De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dringende hulp met Philips MX980 gevraagd

    Hey iedereen

    Ik ben van plan om morgenvroeg mij een Philips MX980 aan te schaffen ... maar ik heb nog enkele vraagjes

    Ik bezit al een Philips DVD750, deze heeft een optical out, een "gewone" digital out (cinch denk ik als ik me niet vergis), een stereo links en rechts out en een S-video out ...

    Hoe moet ik mijn DVD aansluiten op de MX980 en zitten die kabeltjes bij in de MX980 doos??

    Verder vroeg ik me af of de MX980 krachtig genoeg is om een kamer van 3m x 7m van de nodige sound te voorzien ?

    Alvast bedankt voor de reacties!!!

  2. #2

    Standaard

    Als de versterker een coax ingang heeft moet je een coaxkabel tussen je dvdspeler en je versterker steken. (let op: geen coaxkabel voor de tv!). Heeft je versterker dit niet neem dan een optische kabel, en doe die tussen je versterker en je dvdspeler.
    Voor een kamer van 3*7 heb je niet krankzinnig veel vermogen nodig hoor: ik heb ongeveer hetzelfde formaat, en mijn 5*35 watt is precies voldoende. .
    Let je er ook even op dat (ook al zouden ze zijn meegeleverd) dat je even kwaliteitskabels koopt? De meeste mensen die "serieus" bezig zijn met HT besteden ruwweg 10/20% van de kosten aan bekabeling (scart/interlinks/speakerkabel).
    Mvg,

    Christiaan

  3. #3

    Standaard

    ok bedankt en op welke uitgang op de DVD plug je die coax dan??

  4. #4

    Standaard

    Als je dvdspeler een coax uitgang heeft moet je de coax hierop aansluiten (dit is een gewone cinx stekker). Heeft je dvdspeler dit niet dan moet je de optische kabel gebruiken. Als je naar de vorm van de optische kabel kijkt zul je zo de goede uitgang op je dvdspeler vinden (hier zit overigens ook nog een beschermingsplugje op, deze kun je zo verwijderen).
    Succes.

  5. #5

    Standaard

    jep heb het door wist niet dat coax = cinch ... dus gewoon de coax op de digitale out op de DVD naar de coax1 op de tuner heel erg bedankt !!! post straks men bevindingen met de MX980

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •