Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Is dit setje wat?

  1. #26

    Standaard

    wrijf het er maar weer even in Johan
    Mvg,

    Christiaan

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    wrijf het er maar weer even in Johan
    Mvg,

    Christiaan
    Sorry Christiaan
    Volgende week zondag komt Garmt m helemaal goed afstellen en dan gaat het feest eindelijk pas goed beginnen.
    Zie je mij de eerste paar weken niet meer op het forum
    Zit ik 24 uur per dag in mijn HT :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Wat voor set heb jij eigenlijk thuis staan (ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een aantal duizend euro's boven het budget ligt, maar ben toch nieuwsgierig)?
    Dat zal best wel eens heel erg mee kunnen vallen.
    Speel namelijk nog steeds met mijn eerste set en sta op het punt om het een en ander te upgraden.
    Eerste upgrade heeft echter al plaats gevonden en dat was het beeld.
    Kijk in mijn HT niet meer naar een tv maar ik gebruik een CRT projector.
    Voor de rest moet ik alles nog upgraden.
    Kijk even http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=asc&start=280 voor de apparatuur de forum leden hebben staan.
    Ik sta er ook bij met een plaatje van de projector :wink:
    Ziet er erg netjes uit! Vooral zo'n projector lijkt me erg prettig filmpjes kijken. Wat me trouwens opvalt bij de apparatuur van veel leden, is dat er erg veel geld wordt geinvesteerd in dure audio-apparatuur, terwijl voor het beeld meestal gebruik wordt gemaakt van een ''gewone'' breedbeeldtv. Typisch...

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Wat me trouwens opvalt bij de apparatuur van veel leden, is dat er erg veel geld wordt geinvesteerd in dure audio-apparatuur, terwijl voor het beeld meestal gebruik wordt gemaakt van een ''gewone'' breedbeeldtv. Typisch...
    Dit heeft een vrij simpele reden.
    Een breedbeeld tv is voor iedereen nog wel te betalen maar wanneer je gaat projecteren komen er aardig wat kosten om de hoek kijken.
    De nieuwprijs van deze projector daarvan kun je normaal gesproken je hele leven breedbeeld tv,s van kopen (dit om maar even aan te geven wat de verhouding kan zijn tov breedbeeld tv,s)
    Nu zijn we op het punt gekomen dat de "gewone" projectors in snel tempo beter worden en wat nog belangrijker is, het wordt velen malen goedkoper dan een paar jaar gelden.
    Er zullen de komende jaren dus veel meer mensen komen die overgaan tot projecteren.
    Naast de projector is ook het scherm vaak een probleem.
    Een goed scherm kost gewoon handen vol geld en neemt daarnaast vaak ook veel ruimte in beslag.
    De kosten om te projecteren zijn dus velen malen hoger dan wanneer je gewoon met een breedbeeld tv werkt.
    Dit is wellicht een reden waarom de meeste mensen dat nog even laten voor wat het is.
    Echter nu de prijzen steeds leuker worden en de projectorer steeds beter zullen zeker veel meer mensen over gaan tot projecteren.
    Dit is volgens mij de reden waarom veel mensen met een gewone breedbeeld tv werken.
    Ook niks mis mee overigens want hiervan heb ik ook velen jaren genoten met film kijken (en geniet daar nog steeds van overigens)

  5. #30

    Standaard

    Vandaag heb ik een setje gekocht! Ik ben wezen luisteren in de prijsklasse tot ongeveer 600 euro. Na lang twijfelen tussen de Sony DAV-550 en de Sony HTP1000 is het uiteindelijk toch die laatste geworden. De DAV-500 vond ik er erg mooi uitzien, maar had geen regelbare subwoofer en klonk gewoon een stuk minder de de HTP1000. Vanmiddag het hele zooitje geinstalleerd en ingesteld en zojuist mijn eerste filmpje ermee bekeken. Het klinkt (naar mijn maatstaven) geweldig, dus ik ben dik tevreden! Nu kan ik tenminste op een volwaardige manier van films genieten

  6. #31
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    van films genieten
    En hier gaat het uiteindelijk om :wink:
    Veel plezier met je nieuwe aankoop.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    van films genieten
    En hier gaat het uiteindelijk om :wink:
    Veel plezier met je nieuwe aankoop.
    Dankjewel. En jij bedankt voor de tips en adviezen. En trouwens mijn complimenten voor jouw creativiteit wat betreft de smileys
    Er zitten erg originele exemplaren tussen :wink:

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    . En trouwens mijn complimenten voor jouw creativiteit wat betreft de smileys
    Ach, ik probeer de boel alleen maar een beetje aan te kleden.
    Beetje plaatjes en wat smilies erbij en het is al een stuk beter dan alleen maar een forum vol met lettertjes :wink:

  9. #34

    Standaard Re: Is dit setje wat?

    Bij de Mediamarkt hebben ze in verband met de heropening het Pioneer DCS-303 setje in de aanbieding voor € 355,-. Nou is mijn vraag aan jullie, je voelt hem al aankomen, is dit wat??? Heeft iemand ervaringen met dit setje? Of heeft iemand andere suggesties?


    Ga dan in ieder geval NIET voor Panasonic, doe eerder Pioneer.
    De set SHT850 is wel iets voor jullie.
    Super slank en krachtig.
    600 watt totaal vermogen.
    Dolby digital en DTS decoder.
    Incl. 5 satelietspeakers. Zuiltjes
    Incl. actieve subwoofer.
    Weergave van MP3.
    Weergave van DVD-R en CD-RW.
    Voor de prijs van 599

  10. #35

    Standaard Re: Is dit setje wat?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eduard van den Dikkenberg
    Bij de Mediamarkt hebben ze in verband met de heropening het Pioneer DCS-303 setje in de aanbieding voor € 355,-. Nou is mijn vraag aan jullie, je voelt hem al aankomen, is dit wat??? Heeft iemand ervaringen met dit setje? Of heeft iemand andere suggesties?


    Ga dan in ieder geval NIET voor Panasonic, doe eerder Pioneer.
    De set SHT850 is wel iets voor jullie.
    Super slank en krachtig.
    600 watt totaal vermogen.
    Dolby digital en DTS decoder.
    Incl. 5 satelietspeakers. Zuiltjes
    Incl. actieve subwoofer.
    Weergave van MP3.
    Weergave van DVD-R en CD-RW.
    Voor de prijs van 599
    Bedankt voor de tip, maar zoals je een paar posts hierboven had kunnen lezen ben ik inmiddels al voorzien . Ik heb nu de Sony HTP1000 en hij bevalt uitstekend! Een paar dagen geleden the Two Towers gekeken en het klonk echt geweldig.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •