De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard op zoek naar een erg-goed-klinkende all-in-one set .....

    na dit hele topiclijst gelezen te hebben post ik ook maar eens mijn verhaal.

    Ik wil dolgraag een schitterende HT set hebben. alleen heb ik een probleem en ook weer niet. Ik heb (naar mijn mening) 's wereldse mooiste speakers "Klipsch". Het probleem echter met Klipsch is dat je geen andere speaker op deze set kunt aansluiten ivm Db. Het kan wel, maar dan kost een HT set totaal mij 7000 euro nou toedeledokie!

    Goed.. dus ik kan gewoon geen losse componenten set aanschaffen. Dus het wordt een all-in-one setje. Even mijn eisen op een rij:

    - tenminste 1 SCART aansluiting
    - optische ingang ivm PlayStation 2 sound
    - DVD+R ondersteuning
    - DTS, DD
    - Goed beeld bij DVD
    - Zeer goed geluid bij films.

    zoals opvalt besteed ik geen enkele aandacht aan de kwaliteit van Audio cd's voor deze set. Ik gebruik mijn Klipsch wel voor audio 8)
    Het gaat mij dus PUUR om DVD films en Gaming.

    Na dit verhaal ben ik zelf tot deze gekomen:

    JVC TH-A55
    JVC TH-A85

    net even duurder...

    JVC QP-ES1AL


    Deze keuze is door mij gemaakt door het lezen van vele reviews op internet als in magazines. Morgen ga ik ze beluisteren. De Sony DAV-S888 viel af na vele negatieve reviews van gebruikers.

    Misschien dat een van jullie toch Pioneer me aanraden, maar heren.. welk type! ik zie door de bomen het bos niet meer.

    Oh ja budget: max 1000 euro

  2. #2

    Standaard HT set

    Heb je de Titan serie van Klipsch? De front speakers zijn echt top. Wel duur en moeilijk aan te sturen maar dan heb je ook iets.

    Als je voor een goedkopere HT set wilt gaan moet je eens naar het merk Eltax of Kef gaan kijken. Deze hebben beide zeer goede speakers voor een betaalbare prijs.

    Succes ermee!

  3. #3

    Standaard

    De KEF KHT2005.2 bestaat uit 5 losse speakers (de beroemde eitjes) en een subwoofer. De sub van de vorige versie schijnt niet zo boeiend te zijn geweest (die van de 2005 dus), maar van de 2005.2 is die al een heel stuk beter. Die set kost zo rond de 1000 euro? (weet ik niet zeker).
    Mvg,

    Christiaan

  4. #4

    Standaard

    Zoekt ie niet zo'n compleet alles-in-1 setje(dus niet een speakersetje)? Tenminste dat is wat ik uit zijn vage post begrijp...
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NicK Portier
    Zoekt ie niet zo'n compleet alles-in-1 setje(dus niet een speakersetje)? Tenminste dat is wat ik uit zijn vage post begrijp...
    Klopt, hij zoekt inderdaad de complete set ,dus receiver en dvd in een. :wink:

  6. #6

    Standaard

    Het probleem echter met Klipsch is dat je geen andere speaker op deze set kunt aansluiten ivm Db.
    Wat bedoel je hier eigenlijk mee? En wat is Db?
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •