De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Een keuze maken tussen de volgende HT merken.....

    Ik ben opzoek naar een "all-in-one" setje, en heb een aantal kandidaten:

    * JVC TH-A85/A-55
    * JVC QP-ES3AL/ES1AL

    zoals duidelijk zichtbaar is, heb ik bij beide types een / staan, verschil is namelijk klein tussen die. Alleen is het zo dat bij de A85 en de QP-ES3AL zuilen bijzitten. Ik weet nog niet of je nou het verschil hoort als je een setje met of zonder zuilen kiest maar daarom vraag ik jullie ook

    Zuilen bij een setje kost je gauw 200 pleuro meer! Dus als het niet duidelijk hoorbaar is, kies ik gewoon voor een setje zonder zuilen en hang de sattelites gewoon op aan "Vogels" beugels...

    Wie kent deze types?!

    Volgende vraag:

    Waarom zitten bij veel setjes GEEN SCART aansluiting!?! Ik dacht toch echt dat SCART het mooiste beeldsignaal geeft?!. Moet ik nou kiezen voor een set met SCART? of voldoet Svideo ook goed?!

    bedankt!

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat er geen scart op vele setjes zit zeg al genoeg over de all-in-ones lijkt me
    Te duur voor de geleverde kwaliteit
    Voor de rest voldoet S-video ook prima mits gebruik van een goede S-video kabel

  3. #3

    Standaard Re: Een keuze maken tussen de volgende HT merken.....

    [quote="titan23"] Ik weet nog niet of je nou het verschil hoort als je een setje met of zonder zuilen kiest maar daarom vraag ik jullie ook
    [quote]

    Volgens mij zijn het zuiltjes met een sattelietspeaker erin verwerkt, maw, precies hetzelfde alleen wat meer design.

    Groeten,
    Raskel

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •