Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Youp Van 'T Hek - Oeuvre Youp

    Heb al even op het forum gezocht, maar niets gevonden, vandaar dit threadje.

    Ik zag op de releaselijst van dvd-home de volgende titel:
    04-12-2003 Youp Van 'T Hek - Oeuvre Youp (9 Disc's) Komedie Universal

    Weet iemand hier misschien iets meer van?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #2

    Standaard

    Geen idee, ik zag al wel dat er op dezelfde datum meer leuke cabaret-titels staan !

    Lijkt me trouwens niet het hele oeuvre, want hij heeft iets van 14 video's uitgebracht.. Sterk dat ze dat op 14 DVD's hebben gepropt...

  3. #3

    Standaard

    Staat 9 discs achter in ieder geval

    Misschien dat iemand er wat meer van weet, was wel benieuwd.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #4

    Standaard

    Ik ben hier ook zeer benieuwd naar. Iemand al meer details??

  5. #5

    Standaard

    T word tijd dat Theo Maassen 'ns met dvds gaat komen!!
    "Portland,straight ahead!"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-Mogwai
    Geen idee, ik zag al wel dat er op dezelfde datum meer leuke cabaret-titels staan !

    Lijkt me trouwens niet het hele oeuvre, want hij heeft iets van 14 video's uitgebracht.. Sterk dat ze dat op 14 DVD's hebben gepropt...
    'Scherven' staat ook met de Oudejaarsconference op 1 disc. Zou dus best kunnen dat ze allemaal worden uitgebracht, maar dat meerdere optredens op 1 disc staan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega
    T word tijd dat Theo Maassen 'ns met dvds gaat komen!!
    Mijn Idee!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry V.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-Mogwai
    Geen idee, ik zag al wel dat er op dezelfde datum meer leuke cabaret-titels staan !

    Lijkt me trouwens niet het hele oeuvre, want hij heeft iets van 14 video's uitgebracht.. Sterk dat ze dat op 14 DVD's hebben gepropt...
    'Scherven' staat ook met de Oudejaarsconference op 1 disc. Zou dus best kunnen dat ze allemaal worden uitgebracht, maar dat meerdere optredens op 1 disc staan.
    Volgens de pre-order lijst van Freerecordshop gaat het om 9 dvds
    Gaat bij hun €99,99 kosten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Van dvd-home geplukt:

    04-12-2003 Youp Van 'T Hek - Oeuvre Youp (9 Disc's)

    04-12-2003 Youp Van 'T Hek - Youp DVD Boxset - Vol 1(2 Disc's)
    04-12-2003 Youp Van 'T Hek - Youp DVD Boxset - Vol 2(2 Disc's)
    04-12-2003 Youp Van 'T Hek - Youp DVD Boxset - Vol 3(2 Disc's)
    04-12-2003 Youp Van 'T Hek - Youp DVD Boxset - Vol 4(2 Disc's)

    Zoals het mij lijkt komen er meerdere shows per setje uit (minimaal 2, maar het lijkt mij zelfs zo dat ze er 3 op plakken. De eerste shows en de oudejaarsconferances zijn natuurlijk niet zo lang.

    Bij de box krijg je dan nog een extra DVD met extra's? (Youp zet een stapelbed in elkaar...)

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  10. #10

    Standaard

    Dat wordt leuk met Youp ik zelf heb nog een matige VCD van Ergens in de verte! leuk dat ze op DVD komen trouwens ik hoop ook dat er wat van Herman Finkers op DVD gaat komen
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  11. #11

    Standaard

    [OFFTOPIC] maar ook van Herman Finkers komt weer een DVD uit op 4 December ! [/OFFTOPIC]

  12. #12

    Standaard

    Ik zag deze box vandaag ook op bol.com staan. Het gaat om een 10 dvd box met shows en extra's. De doos bevat volgens de tekst al zijn theatershows, ouderjaarsconferences plus vele extra's waaronder unieke stukken televisie.

  13. #13

    Standaard

    nog een kleine twee weken wachten... tijd kan me niet snel genoeg gaan!!

    en alsof de laatste weken (met Indy en LOTR: TTT) niet al duur genoeg waren.... oh well... unieke kans om de DVD-kast weer wat te vullen
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  14. #14

    Standaard

    Om even een ouder topic uit de sloot te halen: er is nog wat verwarring over het aantal DVD's dat de box gaat tellen. De ene site zegt 10, de andere 9. NLStore.nl geeft zelfs 'beide' boxen aan op hun site, waarbij de 9 DVD zelfs duurder is dan de 10 DVD. Er klopt dus volgens mij geen hout van

    Ik heb een mailtje naar de redactie achter youp.nl gestuurd en die gaven toen aan dat het om 9 DVD's ging (2x4, omdat je die ook los kunt kopen + een DVD met bonusmateriaal).

  15. #15
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    eborn, hebben ze een richtprijs gegeven ook?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    eborn, hebben ze een richtprijs gegeven ook?
    De prijzen die ik tegen ben gekomen varieren nog steeds van 87 euro tot 99 euro.

  17. #17

    Standaard

    Hartelijk dank voor de info, ik kijk enorm uit naar deze box
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  18. #18
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  19. #19

    Standaard

    Blijkbaar zijn het dus toch 10 DVD's geworden. Hoewel er in die informatie ook weer staat dat er een Bonus DVD is (en geen DVD's )

    Maar goed, we zien het wel, ik ga hem morgen maar bestellen, dan heb ik hem misschien nog vrijdag binnen.

  20. #20

    Standaard

    Deze box moet ik dus zeker hebben Als we bol.com mogen geloven, dan staan al Youp zijn shows erop :P Ik kan niet wachten tot morgen.... Nu maar hopen dat ie niet op het laatste moment vertraagd is

  21. #21

    Standaard

    Het is dus een box? Of zijn de delen ook los verkrijgbaar? Ik heb namelijk al wat DVD's van Youp en zou 't zonde vinden die weer te verkopen...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Het is dus een box? Of zijn de delen ook los verkrijgbaar? Ik heb namelijk al wat DVD's van Youp en zou 't zonde vinden die weer te verkopen...
    Ik heb gelezen dat je de box als een geheel kan kopen, maar ook als 4 losse delen. Volgens mij zijn dit dubbel DVD´s. In de box zit nog een DVD met extra´s

  23. #23

    Standaard

    Is er al iemand die deze box in z´n bezit heeft of ergens gesignaleerd heeft? Bij de FRS hadden ze hem nog steeds niet binnen....

  24. #24

    Standaard

    Bij de FRS in Oss ook al niet...
    De losse dvd's stonden er echter al wel!

  25. #25

    Standaard

    De box was volgens mij een paar dagen uitgesteld, heb hem ook nog niet gesignaleerd.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •