De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Koos Alberts - 20 Jaar 'n Legende [DVD]

    Koos Alberts - 20 Jaar 'n Legende [DVD]

    Een compilatie van het beste werk van Nederlands meest geliefde zanger van het Oer-Hollandse Levenslied.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zijn we eindelijk van Fransje B af, krijgen we deze ellende

  3. #3

    Standaard

    echt enthousiast kan ik hier niet van worden...

    Maar is nog altijd een stuk beter dan de hierboven al genoemde Frans B. :P

  4. #4

    Standaard

    wauw...deze ga ik echt meteen halen

  5. #5

    Standaard

    Nog zo'n bagger DVD. In mijn ogen zonde van je geld.
    Maar goed...... er zijn ook mensen die er wel van houden.
    Ieder z'n eigen smaak

  6. #6

    Standaard

    Ik zie de afgelopen weken erg veel kritiek op Nederlandstalige muziek-DVD's. Natuurlijk... we hebben allemaal een andere smaak, en mijn favoriete genre is het ook niet.
    Maar... Als ik zo zou gaan reageren bij alle films die ik maar niets vind, zoals al die puber-action meuk en verkrachtte stripfiguren, dan zouden jullie op den duur ook doodziek van me worden.

    Stop dus eens met deze bijna zielige reacties... Ik denk dat er nog minder mensen interesse in dat soort reacties hebben dan in de DVD's waar je op reageert.

    En dan... Wees blij dat dit DVD.nl en niet DVD.de is, want dan zou je waarschijnlijk ook nog eens de nodige duitse schlagers te verwerken krijgen... en niet te vergeten Fransje B. in het Duits...

  7. #7

    Standaard

    Eindelijk een DVD van Koos. Dit werd tijd. We gaan genieten. Het wachten is op de nieuwe van Andre Hazes in de ArenA. Dan is de verzameling compleet

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Stop dus eens met deze bijna zielige reacties... Ik denk dat er nog minder mensen interesse in dat soort reacties hebben dan in de DVD's waar je op reageert.
    Ik wist niet dat je zo snel boos werd :wink:
    Maar mijn excuses, zal het niet meer doen
    Ik begrijp alleen je woordspeling niet (dikgedrukt)
    Zoals ik het lees staat er: dat het dus ook geen nut meer heeft dat men op dvd's reageert omdat er toch steeds minder mensen interesse in hebben.
    Ik denk niet dat je het op deze manier bedoelt toch Alex ??

  9. #9

    Standaard

    Voor de fans toch een goede release, er staan 19 nummers op. Dat is een stuk beter dan die magere eerste twee releases van Frans Bauer. Ik hou zeker niet van dat soort muziek, maar ik vind het toch wel interessant om te zien of die Nederlandse artiesten een beetje waardige dvd's maken.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #10

    Standaard

    Het blijkt wel dat de vertolkers in het nederlandstalige repertoire de DVD ontdekt hebben. Naast Koos Alberts en de al genoemde Frans Bauer komen er ook drie "Hollandse Sterren Stralen", met onder meer schlagers van Dennie Christiaan (he Alex :wink: ) en een DVD van Grad Damen op Curacao.

    Het geeft aan dat DVD ondertussen een ingeburgerd medium is en niet meer alleen voor de filmfreaks is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Eindelijk, de eerste Harderwijker op dvd, dat vervult mij met grote trots.

    Hij staat met stip in mijn wishlist......op nummer 586.

    Koos zijn maatschappij laat in ieder geval zien hoe je een redelijke dvd uitbrengt, daar kunnen die zeer korte dvd-tjes van der Frans een voorbeeld aan nemen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Ik wist niet dat je zo snel boos werd :wink:
    Maar mijn excuses, zal het niet meer doen
    Ik begrijp alleen je woordspeling niet (dikgedrukt)
    Zoals ik het lees staat er: dat het dus ook geen nut meer heeft dat men op dvd's reageert omdat er toch steeds minder mensen interesse in hebben.
    Ik denk niet dat je het op deze manier bedoelt toch Alex ??
    Wat ik bedoel: Misschien zijn er dan weinig mensen die interesse hebben in dit soort recensies. Maar diegene die er wél in is geïnteresseerd, is zeker niet geïnteresseerd in de afzeikende reacties.

    Daarnaast bewijfel ik of er zo weinig interesse in dit soort muziek is... Koos Alberts heeft niet voor niets "het grote recordboek" gehaald.

    En Sander... Mijn reactie was niet speciaal op jou gericht, maar meer in de algemeenheid. Na al het gezeur over/bij de Frans Bauer recensies heb ik gewoon geen zin om hier hetzelfde nogeens te zien herhalen...

  13. #13

    Standaard

    Enkel opbouwende reacties dan nog op DVD.nl ?... Okee : ik vind deze DVD gewoon schitterend... Not. (sorry)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Enkel opbouwende reacties dan nog op DVD.nl ?...
    Nee, maar Alex heeft inderdaad wel een punt: Om maar te laten merken dat je geen 'kneus' bent die van Nederlandstalige muziek houdt lijkt iedereen bij dit soort titels een duit in het zakje te moeten doen.
    Eric van Ballegoie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter

    Het geeft aan dat DVD ondertussen een ingeburgerd medium is en niet meer alleen voor de filmfreaks is.
    Yep, of dvd.nl daar blij mee moet zijn is vraag 2... Het kan 2 kanten op , ik hoop de goeie...

    En mijn mening over deze DVD zal er nooit komen, want dit is niet mijn kopje thee...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Mijn smaak is het ook niet maar dat is omdat ik meer van nederlandstalige liedjes uit de jaren 30, 40 en 50 leuk vind, maar ik ken genoeg mensen die er wel van de muziek van Koos Alberts of Frans Bauer houden. Er zijn zelfs heel veel mensen die zulke muziek leuk vinden

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    En Sander... Mijn reactie was niet speciaal op jou gericht, maar meer in de algemeenheid. Na al het gezeur over/bij de Frans Bauer recensies heb ik gewoon geen zin om hier hetzelfde nogeens te zien herhalen...
    Tja Alex,
    gezien de stortvloed aan al dan niet humorvolle (humor blijft natuurlijk erg smaakgebonden) en vooral negatieve reacties op eerst de FB en nu de KA-recensies, kan het niet aan je voorbij zijn gegaan dat je wellicht voor de verkeerde doelgroep bezig bent.

    Ik heb er alle begrip voor dat jullie het begrip DVD zo ruim mogelijk willen zien en dus ook FB en KA behandelen. Maar sta er dan niet van te kijken dat het grootste deel van je publiek hier niet op zit te wachten. En ga dan al helemaal niet zo overdreven reageren, alsjeblieft.

    Een visboer die ineens een hoekje van zijn toonbank inruimt voor Zwitserse kaas zal ook reacties van zijn klanten krijgen, want die komen voor vis bij hem in de winkel.

    Dus, ga vooral door met het recenseren voor een zo breed mogelijk publiek, maar accepteer dan ook eventuele kritiek.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    Dus, ga vooral door met het recenseren voor een zo breed mogelijk publiek, maar accepteer dan ook eventuele kritiek.
    Kritiek is natuurlijk altijd welkom, maar dat is wel iets anders dan de huidige reacties op het Nederlandstalige muziekrepertoire. Nu lijkt het vooral alsof men "populair" wil doen door zich af te zetten tegen dit soort smartlappen...

    Tja... Zwitserse kaas bij de visboer... die vergelijking begrijp ik niet zo. Misschien dat gepanneerde goudvis een betere vergelijking zou opleveren... En in dat geval zou ik zeggen;"So what? Vis is vis"... net zoals Puber-action-DVD's en Smartlap-muziek-DVD's allemaal DVD's zijn, en dus evenveel recht op een bespreking op DVD.nl hebben... en ook evenveel recht op een normale benadering door de forumleden...

    Nogmaals... Kritiek is welkom, maar afzeiken is iets persoonlijks.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    ... net zoals Puber-action-DVD's en Smartlap-muziek-DVD's allemaal DVD's zijn, en dus evenveel recht op een bespreking op DVD.nl hebben... en ook evenveel recht op een normale benadering door de forumleden...
    Pas op wat je zegt: straks komen die adult recensies er toch nog, want een DVD is een DVD... :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    ... net zoals Puber-action-DVD's en Smartlap-muziek-DVD's allemaal DVD's zijn, en dus evenveel recht op een bespreking op DVD.nl hebben... en ook evenveel recht op een normale benadering door de forumleden...
    Pas op wat je zegt: straks komen die adult recensies er toch nog, want een DVD is een DVD... :wink:
    Goed punt, net als Koos Alberts zijn daar ook liefhebbers voor... Het blijft DVD... en met de de naam DVD.nl heb je straks geen keuze meer... gezien de shit die laatste voorbij komt kan dit er ook nog wel bij toch...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #21

    Standaard

    Ik heb hier in België helemaal nog nooit van Koos Albers gehoord, maar de verhitte reacties liegen er niet om. Mis ik iets essentieels?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    En dan... Wees blij dat dit DVD.nl en niet DVD.de is, want dan zou je waarschijnlijk ook nog eens de nodige duitse schlagers te verwerken krijgen...
    Persoonlijk krijg ik rode vlekken in mijn nek als ik een schlager hoor, maar er zijn mensen deze die muziek ook erg leuk vinden en er mischien graag een DVD-tje van kopen. Met jou opmerking geef je je reactie net zo'n (in jouw ogen bedenkelijk) niveau als de reacties die je zelf zo veroordeeld! :x

  23. #23

    Standaard

    Het is een aardige gozer en stjah ook niet echt mijn stijl muziek maar het is wel altijd een groot feest als ie er is hahah.
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •