de dts-track ontbreekt.

  14. #39

    Standaard

    Ik vind het gewoonweg idioot. Brengen ze een zogenaamde 'ultimate edition' uit en dan ontbreekt er een DTS-track .

  15. #40

    Standaard

    hmm, wel mooi digipack....

  16. #41

    Standaard

    Ontbreken van DTs is inderdaad jammer, zeker omdat de DTS van Gladiarot ook nog een een ontzettend goede was. Maar ik moet wel zeggen dat de extra´s destijd voor mij al vroegen naar meer. Zeker omdat er eigenlijk relatief weinig wordt ingegaan op het maken van de film, ik heb mij altijd afgevraagd of er over een dergelijkw productie niet meer te zeggen was dan dit. Zeker de innovativiteit en kosten van de film moeten toch echt boekdelen spreken. En 200 min, lijkt er heel wat meer op dan een luttel half uurtje. Het gaat daarnaast wel om een Ridley Scott film, en verschillende uitgaven op DVD getuigen toch echt van een grote betokkenheid, wat zich uit in fantastische films en erg interessante extra´s. (denk aan Black hawk Down, Hannibal, Alien, Legend enz.)

    Zoals velen weten had Universal nog geen rechten om hun films op DVD uit te brengen, omdat ze er geen heil in hadden gezien, daarom dat alle releases via Columbia gingen. Nu Universal de rechten wel zelf heeft brengen ze de films een stuk beter uit (uitgezonderd dan het ontbreken van DTS in dit geval), zoals ook al is gebleken met verschillende andere titels.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    hmm, wel mooi digipack....
    Zeker maar ik ben meer dan tevreden met m'n 2-disc CE 8)

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Tja, het is al gezegd, geen DTS is geen deal.
    De 2disc die ik nu heb is RUIM voldoende, wat verwacht je meer van die extras zonder dat ze repeterende info bevatten of saai worden ? Destijds was Gladiator een van men DVD's met de beste extra's.

    En die extedend cut is gewoon de truck om kopers opnieuw te overhalen deze aan te schaffen, met succes blijkbaar.

    Het is waar dat sommige oudere DVD releasen smeken om een nieuwe release (Titanic, Batman, enz.) daar hoort deze dus niet bij hé, dus wie zegt dat dit geen uitmelkerij is omdat het toch al wel lang geleden is, moeten er hen woordenboek maar eens op naslaan.
    is die 2 disc de R2NL dan ?? niet dat dat voor mij wat uitmaakt, regio is voor mij onbelangrijk, maar ik zie in de winkel altijd alleen maar de kale versie liggen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    is die 2 disc de R2NL dan ?? niet dat dat voor mij wat uitmaakt, regio is voor mij onbelangrijk, maar ik zie in de winkel altijd alleen maar de kale versie liggen
    Ja hoor, R2NL, gaat om deze:


    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=9

  20. #45

    Standaard

    danke
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #46

    Standaard

    Gaat ik denk ik toch wel kopen deze.

    Ben toch wel een beetje verslaafd aan mooie verpakkingen 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  22. #47

    Standaard

    Zie net dat deze audiocommentaar heeft met Russel Crowe. Deze komt er nu helemaal zeker!

    Altijd interessant als acteurs meedoen met commentaar en zeker eentje die ik nog nooit heb horen spreken!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Tja, het is al gezegd, geen DTS is geen deal.
    De 2disc die ik nu heb is RUIM voldoende, wat verwacht je meer van die extras zonder dat ze repeterende info bevatten of saai worden ? Destijds was Gladiator een van men DVD's met de beste extra's.

    En die extedend cut is gewoon de truck om kopers opnieuw te overhalen deze aan te schaffen, met succes blijkbaar.

    Het is waar dat sommige oudere DVD releasen smeken om een nieuwe release (Titanic, Batman, enz.) daar hoort deze dus niet bij hé, dus wie zegt dat dit geen uitmelkerij is omdat het toch al wel lang geleden is, moeten er hen woordenboek maar eens op naslaan.
    is die 2 disc de R2NL dan ?? niet dat dat voor mij wat uitmaakt, regio is voor mij onbelangrijk, maar ik zie in de winkel altijd alleen maar de kale versie liggen
    2-disc CE is een tijdje terug vervangen door de 1-disc

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    2-disc CE is een tijdje terug vervangen door de 1-disc
    tis maar een vraag hoor, een " "lijkt me niet echt nodig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    2-disc CE is een tijdje terug vervangen door de 1-disc
    tis maar een vraag hoor, een " "lijkt me niet echt nodig
    Oh sorry was niet richting jou bedoeld maar ik vind het jammer dat ie vervangen is :wink:

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •