De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vaarwel abonnement :(

    Ik zit al een aantal maanden met een erg vreemd forum-probleem. Zo goed als zeker sinds de invoering van de huidige phpBB forumsoftware...

    Eerlijk gezegd, word ik er de laatste tijd zelfs regelmatig erg pissig over ... "beetje dom" natuurlijk, want daarmee kom ik niet dichterbij een oorzaak of oplossing.

    Waar heb ik het over?
    Ik kom er steeds vaker achter dat het abonnement op threads waarin ik heb gereageerd zomaar wordt opgeheven, waardoor ik dus geen melding meer krijg wanneer er iemand een bericht heeft geplaatst...
    Het gebeurt zelfs meerdere keren per week...
    Het is normaal dat er geen berichten komen wanneer ik een thread nog niet heb bezocht, maar dat zelfs het abonnement zonder mijn tussenkomst wordt geannuleerd is absoluut niet normaal...

    Voordat ik nu hard ga roepen dat er iets mis is met de software i.p.v. met m'n PC (al zou ik niet weten waar ik die auto-abo-annulering kan vinden in XP...), ben ik erg benieuwd...

    Hebben jullie soms, of misschien zelfs vaak, gemerkt dat een abonnement op een thread vanzelf werd opgeheven? Dus zonder dat je daar zelf iets voor had gedaan?

  2. #2

    Standaard

    Yep, regelmatig. Ligt op zeker aan dat klote forum. Ik zou best die oude terug willen, want daar kon je bv. ook een overzicht van al je abbo's krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Ligt op zeker aan dat klote forum.
    Beetje normaal taalgebruik aub!
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Pardon, maar dit woord hoort bij mijn standaard frustratievocabulaire en als u daar geschockeerd door raakt, spijt mij dat ten zeerste. Het lag niet in de aard van mijn bedoeling de forummedewerkers te beledigen, maar slechts het forumprogramma.

  5. #5

    Standaard

    Het beschreven probleem kan ik me niet herinneren ooit te hebben gehad...wel een andere... Als ik in de mailtjes klikte op de link naar de thread (en ik zou toch zweren dat het de bovenste is geweest want daar klik ik altijd automatisch) dat ik dan kwam op een pagina die me vertelde dat ik niet meer op de thread geabonneerd was..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  6. #6

    Standaard

    Alex, ik heb hetzelfde probleem als jij met de abonnementjes op sommige threads. (Zelf heb ik hier Win2000, als browser gebruik Netscape 7.1) Ik denk ook dat het ergens aan het forum ligt ...
    :wq

  7. #7

    Standaard

    Dat probleem heb ik ook. Heb het al verscheidende malen gehad.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb het ook al regelmatig gehad en er ook al meerdere keren melding van gemaakt. Het is èn blijft erg irritant.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #9

    Standaard

    Wow!! Ik voel me ineens een stuk minder gek!

    Bedankt zover voor de reakties...

  10. #10

    Standaard

    Tot nu toe nog niet erg veel reakties. Betekent dit, dat het probleem niet bij veel mensen voorkomt?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Tot nu toe nog niet erg veel reakties. Betekent dit, dat het probleem niet bij veel mensen voorkomt?
    Of dat veel mensen sowieso geen abonnementen op threads hebben.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #12

    Standaard

    Je leest er in ieder geval regelmatig over.
    Mvg,

    Christiaan

  13. #13

    Standaard

    Deze melding kreeg ik net toen ik wilde posten

    ps: deze melding kreeg ik net tijdens het posten:

    Ran into problems sending Mail. Response: 451 Please stop using relays.osirusoft.com

    DEBUG MODE

    Line : 163
    File : /usr/local/www/data/dvd.nl/forum/includes/smtp.php

    edit: en ik kreeg hem weer

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Vaarwel abonnement :(

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Hebben jullie soms, of misschien zelfs vaak, gemerkt dat een abonnement op een thread vanzelf werd opgeheven? Dus zonder dat je daar zelf iets voor had gedaan?
    Kan ik een kort antwoord op geven en dat is ja.
    Ik vroeg me dat dus de laatste tijd ook al af hoe dat kon

  15. #15

    Standaard

    Bij mij is het inderdaad ook geregeld gebeurd, ik heb Xp en Internet Explorer.
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  16. #16

    Standaard

    bij mij ook heel vaak
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  17. #17

    Standaard

    Wel eens tegen gekomen, maar ik stoor mij daar niet echt aan moet ik eerlijk zeggen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Wel eens tegen gekomen, maar ik stoor mij daar niet echt aan moet ik eerlijk zeggen.
    Ik kan me goed voorstellen dat het voor een gemiddelde forumbezoeker inderdaad minder lastig is dan voor een moderator...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Wel eens tegen gekomen, maar ik stoor mij daar niet echt aan moet ik eerlijk zeggen.
    Ik kan me goed voorstellen dat het voor een gemiddelde forumbezoeker inderdaad minder lastig is dan voor een moderator...
    Dat is zeker waar, ik hoop ook voor je dat het probleem snel is verholpen :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •