Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry V.
    Joepie!

    Vanavond heb ik in de sneak 'The Italian Job' gezien. Prima film, goed vermaak.... Samen met PotC de betere zomerfilms.

    Norton is gewoon solide in deze film. Niet zo sterk als bijv. 25th Hour, maar nog altijd goed.
    The Italian Job staat inmiddels ook op mijn to-buy-list

    (gister het orgineel gezien, was ook best wel vermakelijk, voorspelbaar, maar vermakelijk)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  2. #27

    Standaard

    Primal Fear heeft mij ook zeker verrast...>1e keer dat ik hem zag, vervolgens Rounders ...> en hij was en is vanaf dat moment absoluut 1 van mijn favorieten!!!

  3. #28

    Standaard

    Rounders + Primal fear + Italian Job **zucht**

    Moet nog veel kijken van hem, wat een ramp..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Vind zijn rol in the Score ook erg goed hoor..

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Keeping the Faith. Meer humoristische rol van hem naast Ben Stiller.
    Dat was dan weer een flinke uitschuiver van de man, en hij had het onding nog zelf geregisseerd ook! Over de andere films niets dan lof.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    rounders,american history x,25th hour,italian job waren allemaal top,In red dragon vondt ik hem niet super leek wel een beetje of hij er niet thuishoorde
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

  7. #32
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Binnenkort komt ook Death to smootchy uit iemand bekend met deze film.....

  8. #33

    Standaard

    Jah, een ontzettend slechte film, een schande dat robin williams zich heeft verlaagd tot zo'n klasse... :x
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  9. #34

    Standaard

    Ik ben een grote Edward fan, maar hij is zoals Paul al zei, niet om aan te zien. Hoe ze op het idee zijn gekomen om daarin mee te spelen is mij een grote vraag.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  10. #35

    Standaard

    Ik ben bang een hoop geld, en als ik edward norton was zou ik ook graag een film maken met robin williams, alleen had dan eerst het script gelezen....
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #36

    Standaard

    Edwart Norton , is na American History X... (in de bios gezien) mijn topacteur.. Fantastisch.. Heeft hij dit jaar weer bewezen met 25th Hour en vind ik met afstand de beste film van afgelopen jaar... (tenminste, waar ik het meest van heb genoten)....

    We gaan nog een hoop goede dingen zien van hem, ben ik van overtuigd !!!!!!
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  12. #37

    Standaard

    Gisteren Death to Smoochy gezien op tv en ik vond het toch wel een leuke film (waarschijnlijk één van de weinigen.. ).

    Maar goed over Norton zelf; i.m.o. één van de beteren acteurs die er op dit moment rondloopt. Getuige zijn Filmography alleen al;

    * Primal Fear,
    * American History X,
    * Fight Club,
    * 25th Hour

    En ga zo nog maar effe door. Zeker niet de minste films.

    Ben ook wel benieuwd naar zijn nieuwste film "Down in the Valley".
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #38

    Standaard

    Edward Norton
    Wat een geweldig acteerwerk levert die in American History X. Zijn laatste confrontatie met Cameron, is hier wel het toppunt.
    25 th hour was ook zeker een aardige film, en weer een goeie rol van hem. Toch vond ik Pepper zeker niet slecht naast hem.

  14. #39

    Standaard

    Gisteravond meegepikt van "death to smoochy".
    Wie wil dat deze acteur groot blijft moet deze film niet kijken. Hij speelt het goed, maar zijn rol is vreselijk!

    25th hour is een meesterlijke film, zeker door het acteerwerk van Edward Norton. Ik vraag me af of iemand die meesterlijke "fuck you" scene beter had kunnen doen.

  15. #40

    Standaard

    death to smoochy.. Gister een stuk gekeken toen ik thuiskwam van werken maar kon het niet langer aanzien dit is dus niet aan mijn besteed.

  16. #41

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar Down in the Valley met hem.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #42

    Standaard

    Vergeet Rounders niet.

    Een prachtige prestatie van Norton. Damon is net ietsje beter maar Norton's sneaky character komt erg natuurgetrouw over.

    History X is en blijft de beste Norton presatie.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •