De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Soundblaster Mp3+ aansluiten op versterken?!

    Sinds kort heeft Soundblaster een nieuw product, Mp3+.
    Nu is mijn vraag kan ik dit rustig met RCA kabels via de Line-out van dat ding op mijn versterker aansluiten zonder dat ik de versterker hiermee beschadig??
    Ik had namelijk begrepen dat vanuit een pc het niet aan te raden was.

    Mijn Collectie
    Co-StarTrader

  2. #2

    Standaard

    Het apparaat ken ik niet ..maar als er een line out op zit dan kan je die prima op je versterker aansluiten .

    Alleen waar heb je gehoord dat het niet verstandig is je pc aan te sluiten op je versterker?
    Das onzin
    Er zit toch niet voor niks een uitgang op je pc .. ik doe het al jaren zo en dat gaat prima en met mij nog zat anderen.

  3. #3

    Standaard

    Hij heeft een optical line in/out, geen coaxial.
    Wel een koptelefoon aansluiting verder en een stereo aansluiting.
    Volgens mij kan je hem dus aansluiten op je versterker, er zit ook een verloopstekkertje bij voor de tulpaansluitingen.

  4. #4

    Standaard

    Wanneer er een analoge line out op zit, kun je hem gewoon met tulp stekkertjes aansluiten op je reciever. Doe dit niet op de hoofdtelefoonaansluiting want dan krijgt de ingang van je reciever een te sterk signaal, waardoor je reciever zou kunnen beschadigen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •